Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 02:04 h
Gestoord !!! en gek wordt je ervan

Straight
Straight
21 januari 2012 03:10 h
Het is nu gewoon niet meer leuk ... verlies gedraaid vandaag en op een bizarre manier..
wordt gecallt door serieuze visjes die mijn raises negeren en gewoon callen met 3To en het gaat zo maar door.
ppA op de river de grond ingestampt omdat iemand zijn straight maakt en o my god ik heb me toch lopen tilten

hahaha niet gezond..omdat het gewoon belachelijk is. Op zo'n moment is geen enkele berekening iets waard en wint de lucky bastard.
Voor mij reden genoeg om van de flat af te springen en weer achter mijn laptop te gaan zitten.
Kan het niet vatten en wil het niet vatten...het ging zo lekker en de meest %@%#@^%^%$& spelers winnen dan van je, zucht

nu ik mijn vuur gespuwd heb op dit forum hoop ik door de speler toch opgevangen te worden met lieve woordjes of zinnen zoals '' told you so'' of meer Cartman style '' nananananaaanaaa''
of Tommie van sesamstraat ''Poeehh hey!''

dank u voor de eventuele belangstelling, ik ga nu mijn poes maar even vragen waarom ik verloren heb vandaag denk dat ze wel raad weet.

Kitty's rule ! Flaky sucks

spuw spuw spuw spuw
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Four of a Kind
Four of a Kind
21 januari 2012 08:29 h
Je moet het zo zien ook vissen krijgen twee kaarten en die kunne het board hitten. Op korte termijn kunnen zij geld van je winnen maar op lange termijn is het altijd winstgevend om tegen ze te spelen omdat ze niet altijd geluk kunnen hebben. Als jij met betere kaarten speelt en goeie plays maakt ga je vanzelf winstgevend spelen. Daarom is het ook makkelijk als je een wat grotere Bankroll hebt. Dat je eventueel wat verlies kan verwerken. Zoals pokermindset zegt: 'Het gaat om langere termijn niet om de korte termijn'.. Zie zelfs ik heb van dat boek geleerd en ik dacht ook eerst zo als jouw post hier boven.

Blijven studeren in poker
Royal Flush
Royal Flush
21 januari 2012 11:13 h
clenn1986 posted
Je moet het zo zien ook vissen krijgen twee kaarten en die kunne het board hitten. Op korte termijn kunnen zij geld van je winnen maar op lange termijn is het altijd winstgevend om tegen ze te spelen omdat ze niet altijd geluk kunnen hebben. Als jij met betere kaarten speelt en goeie plays maakt ga je vanzelf winstgevend spelen. Daarom is het ook makkelijk als je een wat grotere Bankroll hebt. Dat je eventueel wat verlies kan verwerken. Zoals pokermindset zegt: 'Het gaat om langere termijn niet om de korte termijn'.. Zie zelfs ik heb van dat boek geleerd en ik dacht ook eerst zo als jouw post hier boven.

Blijven studeren in poker

Wahaha na die 2e zin dacht ik precies 'he dit komt uit de poker mindset"

@Flaky: mss een poker en ik aanmaken en in dat topic blijven posten ipv steeds een nieuwe te maken?
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Four of a Kind
Four of a Kind
21 januari 2012 11:34 h
Tja het beetje kennis wat ik heb probeer ik te delen...
Straight
Straight
21 januari 2012 12:49 h
Ow ja misschien is dat een goed idee Frenkie-eeee

Dit prinsesje is weer helemaal bijgetankt en tevreden dus ik gaat mijn kansen weer benutten vandaag

''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''

888poker bonus