Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 20:48 h
Clenn1986 van micro tot ..........

Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 18:47 h
Het heeft even geduurd maar hier eindelijk mijn eigen 'poker&ik topic. Iedereen kan een topic aanmaken maar bijhouden blijft er soms nog weleens bij dus ik hoop dat mij dat niet overkomt

Doel van het topic is om alles wat met mij en poker te maken heeft hier te posten en hoop dat het ook een beetje word gevolgd want dat zou ik zeer waarderen

Momenteel speel ik nog steeds 10nl op ps. Wel andere rooms geprobeerd maar ps heeft echt de beste software en geen andere room went. Mijn Bankrol is inmiddels 33BI en wil deze nu alleen nog maar verder uitbouwen. Ben niet van plan om nog een keer uit te cashen en dan later weer te gaan storten. Het doel is dan ook om te upmoven.

Februari ziet er als volgt uit

- minimaal 20k handen spelen
- leaks uit mijn spel vinden/halen
- 4/6 coaching vids kijken
- meekijken met andere cashspeler
- meer handen posten
- Professional No-Limit Hold 'em Volume uitlezen

Ik wens iedereen GL in februari
Moderator
Moderator
1 februari 2012 19:06 h
Nog een avatar en je bent compleet. Succes
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight Flush
Straight Flush
1 februari 2012 19:12 h
Succes!!
Royal Flush
Royal Flush
1 februari 2012 19:21 h
... Broke?

Nice, succes man! Zo meekijksessie doen?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 19:26 h
YellowJaune posted
Nog een avatar en je bent compleet. Succes

Klopt ik ga binnenkort op zoek
Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 19:31 h
qoNtrol posted
... Broke?

Tuurlijk ook weleens broke geweest maar laaste keer grotendeels uitgecasht voor vakantie. Maar dat uitcashen wil ik liever niet weer doen want was toen bijna rolled voor 25nl

Full House
Full House
1 februari 2012 19:33 h
Ik blijf dit topic iig volgen

Succes.
Straight
Straight
1 februari 2012 19:49 h
go go go Clenn,

ik kom binnenkort wel even met je TV'en als je dat okiedokie vind.

''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Straight
Straight
1 februari 2012 19:59 h
Welke site rail je?
Royal Flush
Royal Flush
1 februari 2012 20:28 h
clenn1986 posted
qoNtrol posted
... Broke?

Tuurlijk ook weleens broke geweest maar laaste keer grotendeels uitgecasht voor vakantie. Maar dat uitcashen wil ik liever niet weer doen want was toen bijna rolled voor 25nl

Doelde meer op je topic titel. Dacht, ik maak de zin even af
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 22:09 h
qoNtrol posted
clenn1986 posted
qoNtrol posted
... Broke?

Doelde meer op je topic titel. Dacht, ik maak de zin even af

oh lol nie grappig hoor
Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 22:11 h
Blankestijn posted
Welke site rail je?

Concurrent nederp...r 'only vids'
Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 22:12 h
Flaky2 posted
go go go Clenn,

ik kom binnenkort wel even met je TV'en als je dat okiedokie vind.

Thanks ouwe ja kan wel geen probleem
Straight
Straight
6 februari 2012 11:39 h
clenn1986 posted
Blankestijn posted
Welke site rail je?

Concurrent nederp...r 'only vids'

Tegenwoordig staan ook een aantal vids van hun gewoon op youtube. Misschien heb je hier nog wat aan:

Your text to link here...

Four of a Kind
Four of a Kind
6 februari 2012 11:41 h
Bedankt voor de tip Ik heb deze curcus al gezien van floppaset die is coach op neder
Four of a Kind
Four of a Kind
10 februari 2012 16:25 h
Deze maand veel aan coaching gedaan en niet veel handen gespeeld maar 5k handen gespeeld en 1BI up. MIjn sessies die ik gespeeld heb had ik weinig winrate. Ik denk dat dit komt doordat ik veel informatie krijg vanuit vids , spelers en het forum. Ik kom termen tegen in het boek zoals SPR en dat is iets waar ik nog geen rekening mee hou. Verder paar keer meegekeken met Shinz & The grinder zeker ook leerzaam voor mij twee verschillende spelers imo. Hoop het volume nog te halen wat ik als doelstelling heb gesteld
Straight Flush
Straight Flush
10 februari 2012 18:41 h
Komt goed, de rest van de maand gewoon lekker grinden en niet teveel filmpjes kijken. Teveel filmpjes kijken kan ook best killing zijn voor je game.
Full House
Full House
15 februari 2012 17:26 h

10sec-AKs- Ik raise zijn db, tegen Jx flop je en hij zal vaak folden
40sec A2O- Bet turn voor value denk ik je hebt vaak de beste hand
1.24 87o-niet openen de vis zit short.
3.5 A6o-cbet ik wel
4.5 QTs-waarom 3b je?

Verder zal ik 4 tafels spelen ipv 6.
Morgen kijk ik het 2e gedeelte
Four of a Kind
Four of a Kind
15 februari 2012 19:30 h
Ik reageer ff op skype ...
Full House
Full House
19 februari 2012 20:23 h
0:10 AKs raise villains zijn db en call een AI. Je hebt veel fold equity en je raise eigenlijk voor value.

0:35 A2o Kun je idd wel op de turn valuebetten

01:30 78o Het is goed dat je wijd opent vs limpers alleen denk ik dat deze hand wat te weak is. Je weet ook niet of villain veel fold op cbets want je HUD geeft aan dat je pas 5 handen van hem hebt. Mijn range waarmee ik limpers isoleer is iets van K2s+ / Q5s+ / J8s+ / PP en misschien kun je wat hogere SC toevoegen alleen dan wil ik nog steeds wel een indicatie hebben van villain zijn fold to cbet.

03:20 A6o Je open is daar goed en vind je check ook goed op 555 om de turn / river bluf te catchen. De turn wil ik dus wil villain zijn turnlead wel 1x callen maar misschien is jou fold ook wel beter omdat hij shortie is.

03:45 QTs Goede call, je wil zo veel mogelijk potten spelen tegen de vis en je hebt daarnaast ook nog een redelijke hand en je zit IP.

04:07 A6s Zelf zou ik liever mee limpen met Axs tenzij je weet dat hij veel fold op cbets.

10:40 QJo Vind ik te week om UTG te openen zelf met 1 vis in de blinds

12:55 AJo Je hebt nog niet veel history met villain dus ik snap je fold wel. Je zou alleen deze hand ook kunnen 3betten als bluf. 3bet > fold > call imo

14:08 88 Pfff quads, cooler.

16:-- Het filmpje stopt er mee en geeft een foutmelding.

Verder heb ik je geen notes zien maken, dit zou je wel wat meer kunnen doen maar 6 tafels spelen en notes maken gaat niet echt samen (vind ik zelf) dus dan zou je een tafel minder moeten openen.

Je speelt verder goed en heb je een aantal keer goede 3bet spots zien benutten en vissen zien isoleren. Dus het is gewoon een kwestie van door blijven grinden en dan komt het upmoven wel.

888poker bonus