Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:52 h
Toch maar even voorstellen

Royal Flush
Royal Flush
24 januari 2008 14:03 h
Hallo!

Ik had beloofd in een van mijn eerste posts me even voor te stellen, dus bij deze alsnog.

Ik ben Capricorn1, net 30 geworden.

Ik lees sinds ongeveer een half jaar de posts hier en sinds een maand ben ik zelf ook begonnen met posten.

Ik ben een jaar geleden begonnen met poker en sinds mei 2007 ook op internet. Ik bivakkeer voornamelijk op Everest en speel daar eigenlijk alles, dus MTT's, Sit & Go's ($5-20) en ook cashgames (voornamelijk 25 en 50 NL), alles Full Ring. De laatste maand probeer ik me wat meer toe te leggen op de cashgames en mijn doel is (met jullie hulp natuurlijk ) de komende maanden door te groeien naar de 200 NL.

Groeten
jeljamisch: this is a fucking table
Moderator
Moderator
24 januari 2008 23:30 h
Dat noem ik gezonde ambitie! Ik ben zelf in april 2007 ook begonnen met NL50 op everest en speel inmiddels sinds 1 januari NL200, alleen dan voornamelijk 6max en sinds kort ook full ring. Ben je ook van plan 6max erbij te gaan doen? Afgezien van het materiaal wat al op het forum staat komt er binnenkort veel artikelen en video`s bij die je zeker kunnen helpen je doel te bereiken. En natuurlijk veel posten op het forum!

Succes!
Royal Flush
Royal Flush
25 januari 2008 08:30 h
Ik weet het eigenlijk niet, ben over mijn eigen 6-max
spel nu iig nog niet tevreden. Heb gisteren wel al een shot aan de 100 NL genomen, maar ben daar nog wel een beetje scared money...
Moderator
Moderator
25 januari 2008 12:44 h
let ook op je bankroll voordat je een limietje omhoog gaat, 25 buy-ins of meer is goed. Begin inderdaad met wat shotjes of bv 3 tafels NL50 en 1 NL100, dan kan je vast wat aan de betsizes en tegenstanders wennen. Ik vond de overstap van NL50 naar NL100 best groot.
Royal Flush
Royal Flush
25 januari 2008 13:21 h
Ja klopt, het verschil is idd groot, voornamelijk op het punt van agressiviteit lijkt de 100 NL al een hele andere wereld vergeleken met 25 en 50. Ik verwacht dat dit verder naar boven alleen nog maar erger zal worden. Bankrollmanagement is nog een behoorlijke leak van me, ik wil sneller omhoog dan mijn bankroll eigenlijk toelaat. Dit is november/december ook behoorlijk misgegaan, werd ik weer even met beide voetjes op de grond gezet. Inmiddels ben ik al weer boven het niveau waar ik toen stond, qua bankroll dan hahaha, maar ik moet uitkijken dat dit zich niet nog een keer zo erg herhaald.
Royal Flush
Royal Flush
10 juni 2011 22:21 h
Ik trap deze.
Moderator
Moderator
10 juni 2011 22:24 h
Kijk daar weer een bekende. Capri goed man. Welkommmmmmmmmmmmmmmmm
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
11 juni 2011 10:32 h
Welkom terug!
Alle vedettes komen terug naar pokertips of wat? ^^
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
11 juni 2011 13:25 h
Nou ja, vedette. Ik zit in een lastige tijd prive dus vandaar mijn afwezigheid. Maar het is wel de bedoeling hier weer vaker te komen!
Royal Flush
Royal Flush
11 juni 2011 15:00 h
Hee Capri. denk dak je niet eens ken xD

Wat speel je nu dan?
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
13 juni 2011 03:11 h
welkom terug Capri! Toen ik op dit forum begon was 'je doek gevallen'. Ik pmde je nog omdat het de eerste blog was die ik las van iemand . Dat was voor mij een ongelooflijk verhaal

Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
13 juni 2011 11:07 h
Erg goed om ook deze 'oude van dagen' weer op het forum te zien. Jaja, de verhalen van je 1e plek in de 100k op EVP spreken nog altijd tot de verbeelding

Zou leuk zijn als je weer wat actiever werd! Sterkte met je privé zaken.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
13 juni 2011 15:20 h
Welkom back capri, veel succes at the tables
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Moderator
Moderator
13 juni 2011 16:49 h
Welkom terug!
Royal Flush
Royal Flush
13 juni 2011 19:24 h
Capri!!!! Nice to see you man!! Da's lang geleden.... Welkom terug!!!!
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf

888poker bonus