Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:27 h
Kan je niet meedoen aan een freeroll of promotie van ons?

One Pair
One Pair
27 december 2009 20:59 h
1 vinkje verkeerd.
net op tijd :Z
Moderator
Moderator
27 december 2009 21:36 h
haha gelukkig ^O^
www.pokertips.nl
Straight Flush
Straight Flush
6 februari 2010 16:44 h
Ik kan nog niet meedoen aan de duckyroll 5x token op titan, vroegr kon ik daar wel meedoen aan de 200 dollar duckyrolls Ook heb ik de 8$ op pacific nog niet ontvangen
One Pair
One Pair
16 mei 2010 22:23 h
Hee,

Even over de Freeroll van Everest voor vanavond (22h).

Ik zie dat er al diverse aanmeldingen zijn, maar ik heb nog geen password ontvangen.
Krijg ik die gewoon een half uur vantevoren? Dan is het probleem opgelost
Flush
Flush
2 februari 2011 14:40 h
Even in de oude forums gespit.
Als ik al Titan speler was voordat ik Pokertipper werd. Zijn er dan uberhaupt nog mogelijkheden om wat extra (freeroll) benifits te genieten?

Onderstaand al verstuurd maar - helaas - nog niets van vernomen.

kooijtje posted
Ik heb het volgende mailtje naar Partypoker gestuurd, misschien dat iemand dit voorbeeld kan gebruiken. Het is gegarandeerd niet spelling- en grammaticafoutvrij, maar het is ook geen steenkolenengels.

Hi,

I am affiliated with Pokertips.nl, but unfortunately I have not downloaded your software through their download link. As a result I cannot participate in promotional activities hosted by Pokertips on your client. Could you please correct this?

Kind regards,

(naam of nick)

Iemand ervaring / suggesties?
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Moderator
Moderator
3 februari 2011 05:27 h
je kan proberen de software te uninstallen, cookies verwijderen en opnieuw downloaden via onze link.

Als het niet lukt PM me even dan proberen we het op een andere manier op te lossen.
High card
High card
2 april 2011 17:39 h
Moet je eerst 10 berichten plaatsen om mee te doen met de freeroll van pokerstars?
High card
High card
2 april 2011 20:43 h
moet ik eerst 10 posts doen?

888poker bonus