Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:22 h
Pokerstars: Zoom Poker

Straight Flush
Straight Flush
29 januari 2012 12:08 h

PokerStars heeft bevestigd dat zij binnenkort een nieuwe pokervariant gaan beta testen: 'Zoom Poker'. De nieuwe variant zal eind februari, begin maart online gaan.

Zoom Poker is het antwoord van PokerStars op het Rush Poker van Full Tilt Poker dat een doorslaand succes was en gelanceerd werd in 2010.

Het concept is eenvoudig: een speler foldt zijn hand en komt direkt aan een andere tafel te zitten met nieuwe spelers om daar de volgende hand te spelen. Op deze manier kan de speler een enorm volume aan handen spelen en zit hij nooit verlegen om actie.

Full Tilt Poker hield altijd vol dat zij patent op deze pokervariant hadden aangevraagd, maar dat bleek lariekoek. Zij konden slechts aan 1 van de 3 criterea voldoen om Rush Poker te patenteren.

PokerStars is volle bak doorgegaan met de ontwikkeling en er zijn ook diverse namen voorbij gekomen, waaronder Blitz Poker. Het is dus uiteindelijk 'Zoom Poker' geworden en de liefhebbers moeten dus nog ongeveer een maand wachten.
bron: nederpoker

Royal Flush
Royal Flush
29 januari 2012 12:15 h
ach ja, waarom niet? maar heeft dat niet erg lang geduurd dan eigenlijk?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight Flush
Straight Flush
29 januari 2012 12:17 h
Ja, maar iedereen dacht dus dat FTP er patent op had aangevraagd, PS waarschijnlijk ook.
Royal Flush
Royal Flush
29 januari 2012 13:04 h
hehe lekker de concurrentie om de tuin geleid
in b4: multiple entry toernooien
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
29 januari 2012 13:06 h
Hmm, daar gaat mn roll :-P

Over volume op pokerstars gesproken, het valt me op dat in hyperHUSNGS de software (de animaties en het kaarten delen enzo) sneller gaat dan in gewone husngs.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
29 januari 2012 13:06 h
Shinz posted
Ja, maar iedereen dacht dus dat FTP er patent op had aangevraagd, PS waarschijnlijk ook.

Met al die advocaten van tegenwoordig kan dit toch niet waar zijn?
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Straight
Straight
29 januari 2012 13:36 h
^^^^Wat de Baron says ^^^
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
29 januari 2012 14:10 h
Time2Cash posted
Hmm, daar gaat mn roll :-P

Over volume op pokerstars gesproken, het valt me op dat in hyperHUSNGS de software (de animaties en het kaarten delen enzo) sneller gaat dan in gewone husngs.

ja dat is ook bij de HU cash tafels, dat zijn standaard fast tables en sinds een paar maanden zijn de animaties een stuk sneller.
Four of a Kind
Four of a Kind
29 januari 2012 15:08 h
Tof man was altijd wel fan van rush tafels
Moderator
Moderator
29 januari 2012 15:36 h
BRM van iedereen gaat nu naar de kloten, ff zoomen.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus