Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
24 mei 2012 05:16 h
[$3 6max turbo] JJ vs UTG shove (+shorty)

Straight Flush
Straight Flush
27 januari 2012 17:41 h
Ik vind de range die je UTG geeft echt veel en veels te tight, hij heeft 2.5x BB left en is de BB in de volgende hand. Denk je dan echt dat lagere PP's, SC's, hogere Kx, any Ax beneden jou range fold?

Ik doe eerst een dansje, juich 5x keihard en fistpump call dan met JJ. Er vanuit gaande dat BB inderdaad callt heb je nog zeer goede odds om een lekkere pot te winnen en meteen HU te komen.
Flush
Flush
27 januari 2012 13:16 h
Ja dat was ook mijn afweging,... ik wilde hem niet terug laten komen want dit was wel de meest capabele speler aan tafel die vooral op de bubble aardig lastig deed. Maar dat ("ik wil jou niet terug laten komen") mag natuurlijk nooit echt je reden zijn om wijder te gaan callen.

Ik heb me in deze ook sec op UTG geconcentreerd omdat zo mijlllllen ver voor loop op de range van BB. Was gewoon alleen benieuwd wat de aanwezigheid van de shorty deed voor de ICM berekening in deze situatie.

Zal binnenkort eens ff in mijn progress topic update waarom ik deze vraag stel.
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
27 januari 2012 13:10 h
Foldzilla posted
WHAahahaha EPIC FAILURE....
Zullen we er snel even via de edit weer BB van maken!

Die push maakte ik me niet zo'n zorgen om.. zie ook: "Heads up vs de IR is dit een duidelijke call,"... ging me meer om de vraag wat de BB met de beslissing deed...

Kortom. JJ met (grote) zekerheid 3way erin of folden en andere equity berekening.

oww oke dat is me even ontgaan. Naja ook 3handed doet JJ het goed, ik krijg het liever hier met JJ 3handed in dan dat je dalijk tegen een ~3,5k stack moet spelen.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
27 januari 2012 13:05 h
WHAahahaha EPIC FAILURE....
Zullen we er snel even via de edit weer BB van maken!

Die push maakte ik me niet zo'n zorgen om.. zie ook: "Heads up vs de IR is dit een duidelijke call,"... ging me meer om de vraag wat de BB met de beslissing deed...

Kortom. JJ met (grote) zekerheid 3way erin of folden en andere equity berekening.
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
27 januari 2012 12:56 h
Foldzilla posted

SB is een complete idioot,
...
HERO posts (SB) $300

OT: push! Je hebt een mega goede hand, utg heeft 2,5bb dus zn range is nog veel wijder (22+, Ax, Kx etc)
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
27 januari 2012 12:43 h
UTG speelt decent en lijkt het spelletje wel te snappen; meerdere tafels en heeft weinig geks laten zien. Ik zet zijn range op 55+, A8s+, ATo+, KQs.
BB (!) is een complete idioot, heeft net hele stack verloren met middle pair vs overpair en ik verwacht sowieso een call.
Heads up vs de IR is dit een duidelijke call, maar met de shorty er ook nog in... does it make any (ICM) difference?

Had ik hier kunnen callen?

HERO ($2,523)
paistima ($1,327) 60/12/2.0 (56)
Vovchikq ($1,530) 22/16/1.0 (71)
Ratko1971 ($6,620)

HERO posts (SB) $300
paistima posts (BB) $600

Dealt to HERO

jack of clubs jack of diamonds
Vovchikq raises to $1,530 (AI)
fold,
HERO ???

888poker bonus