Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:55 h
Poker Termen die je niet weet

Royal Flush
Royal Flush
14 mei 2010 15:29 h
kooijtje posted
Iemand met een overpair zal namelijk vaak geen bets meer gaan callen als de 8 of de 3e flush kaart valt. Je kunt er dus bij het berekenen van je implied odds niet vanuit gaan dat iemand jou zo zal stacken.

Dit vind ik een hele goede idd. Net als een vis die een flush wil hitten. Valt de flush, ben je klaar met je hand.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
14 mei 2010 15:29 h
kooijtje posted
Iemand met een overpair zal namelijk vaak geen bets meer gaan callen als de 8 of de 3e flush kaart valt. Je kunt er dus bij het berekenen van je implied odds niet vanuit gaan dat iemand jou zo zal stacken.

Dit vind ik een hele goede idd. Net als een vis die een flush wil hitten. Valt de flush, ben je klaar met je hand.
Interview met MetalEd
Moderator
Moderator
29 juni 2010 20:19 h
Wat betekent 'linecheck' nou eigenlijk precies? Dat je de turn checkt?
Royal Flush
Royal Flush
29 juni 2010 22:16 h
Japmaster posted
Wat betekent 'linecheck' nou eigenlijk precies? Dat je de turn checkt?

Meestal stelt iemand de vraag of hij een bepaalde hand goed heeft gespeeld. Vooral de 'lijn' die hij aanneemt of dat goed is. Dus een 'linecheck' is niks anders dan vragen of hij een fatsoenlijke lijn heeft aangenomen voor de hand.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Moderator
Moderator
30 juni 2010 00:33 h
ah..haha ik dacht dat het iets met checken te maken had lol
High card
High card
2 april 2011 20:49 h
WAT IS RAKEBACK
One Pair
One Pair
2 april 2011 21:25 h
maar het is bijna niet mogelijk om alle pokertermen in je kop op te slaan want er zijn er zoveel,en als je alles weet ga je dan ook beter spelen is mijn vraag.Wie weet dit.

mvg the little viking
Royal Flush
Royal Flush
2 april 2011 21:59 h
dickmans1 posted
WAT IS RAKEBACK

Wanneer je in een hand zit en de pot is bv 3$. dan heb je een deel bijgedragen aan die pot. Rake is hetgeen wat je als een soort 'belasting' afdraagt aan de pokerroom.
Een deel van die belasting kan je terugkrijgen. Dat heet rakeback. Dan wordt bv wekelijks een % aan je terug gegeven. Dit kan aanzienlijk oplopen.
Interview met MetalEd
Royal Flush
Royal Flush
2 april 2011 22:01 h
little viking posted
maar het is bijna niet mogelijk om alle pokertermen in je kop op te slaan want er zijn er zoveel,en als je alles weet ga je dan ook beter spelen is mijn vraag.Wie weet dit.

mvg the little viking

Tja. Hoe meer je speelt en hoe meer je communiceert met andere pokerspelers of filmpjes bekijkt. Hoe meer termen je weet. Het is een echte turbo taal en het is wel leuk dat niet-pokeraars er geen hol van snappen .

Er is geen link met termen weten en beter spelen of juist niet. Je kan goed spelen door pokerboeken te lezen en te leren van je eigen fouten zonder op een pokerforum of coachingsite te zitten.
Interview met MetalEd
Royal Flush
Royal Flush
3 april 2011 00:45 h
O NEE IK BEN ER INGETRAPT!!!
Interview met MetalEd
One Pair
One Pair
3 april 2011 02:02 h
thx Ed voor de uitleg
Royal Flush
Royal Flush
14 juni 2011 23:42 h
En als je een boek leest, pak je google erbij als je een term niet snapt. Zo heb ik ze ook moeten leren 1 voor 1. Beetje bij beetje tot je ze voor 99% kent.

Zijn er de laatste maanden nog termen bijgekomen ?

Ik ken er 1-tje (als het al een term is): Black Friday
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
One Pair
One Pair
14 juli 2011 13:47 h
little viking posted

mvg the little viking

OMG

Heb ik het hele draadje door gelezen en weer wat bij geleerd gebeurt me dit:
Ik zat dus het volgende te googlen : mvg the little viking.
Oh man ben echt toe aan een goed poker weekend!!!!
Royal Flush
Royal Flush
14 juli 2011 15:10 h
hehe! +1 ximon!
Interview met MetalEd

888poker bonus