0:10 AKs raise villains zijn db en call een AI. Je hebt veel fold equity en je raise eigenlijk voor value.
0:35 A2o Kun je idd wel op de turn valuebetten
01:30 78o Het is goed dat je wijd opent vs limpers alleen denk ik dat deze hand wat te weak is. Je weet ook niet of villain veel fold op cbets want je HUD geeft aan dat je pas 5 handen van hem hebt. Mijn range waarmee ik limpers isoleer is iets van K2s+ / Q5s+ / J8s+ / PP en misschien kun je wat hogere SC toevoegen alleen dan wil ik nog steeds wel een indicatie hebben van villain zijn fold to cbet.
03:20 A6o Je open is daar goed en vind je check ook goed op 555 om de turn / river bluf te catchen. De turn wil ik dus wil villain zijn turnlead wel 1x callen maar misschien is jou fold ook wel beter omdat hij shortie is.
03:45 QTs Goede call, je wil zo veel mogelijk potten spelen tegen de vis en je hebt daarnaast ook nog een redelijke hand en je zit IP.
04:07 A6s Zelf zou ik liever mee limpen met Axs tenzij je weet dat hij veel fold op cbets.
10:40 QJo Vind ik te week om UTG te openen zelf met 1 vis in de blinds
12:55 AJo Je hebt nog niet veel history met villain dus ik snap je fold wel. Je zou alleen deze hand ook kunnen 3betten als bluf. 3bet > fold > call imo
14:08 88 Pfff quads, cooler.

16:-- Het filmpje stopt er mee en geeft een foutmelding.
Verder heb ik je geen notes zien maken, dit zou je wel wat meer kunnen doen maar 6 tafels spelen en notes maken gaat niet echt samen (vind ik zelf) dus dan zou je een tafel minder moeten openen.
Je speelt verder goed en heb je een aantal keer goede 3bet spots zien benutten en vissen zien isoleren. Dus het is gewoon een kwestie van door blijven grinden en dan komt het upmoven wel.