Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:25 h
De bet, checkraise move.

Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 09:13 h
Hoi,

de laatste tijd krijg ik vaker te maken met de "bet, checkraise" move. Vaak loop ik hier tegen sterke handen. En ik durf hem ook wel eens toe te passen tegen floaters.

Iemand die met deze move al wat meer bekend is en misschien kan wat insight kan geven ?

Alvast bedankt.
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Four of a Kind
Four of a Kind
2 februari 2012 09:39 h
Hey,

Kan nu niet bij mijn hm maar zal gewoon eens een filter draaien in je hm. Denk dat je voornamelijk dan de flop bedoelt. Vaak zijn het idd wel sterke handen op drawy boards.
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 10:20 h
Op de flop gaat het gewoon standard cbet, en daarna checked/raised villain de turn. Vaak is dit een sterke hand maar ben nog niet zo bekend met deze move want ik gebruik hem zelf zelden.

Zal hem zelf ook eens proberen te filteren.

EDIT: ik kan blijkbaar alleen van me zelf handen en acties filteren. Kan ik niet van alles tegenspelers een filter maken ?
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Four of a Kind
Four of a Kind
2 februari 2012 10:36 h
Ja klopt die move is standaard bijna altijd de nuts.

ja volgens mij moet je selecteren in de filter bij de turn faced a check raise of faced a betraise en dan op de river dat je de showdown hebt gehaald. Dan zie je ook het resultaat met wat voor hand die het heeft gedaan.
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 11:56 h
zie ik vaak in 3betpotten in husng's. is bijna altijd voor value. Als villain floathappy is doe ik het zelf ook graag,
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Four of a Kind
Four of a Kind
2 februari 2012 13:15 h
Veel villains durven een dergelijke lijn niet als bluf te nemen, dus ga er vanuit dat je meestal tegen een zeer sterke hand zit. Juist omdat het er zo sterk uitziet is het zeer effectief tegen villains die veel barrelen. Tegen unknowns zou ik in elk geval niet teveel in dit soort spots spewen.

Straight
Straight
2 februari 2012 13:28 h
Explain Floathappy T2C, met sexy termen kom je niet ver dus give it to me

oja en om een beetje on topic te blijven.
Deze move kom ik nog wel eens tegen in de SNG. Duid daar standaard op sterke hand die ze dan ook nog eens showen als ik fold kies, zo aardig van ze.

ik vind de move er inderdaad erg sterk uitzien en ben bijna altijd geneigd om te folden.
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2012 14:50 h
RonnieRouger posted
Veel villains durven een dergelijke lijn niet als bluf te nemen, dus ga er vanuit dat je meestal tegen een zeer sterke hand zit. Juist omdat het er zo sterk uitziet is het zeer effectief tegen villains die veel barrelen. Tegen unknowns zou ik in elk geval niet teveel in dit soort spots spewen.

Ik zie het opzich best vaak als spew/desperationbluff/AK die ze niet kunnen folden
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash

888poker bonus