Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 21:08 h
te bizar voor woorden.

Straight
Straight
20 januari 2012 03:07 h
Hallo hallo beste forummers,

nu zat ik vanaf 01:00 in een toernooi met bi 1,10$ dan ben ik tot 02:45 bezig en stop ik omdat ik wil slapen.
Uiteraard wil ik nu niet slapen met verlies van 1,10$ op de maag dus besluit ik 1 tafel cashgame 2NL te starten om nog even die $ terug te halen....

Nog geen 5 min later loop ik virtueel vrolijk weg van een tafel met 1,10$ in de pocket....zeer teleurstellend de uurtjes in mijn toernooi gestoken en op zo'n moment ga je twijfelen of cashgames niet beter is voor de gezondheid..

intussen is mijn bankroll deze week 30% gegroeid dus vind dat ik het best goed doe.

kusjes van Flaky2
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 08:16 h
1. Ga nooit spelen om verlies terug te winnen,
2. Ik speel MTT's ook niet als maingame, omdat het heel moeilijk is te combineren met het normale leven en slapen enzo.
3. Heb je al paar keer verteld dat je het best kan beginnen met cashgames, omdat je dan een goede basis hebt
4. kusjes terug
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Straight
Straight
20 januari 2012 09:35 h
Gewoon gaan 2 tafelen op de NL2, als je de basis beheerst is dat een garantie voor een kleine winst en veel plezier, je leert door je ervaring super veel en je zodoende kun je groeien in poker
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 12:47 h
Time2Cash posted

2. Ik speel MTT's ook niet als maingame, omdat het heel moeilijk is te combineren met het normale leven en slapen enzo.

En redelijk frustrerend, zeker als beginner, omdat de velden heel groot zijn en je buiten een FT nooit heel tevreden zal zijn. Zelfs als je de FT haalt wil je toch top3 halen.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight
Straight
20 januari 2012 12:57 h
Time2Cash posted
3. Heb je al paar keer verteld dat je het best kan beginnen met cashgames, omdat je dan een goede basis hebt
4. kusjes terug

denk niet dat jij in de positie bent om mij ergens op te corrigeren of informatie toe te voegen want jij hebt pas 4000+ posts gemaakt en speelt te weinig.
Gezien jou laatste kunstwerk in paint op mijn computer is het advies aannemen van jou helemaal verdwenen dus shame on u !!

Wanneer skypen we weer ?
Straight
Straight
20 januari 2012 12:58 h
Frenk-E bedankt voor je advies, stel ik op prijs.

Blankestijn, ook al ken ik je posts niet zo goed ook bedankt voor je reactie op mijn topic.
Moderator
Moderator
20 januari 2012 13:37 h
Flaky2 posted
Frenk-E bedankt voor je advies, stel ik op prijs.

Blankestijn, ook al ken ik je posts niet zo goed ook bedankt voor je reactie op mijn topic.

Dat komt, omdat je nieuw bent en niet alles kan weten. We love den Blank
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight
Straight
20 januari 2012 15:03 h
yay ik ben nieuw en ik weet niet alles... lekker gevoel geef je me nu

voel me zo depri nu dat ik mijn gehele bankroll ga besteden..

ik snap wat je bedoelt Yellowyawn

xxxx
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 18:30 h
Flaky2 posted
Time2Cash posted
4. kusjes terug

denk niet dat jij in de positie bent om mij ergens op te corrigeren of informatie toe te voegen want jij hebt pas 4000+ posts gemaakt en speelt te weinig.
Gezien jou laatste kunstwerk in paint op mijn computer is het advies aannemen van jou helemaal verdwenen dus shame on u !!

Wanneer skypen we weer ?

nu denken ze allemaal dat ik je virtueel aangerand heb ofzo . En ik speel niet meer te weinig , ik probeer 10uur per week en deze en volgende week lukt dat denkik wel. zit nu voor deze week op 8,8uur, dus haal hoopik de 15 wel . We skypen weer als je online komt ben er groot deel van de avond
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
20 januari 2012 18:37 h
Groepsgesprek ?
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 18:48 h
ronaldnld posted
Groepsgesprek ?

Interview Time2Cash
Straight
Straight
20 januari 2012 18:52 h
Hot !! psssshhhh blussen !

probleem is dat ik dus aangerand ben maar daar voor getekend heb.........

Het probleem is gevonden, skype meld niet automatisch aan woopie !!

888poker bonus