Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:53 h
HELP met PLO

Royal Flush
Royal Flush
4 juli 2008 14:18 h
Njah de titel zegt het goed ik heb hulp nodig. Ik heb in 4 dagen tijd mijn bankroll van 230$ naar 450$ weten te verhogen op de PLO20, wat best indrukwekkend was vond ik zelf.

Maar nou heb ik dus alles verloren weer, dat is dus een goede 220$ wat aardig veel is. Ik heb mijzoveel mogelijk aan de strategie van MeastroB gehouden. Daar heb ik ook in het begin veel geld mee verdiend. Njah ik heb gister een paar keer de tweede nuts gehad waarvan ik dacht hem te kunnen winnen, maar dus niet. Dat is al een belangrijke les voor mij geweest. Verder ben ik ook veel geld verloren tegen draws . Ik ben sinds vandaag ook op 4 tafels gaan spelen in plaats van 2, wat ook effect kan hebben gehad.

Nou mijn vraag is eigenlijk best simpel. Hoe kan ik een betere speler worden op de PLO. Want voor mij is het al vrij duidelijk dat ik hier verder mee wil gaan.

Ik speel momenteel alleen op GNUF waar veel slechte spelers zijn. Het laagste limiet daar is PLO20 dus ik denk dat ik nou beter naar een andere site kan gaan zodat ik mij aan mijn bankrollmanagement kan houden.

Of kan ik gewoon doorgaan met mijn 225$ op de PLO20 en dan op 1 of 2 tafels spelen? Om op deze manier toch uit dat dal te komen. Waar daar gaat het voornamlijk bij mij om. (ik heb nog 100$ achter de hand van de bonus)

Noujah allemaal best balen vind ik het nou omdat zoveel heb verloren. Maar wat nu? Ik wil graag verder met PLO maar ik weet eigenlijk totaal niks, alleen de dingen die hier op het forum staan.

Njah ik ga nou maar even een pauze nemen en vanavond misschien weer even een schotje op de NL nemen, want dit gaat helemaal verkeerd.
Give a little bit, give a little bit of your chips to me!
Straight Flush
Straight Flush
4 juli 2008 14:51 h
Ik zou je geld verkassen naar everest ofzo en niet veel lager gaan spelen.
Beter uitkijken met de 2nd nuts ook!!
Mijn weblog: Misbehavepoker
Royal Flush
Royal Flush
4 juli 2008 15:03 h
MissBehave posted
Ik zou je geld verkassen naar everest ofzo en niet veel lager gaan spelen.
Beter uitkijken met de 2nd nuts ook!!

Waarom everest als ik vragen mag? Zijn ze daar zo slecht dan?
Straight Flush
Straight Flush
4 juli 2008 17:39 h
yep, je kunt het in de video's van maestroB ook goed zien
pacific poker/lucky ace poker is trouwens ook erg geschikt
Royal Flush
Royal Flush
4 juli 2008 21:49 h
Ik zit weer -60 met PLO 2 keer tegen een hogere full house aangelopen. Njah ik weet het is de second nuts maar 1 keer verloor ik met set 3 tegen Q3, gewoon doorgeraised totdat ik all in zat, voor de flop was er geen actie. En de andere keer met 22 tegen 10,10,2 op de flop ik potbet hij called, op de turn hit hij bij zijn trips nog een 7 en beat mijn fullhouse. Daarna ook all in gegaan en in totaal bij beide potten 250 BB verloren.

Doe ik dit nou echt zo ontzettend slecht? Ik pik er wel wat van op, alleen word folden soms lastig met zulke handen voor mij. Wat kan ik hier tegen doen?
Straight Flush
Straight Flush
4 juli 2008 21:51 h
Ja, dat is helaas een leak in je spel, die handen moet je erg voorzichtig spelen. Voor de volgende keer weet jet het nu, succes!! ^O^
Straight Flush
Straight Flush
5 juli 2008 11:19 h
ja, PLO vind ik ook een beetje raar spelen, je moet het geluk aan je zij hebben anders gaat je geld er snel doorheen.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Royal Flush
Royal Flush
8 juli 2008 00:29 h
Heb vandaag de hele dag weer NL gespeeld en ik merk wel dat mijn spel veel beter is geworden. Ik ben me meer bewust van sommige dingen, waardoor ik beter weet of ik moet folden of niet.
Wat ik ook nu beter doe zijn mijn bets. Ik bet nu vaker de grote van de pot, en merk dat speler hier ook nog vaak op happen.

Ik denk dat ik morgen weer even met 2 tafeltjes PLO ga proberen.

888poker bonus