Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 06:03 h
Mijn mening

Royal Flush
Royal Flush
13 november 2009 11:41 h
Ik vind bij hold'em de verhouding tussen de kans en de strategie vrijwel perfect, daarom heb ik het niet zo met andere pokervarianten (hoewel Omaha ook een goede verhouding hefet, maar hier ben ik gewoonniet hoed in) Ik ben eigenlijk wle benieuwd naar welke pokervariant jullie nou het leukste vinden en waarom?
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Three of a Kind
Three of a Kind
13 november 2009 13:26 h
Hold hem natuurlijk DE variant voor mijn maar laatst op stud hi/lo een ticketje gewonnen via freeroll.
andere varianten duren en duren en duren maar zitten ook echt dikke donks tussen die gewoon altijd all in knallen en het wel 'zien'.
The River: Sometimes u love it sometimes u hate it!
Royal Flush
Royal Flush
13 november 2009 13:50 h
ja inderdaad, dus veel minder het strategie dat je in hold'em tegenkomt
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
13 november 2009 14:58 h
Vind het geluksgehalte bij Holdem (en de meeste pokervarianten) eigenlijk te groot. Stel je speelt AA vs 27o preflop dan wint (uit mn hoofd) 1:5 keer 27!
Dat vind ik echt mega veel, dus ik zie liever een variant met 20 verschillende gradaties (ipv 13 zoals nu) dan is de kans een stuk kleiner dat een "slechte" kaart van een betere kaart wint. Maar volgens mij bestaat er zoiets nog niet ^^
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
13 november 2009 15:16 h
Hmm, ja daar heb je een punt, maar op lange termijn haal je er gewoon heel veel geld uit en als je een 20-variant doet, kom je veel minder slechte spelers tegen, want de visjes op hold'em winnen inderdaag bijvoorbeeld die 27o van die AA. maar zulk soort gelukjes zorgt er wel voor dat slechte spelers blijven spelen en dat hebben we nodig!

Zit nu trouwens een dag op dit forum, maar gezellig hier hee!
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
1 april 2010 17:12 h
5 card draw, mooi spel, volledig read afhankelijk en zat vissen. Jammer dat ze dat niet op full tilt hebben..
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Royal Flush
Royal Flush
1 april 2010 17:30 h
Broodjkaas posted
5 card draw, mooi spel, volledig read afhankelijk en zat vissen. Jammer dat ze dat niet op full tilt hebben..

Mooie tommy actie, lekker reageren op topics die al lang dood zijn. ^^
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
1 april 2010 17:57 h
Ja, wou tommy de nodige concurrentie gaan bieden voor de titel spamkoning .
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Royal Flush
Royal Flush
1 april 2010 21:30 h
It's all about volume!

iets met

Volume+edge= $
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Straight Flush
Straight Flush
1 april 2010 22:42 h
denk dat op omaha het makkelijkst te verdienen is, aangezien daar de grootste potten gespeeld worden en er veel toeristen zijn / mensen die het ff gaan proberen.
Royal Flush
Royal Flush
4 april 2010 23:35 h
wtf dit topic is uit november xD
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
25 mei 2010 22:35 h
Op devilfish heb je ook een aantal onbekende speelvormen zoals soko of 32-draw, volgens mij zit daar aardig wat vis dus lijkt me wel interessant om een keer te gaan spelen daar..

Straight Flush
Straight Flush
25 mei 2010 23:05 h
Ja je krijgt wel aandacht... *sigh*

888poker bonus