Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-10-27
|
RonnieRouger posted Als we het 'samen' doen dan dubbel ik jouw max percentage en ga ik niet hoger.
dusss samen 10%?
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'
Grinding short handed sng's
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2011-05-07
|
verkoop nu nog 20% ongeveer!
|
Three of a Kind
|
Geregistreerd op 2011-07-22
|
Jeroenthebes posted verkoop nu nog 20% ongeveer!
lol ongeveer
|
Straight Flush
|
|
want? als er meer interesse is verkoop ik eventueel meer..
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2007-05-28
|
Broodjkaas postedRonnieRouger posted Als we het 'samen' doen dan dubbel ik jouw max percentage en ga ik niet hoger.
dusss samen 10%?
Ja, akkoord
|
Four of a Kind
|
Geregistreerd op 2011-01-24
|
 Nice hoor kan hij bijna vanavond beginnen
|
Royal Flush
|
Geregistreerd op 2009-01-03
|
Ben misschien geïnteresseerd, maar heb nog een paar vraagjes.
Wat zijn je vorige resultaten, want je sharkscope is geblokt, daarnaast had je in het verleden dacht ik een aantal dingen geshipt, wat is daar mee gebeurt?
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2008-04-27
|
Voor alle procenthouders en mits Jeroen akkoord is, wil ik dit in goede banen leiden.
Achter de schermen meekijken, openheid naar procenthouders, upswing/downswing in de gaten houden, niet stoppen na 3 weken( het blijft longterm ), motivatieproblemen in de gaten houden etc.
Yellow is The Colour. GOGO
http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
|
Three of a Kind
|
Geregistreerd op 2011-07-22
|
Goed bezig YellowJaune
YellowJaune posted Voor alle procenthouders en mits Jeroen akkoord is, wil ik dit in goede banen leiden.
Achter de schermen meekijken, openheid naar procenthouders, upswing/downswing in de gaten houden, niet stoppen na 3 weken( het blijft longterm ), motivatieproblemen in de gaten houden etc.
|
Straight Flush
|
|
clenn1986 posted Nice hoor kan hij bijna vanavond beginnen 
zal eens kijken of dat gaat lukken, morgen vrij dus denk het wel!
|
Straight Flush
|
|
A-LX posted Ben misschien geïnteresseerd, maar heb nog een paar vraagjes.
Wat zijn je vorige resultaten, want je sharkscope is geblokt, daarnaast had je in het verleden dacht ik een aantal dingen geshipt, wat is daar mee gebeurt?
ben nu op mijn werk en post via mobiel dus beetje lastig de 1e vraag nu, eregister opr gemailt om hem open te gooien maar nog geen reactie.
had de verslaving om altijd alles uit te cashen als ik wat won  , dus er is niks raars mee gebeurd.
|
Straight Flush
|
Geregistreerd op 2009-10-27
|
is het misschien mogelijk dat je eens in de zoveel tijd je sharkscope eens open gooit?
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'
Grinding short handed sng's
|
One Pair
|
Geregistreerd op 2012-02-04
|
YellowJaune posted Voor alle procenthouders en mits Jeroen akkoord is, wil ik dit in goede banen leiden.
Hoef ik in ieder geval niet alleen als mental coach op te treden
|
Moderator
|
Geregistreerd op 2008-04-27
|
Heinekuh postedYellowJaune posted Voor alle procenthouders en mits Jeroen akkoord is, wil ik dit in goede banen leiden.
Yellow is The Colour. GOGO
http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
|
Straight Flush
|
|
top yellow, obv akkoord
|
Straight Flush
|
|
Broodjkaas posted is het misschien mogelijk dat je eens in de zoveel tijd je sharkscope eens open gooit?
Broodjkaas posted is het misschien mogelijk dat je eens in de zoveel tijd je sharkscope eens open gooit?[/quote yep sure np
|
Straight Flush
|
|
yes sure np dus
|
Straight Flush
|
|
Heinekuh postedYellowJaune posted Voor alle procenthouders en mits Jeroen akkoord is, wil ik dit in goede banen leiden.
moet je toch!
|
Straight Flush
|
|
als ik thuis ben doe ik ff een update wie % hebben.
Begin nog niet vandaag, aangezien A-LX misschien geintereseerd is!
|
Straight Flush
|
|
Jeroenthebes posted
2% heinekuh - niet betaald, betaald later.
3% clenn1986 - betaald
5% Broodjkaas - niet betaald
5% RonnieRouger - niet betaald
5% danny54 - niet betaald
1% msn - betaald
1% msn - betaald
10% msn - betaald
32% sold!
verkoop nog 8%
|