Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-02-21
|
Zojuist online geplaatst, een review over het opkomende hulpprogramma Hold'em Manager.
Zoals gezegd in het artikel kunnen trouwe leden van pokertips een korting van 10% krijgen op de aanschaf van dit mooie stukje software. Om deze korting te scoren gebruik je de bonuscode POKERTIPS_DISCOUNT
Have fun, en dat op deze manier het geld nog sneller en harder jouw kant op mag stromen
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-08-13
|
Top geregeld pokertips
Eigenlijk wel iets voor de frontpage.
Jammer dat ik hem al gekocht heb de small stakes versie.
kan hem nu jammer genoeg niet gebruiken omdat NoIQ verhuist is naar het entraction netwerk (b2b, 24H) en daar is de ondersteuning nog niet voor.
Zou de neteller korting ook werken met de pokertips korting
Don't argue with this idiot, I will drag you to my level and beat you on experience
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-07-05
|
Moet je deze code mee sturen als je een email stuurt naar sales@holdemmanager.net met het feit dat je betaalt hebt of hoe zit dit?
Moet je zelf al 10% minder betalen?
Same Shit, Different Day
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2007-07-08
|
CruelGenius postedMoet je deze code mee sturen als je een email stuurt naar sales@holdemmanager.net met het feit dat je betaalt hebt of hoe zit dit?
Vraag het even na voor je!
Grt,
Rob
www.pokertips.nl
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-07-05
|
Same Shit, Different Day
|
Moderator
|
|
CruelGenius posted al antwoord?
Crap Cruel ben het helemaal vergeten na te vragen voor je. Mijn excuus! Had het die dag erg druk
Pomp gelijk ff die mail voor je eruit!
www.pokertips.nl
|
Moderator
|
|
CruelGenius postedMoet je deze code mee sturen als je een email stuurt naar sales@holdemmanager.net met het feit dat je betaalt hebt of hoe zit dit?
Ja je kan minder betalen en dan een mail sturen naar de sales.
Cheers,
Rob
www.pokertips.nl
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2007-05-28
|
Thx voor de code
Binnen no time had ik een licentie van ze terug, erg goed...
Nu lekker de database vullen met handjes
|
High card
|
Geregistreerd op 2009-12-29
|
Wat een ramp om die programma's te installeren. Ik heb HOLDemManager gedownload alleen moest daarvoor postgresqp-8,3-int installeren.
Ik heb hiermee problemen. Ik volg eigenlijk alles op wat hier staat: http://www.holdemmanager.net/faq/afmmain.aspx?faqid=176
Maar elke keer geeft hij aan dat de username al bestaat en heb de gekste dingen al uitgeprobeerd.
Heeft iemand dit ook gehad en een antwoord voor mij?
Gr. Stefan
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12
|
Rosserr posted Wat een ramp om die programma's te installeren. Ik heb HOLDemManager gedownload alleen moest daarvoor postgresqp-8,3-int installeren.
Ik heb hiermee problemen. Ik volg eigenlijk alles op wat hier staat: http://www.holdemmanager.net/faq/afmmain.aspx?faqid=176
Maar elke keer geeft hij aan dat de username al bestaat en heb de gekste dingen al uitgeprobeerd.
Heeft iemand dit ook gehad en een antwoord voor mij?
Gr. Stefan
weet precies wat e moet doen, voeg me toe op skype: collin-dikkevinger dan help ik je
 What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
|
High card
|
|
heb geen skype haha
je kan me toevoegen op msn, dat is voor mij wat makkelijker
stefan__ros@hotmail.com (twee lage streepjes)
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-11-12
|
dan moet je effe skype downlaode, want heb de "beeldscherm delen" functie nodig.
 What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
|
High card
|
|
ik heb skype gedownload en jouw toegevoegd.
|
Flush
|
Geregistreerd op 2011-01-11
|
Kan iemand helpen?
Ik heb de promocode van hierboven gebruikt maar ik krijg Invalid code
Wat is de juiste voor HEM?
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
|
God
|
Geregistreerd op 2006-01-23
|
Hmm goed punt, ik ga even hier over mailen...
|
Flush
|
|
Thnx (en zet hem op)
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-04-24
|
kan ik de code ook met terugwerkende kracht (-2 jaar) nog invoeren?
mvg
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
|
Straight
|
Geregistreerd op 2011-02-03
|
Dat denk ik niet  Dat zou betekenen dat ze je geld terug moeten geven en meestal gaat dat niet zo makkelijk helemaal niet na 2 jaar! :P
Trouwens ik wil ook over een paar dagen HEM kopen maar ik snap nu nog niet helemaal hoe dat met die bonuscode werkt?? Het gaat om 8 dollar dus niet astronomische bedragen maar het lijkt niet zo simpel te werken als ik de bovenstaande reacties lees?
Iemand meer info wat betreft bonus codes?
Verlies is beter dan winst met verkeerde keuzes!
|
God
|
Geregistreerd op 2006-01-23
|
We hadden ooit eens een bonuscode geregeld, en we gaan er nu weer 1 regelen want die is blijkbaar verlopen. Geef ons een dag of 3 en hij is er weer.
|
Flush
|
|
|