Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 21:11 h
Hoe kopieer ik chat uit stars?

Royal Flush
Royal Flush
22 januari 2012 14:31 h
Titel zegt alles...had een mooi gesprek met villain, maar hoe kopieer ik het? (tafel staat nog open)
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Moderator
Moderator
22 januari 2012 14:42 h
Hand History en daar zie je vaak nog gesprekken,....anders beeld groot maken en printscreen.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
22 januari 2012 14:55 h
Het was na de laatste hand nog een stuk en die staat er niet bij. Beeld grootmaken helft ook niet, zie ik maar 5 regels en daar staat pokerstars-spam etc tussen.

Zal wel HH van laatste handen laten zien en overtypen wat we daarna nog zeiden ^^
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Moderator
Moderator
22 januari 2012 14:56 h
je kan chat toch apart zetten, loskoppelen?
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
23 januari 2012 21:33 h
In de chat klikken. CTRL+A (alles selecteren) daarna CTRL+C (copy) dan ergens CTRL+V (plakken)

Is maar een gokje...
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
24 januari 2012 00:42 h
ze hebben het kopieren van chat eruitgehaald laast bij een update geloof ik, de update erna deed hij het weer, en na de update van een paar dagen geleden niet meer. ze weten ook niet wat ze willen
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
24 januari 2012 10:42 h
Roflpain posted
In de chat klikken. CTRL+A (alles selecteren) daarna CTRL+C (copy) dan ergens CTRL+V (plakken)

Is maar een gokje...

Dat ging dus niet, maar ben erachter waarom.

Als je ingame zit kan dat wel, maar we waren op een gegeven moment klaar en dan ben je observer en daar kon dat niet bij.
Straight Flush
Straight Flush
12 februari 2012 19:33 h
oh dear god..
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

888poker bonus