Na mijn slechte binnenkomer op dit forum, ben ik gaan nadenken hoe ik het allemaal beter moet gaan aanpakken voortaan.
Ik heb nu al aardig in de gaten wat ik allemaal fout deed.
Ik zal voortaan beter naar commentaar luisteren en ik hoop dat jullie mij dan alsnog lief gaan vinden
Yellow had aangegeven in mijn topic dat hij mij wel wou helpen met het in elkaar zetten van holdem manager, ik wacht even af tot hij online komt, en dan speel ik dus vanaf dan met hm, zo kan ik ook beter handjes posten met stats erbij enzo, en zo hoop ik uiteindelijk beter te worden met jullie hulp
Ik ga sowieso binnenkort beginnen, ligt er een beetje aan hoe snel de % gaan, als ze niet lopen dan speel ik ook gewoon, maar dan 100% voor mezelf
Omdat ik, zoals het er nu naar uitziet, werk haat, wil ik gewoon vol voor poker gaan.
Ook zoek ik nog een Mtt/Sng coach waar ik natuurlijk gewoon voor wil betalen (tips?)
Bankroll :
Ik zal met een bankroll van $2,500- beginnen met het volgende bankrollmanagement :
$2000
Mtts t/m $16,50
Mtts Turbo t/m $5,50
180's $2,50s + $3,50r
$5000
Mtts t/m $22
Mtts Turbo t/m $11
180's $2,50 + 3,50r + 8's
(ook hier graag tips over als het geen goed bankroll management is)
Dit is hoe het er op het begin iniedergeval uit gaat zien, daarna kijken we verder bij welk bedrag het verstandig is om weer verder up te moven, hierbij zal ik ook goed luisteren naar tips van de forummers en niet eigenwijs doen dat ik het toch wel aan kan.
Gr jeroen