Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:21 h
[$3 6max turbo] QQ 3 way facing donkbets

Flush
Flush
28 januari 2012 21:39 h
UTG was nieuw voor me, maar speelde tot op dat moment decent (18/16) en ik maak hier denk ik een fout door te callen ipv te 3betten. Mijn gedachte was dat hij zo vroeg in het toernooi best een redelijk tighte UTG range rept.
Hierna ontrafelt de hand zich vrij vreemd omdat ook de vis in de SB zich mengt in de strijd en zowel op de flop als turn begint te donkbetten.

Denk dat ik hier gewoon heel passief mijn hand aan het verkloten ben.

Buiten de 3bet pre... as played: hoe had ie beter geworden en welke beslissing maak ik op de turn?

jery1976 ($1,940) 50/0/2.3 (12)
ArtSlav ($1,528)
SmidrsFromCz ($2,000) 31/18/1.0 (46)
kekc666 ($2,080)
Fantazistos ($1,920)
HERO ($2,532)

jery1976 posts (SB) $30
ArtSlav posts (BB) $60

Dealt to HERO

queen of clubs queen of diamonds
SmidrsFromCz raises to $180
fold, fold,
HERO calls $180
jery1976 calls $150
fold,
FLOP ($600) 10 of spades 4 of diamonds 6 of clubs
jery1976 bets $60
SmidrsFromCz raises to $240
HERO calls $240
jery1976 calls $180
TURN ($1,320) 10 of spades 4 of diamonds 6 of clubs king of clubs
jery1976 bets $1,520 (AI)
SmidrsFromCz folds
HERO ?????
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Straight
Straight
28 januari 2012 22:56 h
Jammer van de 3bet, laten we verder gaan.

Ik krijg het idee dat de *minder goede speler* of de K gehit heeft en daardoor zo enthousiast is geworden dat hij all in gaat of dat hij volledig gaat voor de flush draw en dus de gok maar neemt dat hij die zal hitten.
Er bestaat dan natuurlijk ook altijd de kans dat hij toevallig JQ in zijn handjes heeft, maar goed.
De turn is tricky en omdat je de pre-flop wat verpest hebt moet je in mijn ogen hier de 2 mooie vrouwen neerleggen of het risico nemen om uitgeschakeld worden door een *minder goede speler*.

Voor mij is de turn een easy fold vooral omdat je pas in level III zit van de match en de pre-flop verkeerd gespeeld hebt. Rustig de tijd nemen en er komt dan een kans die je wel goed zult spelen.

Dit natuurlijk de opvatting van een beginner hoor graag wat de rest erover zegt.

Succes Foldzilla

''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Flush
Flush
28 januari 2012 23:34 h
edit: heb wat stats erbij gezet
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
29 januari 2012 13:11 h
o0 net antwoord flaky
3bet pre ~550, as played op flop, bet flop groot. De ene bet 60 in 600 pot en de ander ook maar 240. Dus zou iets van ~1k betten en de turn shoven. Nu fold ik de turn, op onnavolgbare wijze zal hij wel Kx of 2 paar met Kx hebben.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
29 januari 2012 14:48 h
Pre is duidelijk.
Flop ben ik benieuwd: waar zetten we beide villains op met hun bets? De vis in SB zie ik dit vaak doen met top/middle pair, two pair maar meer ook niet...vissen slowplayen setjes graag. Utg's range en actie is waarom ik hem flat nu eigenlijk. Denk dat hij OF kijkt waar hij staat met zijn AJ+ of een paartje 77+. Ik vermoed dus niet dat ik betere hand laat folden, terwijl ik dat met slechtere handen vaak wel voor elkaar krijgen.

Dus is de flopraise dan om daar de hand te eindigen en vooral niet laten gebeuren wat er nu gebeurd (want ook overs k/a zijn natuurlijk niet echt fijn om te zien)

888poker bonus