Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-12-26
|
hoi,
speel nu 1 jaartje poker alweer voornamelijk op pokerstars, speelde daar voornamelijk cash(25nl en 50nl), runde daar erg goed en heb toen ook een zeer mooi bedrag uit kunnen cashen. daarna kwam ik helaas in een downswing terecht  waardoor ik broke ging.. heb nu weer 50 euries gestort en begin ik weer onderaan de pokerladder met 2NL..
see you at the tables!
groeten,
Bonno
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
|
Royal Flush
|
|
wat een warm welkom!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
|
Flush
|
Geregistreerd op 2007-10-27
|
Oke, zal de eerste zijn.
Van harte welkom.
Gerrit
aka Guus Geluk.
|
Full House
|
Geregistreerd op 2007-06-06
|
ach gut, komt door de feestdagen denk ik dat er niet gereageerd is..
alsnog: WELKOM!
^O^
Look me in the eyes...
|
Straight
|
Geregistreerd op 2008-02-13
|
ik zeg spammen die bonno!!!!!!!!!!!!!!!
My Poor Brain
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-08-13
|
FooFighter posted ik zeg spammen die bonno!!!!!!!!!!!!!!!
nee niet spammen gewoon bannen
Bonno wil iedereen in halen met hoeveel posts
Bonno neem je rust. :O , kom je beter terug dan je ooit bent geweest.
Don't argue with this idiot, I will drag you to my level and beat you on experience
|
Royal Flush
|
|
RonHogen postedFooFighter posted ik zeg spammen die bonno!!!!!!!!!!!!!!!
nee niet spammen gewoon bannen
Bonno wil iedereen in halen met hoeveel posts
Bonno neem je rust. :O , kom je beter terug dan je ooit bent geweest. 
Ik neem uiteraard mijn rust, alleen in poker!, ik heb nu destemeer tijd om het forum aftestruinen en te 'spammen'(zoals jullie dat noemen), gaat trouwens wel hard met die posts zeg  , nu alweer bijna 200..
|
Royal Flush
|
|
owja, en thanx voor allen die mij welkoem wensten  ^O^, en nu noemen jullie mij wel een spamwhore, hoe zit het dan met MISSBEHAVE die gemmideld 6 posts per dag maakt. dan valt het bij mij nog best mee met 3.5
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-06-14
|
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2007-09-26
|
inmiddels al weer een limietje omhoog bonno?
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-10-06
|
Volgens mij heeft hij even een paar weken poker-pauze, dat doe je niet als het als een trein loopt toch Bonno?
jeljamisch: this is a fucking table
|
Royal Flush
|
|
neee,loopt verschrikkelijk slecht, had op everst nog 500 staan, er ook maar afgehaald.. kan er al 3 maanden niet meer winnend spelen, en stop er dus eventjes 2 weken mee., ik heb van verschillende mensen gehoord dat dit goed kan zijn dus ik ben benieuwd..
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-10-06
|
jeljamisch: this is a fucking table
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2007-07-08
|
Haha Capri! Lekkere late reply
www.pokertips.nl
|
Royal Flush
|
|
heb alweer 1.7K posts, ga me de koemnde 2 weken inspannen robbedibbobbie in te halen
|
Moderator
|
|
Bonno postedheb alweer 1.7K posts, ga me de koemnde 2 weken inspannen robbedibbobbie in te halen 
Zal je nooit redden!
www.pokertips.nl
|
Moderator
|
|
Bonno postedheb alweer 1.7K posts, ga me de koemnde 2 weken inspannen robbedibbobbie in te halen 
Zal je nooit redden!
www.pokertips.nl
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2007-04-09
|
Welkom bonno!! ^O^ Leuk dat je ons gevonden hebt..... ik hoop dat je hier veel leerzame uurtjes zal doorbrengen!!
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
|
Royal Flush
|
|
Robbedibob postedBonno postedheb alweer 1.7K posts, ga me de koemnde 2 weken inspannen robbedibbobbie in te halen 
Zal je nooit redden! 
Jawel
|
Moderator
|
|
www.pokertips.nl
|