Maar nou heb ik dus alles verloren weer, dat is dus een goede 220$ wat aardig veel is. Ik heb mijzoveel mogelijk aan de strategie van MeastroB gehouden. Daar heb ik ook in het begin veel geld mee verdiend. Njah ik heb gister een paar keer de tweede nuts gehad waarvan ik dacht hem te kunnen winnen, maar dus niet. Dat is al een belangrijke les voor mij geweest. Verder ben ik ook veel geld verloren tegen draws
Nou mijn vraag is eigenlijk best simpel. Hoe kan ik een betere speler worden op de PLO. Want voor mij is het al vrij duidelijk dat ik hier verder mee wil gaan.
Ik speel momenteel alleen op GNUF waar veel slechte spelers zijn. Het laagste limiet daar is PLO20 dus ik denk dat ik nou beter naar een andere site kan gaan zodat ik mij aan mijn bankrollmanagement kan houden.
Of kan ik gewoon doorgaan met mijn 225$ op de PLO20 en dan op 1 of 2 tafels spelen? Om op deze manier toch uit dat dal te komen. Waar daar gaat het voornamlijk bij mij om. (ik heb nog 100$ achter de hand van de bonus)
Noujah allemaal best balen vind ik het nou omdat zoveel heb verloren. Maar wat nu? Ik wil graag verder met PLO maar ik weet eigenlijk totaal niks, alleen de dingen die hier op het forum staan.
Njah ik ga nou maar even een pauze nemen en vanavond misschien weer even een schotje op de NL nemen, want dit gaat helemaal verkeerd.