Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 21:10 h
Flaky's poker und moi

Royal Flush
Royal Flush
31 januari 2012 11:12 h
25c 45mans (heb je nog gewoon 28BI) of NL2 ja.

Gaat vandaag es wat HW opdrachtjes naar Flaky sturen...
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight
Straight
31 januari 2012 12:10 h
Frenk-E posted
25c 45mans (heb je nog gewoon 28BI) of NL2 ja.

Gaat vandaag es wat HW opdrachtjes naar Flaky sturen...

spannend ben benieuwd wat ik krijg....
Edit: Inmiddels 5 uur verder en mijn teacher heeft nog niks laten horen....so lonely ik denk dat dit les nummer uno is, de silent treatment...

woops deze noob is vergeten zijn mail te checken, srryz Frenk-E :P
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Moderator
Moderator
31 januari 2012 21:49 h
Flaky ik hoop dat het helemaal gaat werken voor jou en zeker onder de hoede van Frenk. Succes
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight
Straight
2 februari 2012 14:29 h
Na weer even radio silence te hebben gehad post ik maar wat weer op mijn topic.

Ben inmiddels al in de huiswerk business van Frenk-e beland en het is best veel leren van de master.
Na de meeste opdrachten gehad te hebben ben ik maar wat tafels gaan spelen.
Nu blijkt al snel dat 4 tafels cashgame 2NL ok is maar 4 tafels SNG niet lukt.
Op 1 van de 4 tafels ITM is niet goed genoeg als ik weet dat ik beter kan dan dat.
Ook als ik kijk naar spel verloop op alle 4 de tafels dan vind ik het onder mijn niveau liggen.
uiteindelijk heb ik besloten dat ik begin met max 2 tafels omdat 1 te weinig is en 2 net an moet lukkuh

Jammer maar waar het heeft weinig zin om nu zoveel tafels te spelen, vooral met de nieuwe info van Frenk komt er veel op je af.
Voor nu een stapje terug.

Gr
Straight
Straight
7 februari 2012 03:41 h
Sommige weten ondertussen dat ik met mijn 3e bankroll ben begonnen omdat de 2e bankroll zonder batterijen zat en de 1e bij het kijken naar poker al verdween.
Ben van PS naar PH gegaan vanwege het verschil in niveau en de leuke double or nothing SNG die ze hebben.

inmiddels heb ik mijn bankroll met 20% kunnen verhogen deze week. (40u-50u gespeeld) :P heb mijn best gedaan erop.
Ben blij met mijn niveau van spelen nu en denk dat als ik steady blijf spelen op deze manier dat ik dan beetje bij beetje mijn oude bankrollen terug kan vinden tussen de bank

Nu het mindere nieuws :P ik kreeg bericht van de chief der chiefs dat ik maar weer eens moet beginnen met werken............wat? ja werken....allergie aanval woef.!
Dit betekent dat de sappige 40u down gaat naar de normale 5-10u de week nou is dit niet zo heel erg want er komt dan eindelijk wat extra op mijn bankroll maar ja minder poker.
Als ik eenmaal weer mijn winterjas heb afgedaan dat ik dan steeds een beetje meer probeer te spelen tussendoor.

Voor de rest houd ik jullie posted sweeties

888poker bonus