Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-11-04
|
Na al een paar keer te hebben aangelegd om een nieuwe poker&ik te maken heb ik er me toch maar eens aangezet. Vermits het de laatste weken me goed gaat en ik mijn bankroll van zo goed als niets terug heb opgebouwd. Dit komt ook omdat ik nu 2 weken thuis zit met het koude weer. Te koud om te werken dus lekker gezellig binnen pokeren. Ik heb de laatste tijd voornamelijk op dbet aan het spelen geweest. Die software is toch nog superieur dan die van ipoker of andere sites met iets of wat rakeback. Er zit genoeg vis en de playerpoels zijn ook niet zo heel groot dus heb ik toch al wat stats van iedereen. Ik heb in het begin gewoon voor de lol wat 2NL aan het spelen geweest, 10 tafels open en knallen. Daar had ik in een mum van tijd een mooie bankroll van 100€ opgebouwd (+30bb/100). Deze ben ik nu verder aan het uibouwen op de 4NL en dit lukt ook best aardig (+10bb/100). Op de 4NL ga ik nog wel wat blijven hangen tot ik de regs wat beter kan beaten. Ik zit dus wat DC te kijken om toch wat extra bb/100 erbij te krijgen om toch wat gewapend te zijn op de 10NL. Ik ga maar heel af en toe een update doen omdat ik anders te hard naar mijn resultaat zit te kijken en wanneer ik terug moet gaan werken ik daar bijna tot geen tijd meer voor heb. Ongeveer een uurtje per dag poker ongeveer. Wish me luck at the tables. Hier nog een klein graphje 
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-09-20
|
Leuk je weer te zien. Toch knap dat je zo snel 100E bij elkaar speelt op NL2.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Run je toch al snel zo'n 30-50 BI boven EV... Must be nice!
Succes hoor!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Straight
|
Geregistreerd op 2010-02-08
|
Nice graph, zou leuk zijn als je snel de NL 10 speelt dan komen we elkaar vast tegen, mijn winrate @ NL10 is nu 10bb/100. Ik heb in het begin ook NL 4 gespeeld op Dbet en vind het verschil in niveau te verwaarlozen.
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2011-01-24
|
Nice graph succes op de tafels hoop dat je snel 10nl haalt
|
Royal Flush
|
|
Thx lads, over dat boven EV runnen. Ik vind het raar dat dit zo hoog is. But hey, I aint complaining
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
|
Royal Flush
|
|
qoNtrol postedRun je toch al snel zo'n 30-50 BI boven EV... Must be nice!
Succes hoor!
Ja die onder EV speel ik op pokerstars
|
Full House
|
Geregistreerd op 2011-06-24
|
Veel succes verder graph ziet er goed uit.
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2008-04-27
|
Succes en Rofl, goed je weer te lezen.
Yellow is The Colour. GOGO
http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
|
Straight
|
Geregistreerd op 2009-07-29
|
|
Royal Flush
|
|
Gisteren een redelijk lange sessie gespeeld, ging niet zo goed in het begin. Ik was veel te veel met mijn stats bezig, proberen goede lijnen te zoeken, 3bet bluffen, checkraisen met draws,... maar wat haalt dat allemaal uit tegen vissen die al hun TPNK blijven callen, hun draws met alles callen en dan allin bluffen en je ze niet kan callen omdat je daar zit met je 2 overcards. Dus dan ben ik maar terug op gevoel gaan spelen, zonder al te veel naar mijn stats te kijken en dat leverde een goed resultaat op. Statistieken - Gametype: 0.02/0.04 NL - Sessie lengte: 353 minuten (bijna 6u) - Tafels: 10 - Handen: 4897 - bb/100: 32.82 - VPIP: 17.3 - PFR: 10.3 - 3bet: 2.6 - WTSD%: 34.1 - W$SD%: 56.1 - Agg: 1.86  Langste sessie ooit gespeeld en moet ik precies meer doen op die stakes  Wil hier nu wel niet mee zeggen dat ik de beste pokerspeler ben die er bestaat maar wel dat er met een tight en licht agressieve speelstijl veel geld kan gewonnen worden op de microstakes. Je moet soms wel TPTK of AA kunnen wegleggen postflop. Cheers!
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2008-01-24
|
Sick sessie!! Lekker hoor. Denk dat mijn langste ooit iets van 3u is geweest!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
|
Royal Flush
|
|
Heb net nog een nieuwe stat toegevoegd, nl "3betvshero". Ik heb namelijk een tight image en dan is de tot3bet stat niet zo betrouwbaar. En het schilt toch elke keer 1%, soms wel 2% bij de "regs" of andere nits.
|
One Pair
|
Geregistreerd op 2011-06-21
|
Nice Rofl zker mooie stijging terug. 6 uur haal ik soms ook wel lkr zondag met koffie en muziek erbij.
|
Royal Flush
|
|
Ben nu al een tijdje 10NL bezig en het gaat best wel lekker. Ben al halverwege mijn doel op de 10NL en daarna komt de 20NL eraan. Ga wel eerst zorgen dat ik 10NL goed beat alvorens naar mijn doemlimiet over te schakelen.
Ook heb ik ondertussen 100K handjes gespeeld, op naar de volgende 100K.
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2011-01-24
|
Succes met het bereiken van je doel
|
Royal Flush
|
|
Gisteren en eergisteren zeeeer slechte sessies gehad. Ik weet niet wat me overkwam. Ongeveer -10BI op 10NL. Heb dan maar een kwartiertje op 20NL gespeeld en 3BI gewonnen, loool.
Nu heb ik 500€ uitgecashed en dus terug ff 4NL upgrinden zodat ik een safe bankroll heb staan. Ga er misschien wel iets fancy van kopen maar ik weet nog niets.
Allee, 4NL here we go again.
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2008-04-27
|
Wat ik al schreef Rofl. De update van Pokerhuis is nu alleen de skin geweest. De grote software update komt nog.
Koop er wat leuks van ( kaartje voor Anderlecht
Yellow is The Colour. GOGO
http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
|
Royal Flush
|
|
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2010-06-26
|
Nice one, alleen jammer dat er nog bijna niets in de pot zit
|