Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:49 h
eventjes voorstellen..

Royal Flush
Royal Flush
27 december 2007 13:33 h
hoi,

speel nu 1 jaartje poker alweer voornamelijk op pokerstars, speelde daar voornamelijk cash(25nl en 50nl), runde daar erg goed en heb toen ook een zeer mooi bedrag uit kunnen cashen. daarna kwam ik helaas in een downswing terecht waardoor ik broke ging.. heb nu weer 50 euries gestort en begin ik weer onderaan de pokerladder met 2NL..

see you at the tables!

groeten,
Bonno
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Royal Flush
Royal Flush
15 februari 2008 17:37 h
wat een warm welkom!
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Flush
Flush
15 februari 2008 18:56 h
Oke, zal de eerste zijn.
Van harte welkom.

Gerrit
aka Guus Geluk.
Full House
Full House
15 februari 2008 19:58 h
ach gut, komt door de feestdagen denk ik dat er niet gereageerd is..

alsnog: WELKOM!

^O^
Look me in the eyes...
Straight
Straight
15 februari 2008 21:01 h
ik zeg spammen die bonno!!!!!!!!!!!!!!!
My Poor Brain
Royal Flush
Royal Flush
16 februari 2008 01:18 h
FooFighter posted

nee niet spammen gewoon bannen

Bonno wil iedereen in halen met hoeveel posts

Bonno neem je rust. :O , kom je beter terug dan je ooit bent geweest.
Don't argue with this idiot, I will drag you to my level and beat you on experience
Royal Flush
Royal Flush
16 februari 2008 01:31 h
RonHogen posted
FooFighter posted

nee niet spammen gewoon bannen

Bonno wil iedereen in halen met hoeveel posts

Bonno neem je rust. :O , kom je beter terug dan je ooit bent geweest.

Ik neem uiteraard mijn rust, alleen in poker!, ik heb nu destemeer tijd om het forum aftestruinen en te 'spammen'(zoals jullie dat noemen), gaat trouwens wel hard met die posts zeg , nu alweer bijna 200..
Royal Flush
Royal Flush
16 februari 2008 01:32 h
owja, en thanx voor allen die mij welkoem wensten ^O^, en nu noemen jullie mij wel een spamwhore, hoe zit het dan met MISSBEHAVE die gemmideld 6 posts per dag maakt. dan valt het bij mij nog best mee met 3.5
Straight Flush
Straight Flush
18 februari 2008 09:08 h
alsnog welkom hier....
Straight Flush
Straight Flush
18 februari 2008 10:09 h
inmiddels al weer een limietje omhoog bonno?
Mijn weblog: Misbehavepoker
Royal Flush
Royal Flush
18 februari 2008 10:31 h
Volgens mij heeft hij even een paar weken poker-pauze, dat doe je niet als het als een trein loopt toch Bonno?
jeljamisch: this is a fucking table
Royal Flush
Royal Flush
18 februari 2008 16:43 h
neee,loopt verschrikkelijk slecht, had op everst nog 500 staan, er ook maar afgehaald.. kan er al 3 maanden niet meer winnend spelen, en stop er dus eventjes 2 weken mee., ik heb van verschillende mensen gehoord dat dit goed kan zijn dus ik ben benieuwd..
Royal Flush
Royal Flush
6 augustus 2008 15:36 h
jeljamisch: this is a fucking table
Moderator
Moderator
6 augustus 2008 16:16 h
Haha Capri! Lekkere late reply
www.pokertips.nl
Royal Flush
Royal Flush
8 augustus 2008 14:41 h
heb alweer 1.7K posts, ga me de koemnde 2 weken inspannen robbedibbobbie in te halen
Moderator
Moderator
8 augustus 2008 19:11 h
Bonno posted
heb alweer 1.7K posts, ga me de koemnde 2 weken inspannen robbedibbobbie in te halen

Zal je nooit redden!
www.pokertips.nl
Moderator
Moderator
8 augustus 2008 19:11 h
Bonno posted

Zal je nooit redden!
www.pokertips.nl
Royal Flush
Royal Flush
8 augustus 2008 19:23 h
Welkom bonno!! ^O^ Leuk dat je ons gevonden hebt..... ik hoop dat je hier veel leerzame uurtjes zal doorbrengen!!
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
8 augustus 2008 19:23 h
Robbedibob posted
Bonno posted

Zal je nooit redden!

Jawel
Moderator
Moderator
8 augustus 2008 21:19 h
Nietes
www.pokertips.nl

888poker bonus