Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:22 h
Mtt Roll Brm

Straight Flush
Straight Flush
1 februari 2012 03:34 h
Hallo mensen

Na mijn slechte binnenkomer op dit forum, ben ik gaan nadenken hoe ik het allemaal beter moet gaan aanpakken voortaan.
Ik heb nu al aardig in de gaten wat ik allemaal fout deed.
Ik zal voortaan beter naar commentaar luisteren en ik hoop dat jullie mij dan alsnog lief gaan vinden

Yellow had aangegeven in mijn topic dat hij mij wel wou helpen met het in elkaar zetten van holdem manager, ik wacht even af tot hij online komt, en dan speel ik dus vanaf dan met hm, zo kan ik ook beter handjes posten met stats erbij enzo, en zo hoop ik uiteindelijk beter te worden met jullie hulp.
Ik ga sowieso binnenkort beginnen, ligt er een beetje aan hoe snel de % gaan, als ze niet lopen dan speel ik ook gewoon, maar dan 100% voor mezelf.

Omdat ik, zoals het er nu naar uitziet, werk haat, wil ik gewoon vol voor poker gaan.

Ook zoek ik nog een Mtt/Sng coach waar ik natuurlijk gewoon voor wil betalen (tips?)

Bankroll :

Ik zal met een bankroll van $2,500- beginnen met het volgende bankrollmanagement :

$2000

Mtts t/m $16,50
Mtts Turbo t/m $5,50

180's $2,50s + $3,50r

$5000

Mtts t/m $22
Mtts Turbo t/m $11

180's $2,50 + 3,50r + 8's

(ook hier graag tips over als het geen goed bankroll management is)

Dit is hoe het er op het begin iniedergeval uit gaat zien, daarna kijken we verder bij welk bedrag het verstandig is om weer verder up te moven, hierbij zal ik ook goed luisteren naar tips van de forummers en niet eigenwijs doen dat ik het toch wel aan kan.

Gr jeroen

Straight Flush
Straight Flush
1 februari 2012 14:27 h
1% $25
2% $50
3% $75
4% $100
5% $125
Full House
Full House
1 februari 2012 16:45 h
Als ik besluit jou te backen voor 5% zou dat betekenen dat ik bij elke MTT of SnG die jij shipped (van die $150) 5% van de profit krijg? Of snap ik het nou niet?
Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 17:22 h
Ik interpreteer het op dezelfde wijze als Danny. Verklaar je nader

En je zoekt nog een mtt/sng coach?... Bonno?

Maar ik weet nog wel een zeer goede (Amerikaanse) coach, mits je $50 per uur niet teveel vindt.
Straight Flush
Straight Flush
1 februari 2012 18:01 h
heb idd bonno al gepmt, thx.

nee, ik begin gewoon met 3000 en als ik bijvoorbeeld 600 ship, dan is de br gewoon 3600 en speel ik weer verder, het is een lange termijn bankroll, waarbij ik probeer zo hoog mogenlijk te komen in de limieten.
is het zo een beetje duidelijk?
Moderator
Moderator
1 februari 2012 19:12 h
Voor meer duidelijkheid en t.a.v evt. backers. Holdem manager en handjes en sessie's altijd beschikbaar voor backers in dit project. OPR is ook makkelijk, maar bovenstaande lijkt mij wel een vereiste.
Goed initiatief naar Bonno toe en wens jou veel succes.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight Flush
Straight Flush
1 februari 2012 23:47 h
YellowJaune posted
Voor meer duidelijkheid en t.a.v evt. backers. Holdem manager en handjes en sessie's altijd beschikbaar voor backers in dit project. OPR is ook makkelijk, maar bovenstaande lijkt mij wel een vereiste.
Goed initiatief naar Bonno toe en wens jou veel succes.

geen probleem, backers mogen altijd in mijn holdem manager kijken via teamviewer en skype en mijn br zien.

Four of a Kind
Four of a Kind
1 februari 2012 23:48 h
Danny54 posted
Als ik besluit jou te backen voor 5% zou dat betekenen dat ik bij elke MTT of SnG die jij shipped (van die $150) 5% van de profit krijg? Of snap ik het nou niet?

klopt dit nou Jeroenthebes?
Royal Flush
Royal Flush
1 februari 2012 23:53 h
Jeroenthebes posted

nee, ik begin gewoon met 3000 en als ik bijvoorbeeld 600 ship, dan is de br gewoon 3600 en speel ik weer verder, het is een lange termijn bankroll, waarbij ik probeer zo hoog mogenlijk te komen in de limieten.

Ik DENK (correct me when I'm wrong). Dat je het een beetje als een aandeel moet zien. Hij heeft 3000$ dus als 5% koopt (150$) is die 5% van jou. Jeroen gaat wat MTTs spelen en na een maand (of mss een hele grote ship) denk je. Heee Jeroen zn BR is nu 6000$, laat ik mijn 5% weer terug verkopen aan Jeroen (of iemand anders). Nu krijg je 5% van 6000 = 300$ maar heb je dus geen aandeel meer in Jeroen.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Four of a Kind
Four of a Kind
2 februari 2012 00:03 h
oh zo bedankt voor de heldere uitleg. Ik dacht dat het per toernooi was maar ik snap nu wat de bedoeling is....
Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2012 00:20 h
Frenk-E posted
Jeroenthebes posted

Ik DENK (correct me when I'm wrong). Dat je het een beetje als een aandeel moet zien. Hij heeft 3000$ dus als 5% koopt (150$) is die 5% van jou. Jeroen gaat wat MTTs spelen en na een maand (of mss een hele grote ship) denk je. Heee Jeroen zn BR is nu 6000$, laat ik mijn 5% weer terug verkopen aan Jeroen (of iemand anders). Nu krijg je 5% van 6000 = 300$ maar heb je dus geen aandeel meer in Jeroen.

je hebt bijna gelijk

door je post heb je me wel op een idee gebracht om bijvoorbeeld een max datum in te stellen wanneer procentenhouders kunnen zeggen dat ze hun % uit willen laten betalen, dus hier kom ik nog op terug

ik laat jullie weten wanneer ik zou kunnen gaan starten

Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2012 00:22 h
clenn1986 posted
oh zo bedankt voor de heldere uitleg. Ik dacht dat het per toernooi was maar ik snap nu wat de bedoeling is....

np
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 01:29 h
Prima initiatief.

heb je terug gepmt.
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 01:51 h
Als iemand trouwens geïnteresseerd is, dit is meest +ev manier van backen
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2012 02:25 h
Bonno posted
Als iemand trouwens geïnteresseerd is, dit is meest +ev manier van backen

thx bonno, dat is idd waar.

hoop zo rond de 25% kwijt te raken, denk dat ik dan start..

paar mensen hebben op msn wel aangegeven dat ze geinstereseert zijn, maar het loopt nog niet echt snel helaas
Three of a Kind
Three of a Kind
2 februari 2012 02:35 h
ik zal je wel wat coache voor 25$ p/u
Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2012 02:37 h
andremilek posted

is goed andre, coach je dan eerst jezelf eventjes?

OT pls
Three of a Kind
Three of a Kind
2 februari 2012 02:39 h
Jeroenthebes posted
andremilek posted

is goed andre, coach je dan eerst jezelf eventjes?

OT pls

Nee
Straight Flush
Straight Flush
2 februari 2012 03:15 h
oja, mensen die misschien liever via bank betalen, dat is ook mogelijk..
Moderator
Moderator
2 februari 2012 15:36 h
ff off topic

Sprak gisteren Jeroen en toen werd hem pas duidelijk, dat wij een topic hadden van Hoe is jouw dag verlies/winst gegaan. Wanneer hij dat had geweten had hij zijn Braggs niet zomaar in dit forum gegooid, maar in dat topic. Kortom hij moet ook maar leren om heel het forum te lezen.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus