Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 20:30 h
A-sociale players

Straight
Straight
20 januari 2012 02:08 h
Wat te doen bij A-sociale players die geen small talk kunnen waarderen aan een tafel??

persoonlijk vind ik het zwak gedrag als je niet beleefd kunt blijven en zet mij ertoe om door te gaan net zolang tot ik onder hun huid zit..wat tot nu toe gelukt is, maar dat maakt mij net zo erg
Ik blijf ten alle tijde beleefd ofc.

na het gebruikelijke aangeven van de spelers zijn sommige uit zichzelf gewoon rude.
Mensen uitmaken voor Donk en dat ik dat maar moet googlen en of ik pichotas lust waarop ik snel google en antwoord dat hij dat vast elke avond voor het slapen krijgt, is gewoon een beetje jammer.

uiteraard donk bet ik soms express en kunnen mensen daar niet tegen omdat ze moeten folden aangezien niet weten wat ik heb of wat dan ook.

Graag wil ik horen hoe jullie daarmee omgaan.

Gr,
Flaky2
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 02:42 h
De meeste spelers die andere mensen een donk noemen zijn 9 van de 10 keer zelf ook donks. Goede spelers willen juist de vis het naar hun zin maken, omdat je door ze uit te schelden kans hebt dat ze niet meer met je willen spelen. Daarnaast is het ook gewoon a-sociaal om mensen zomaar uit te schelden aan tafel.
Straight Flush
Straight Flush
20 januari 2012 07:46 h
Iemand lekker slowrollen en hem dan donk noemen Ik gebruik het ook niet vaak, af en toe wel eens maar dat hoort er ook bij. Als iemand mij uitscheld voor donk vind ik het stiekem altijd wel leuk.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 08:18 h
Ze bedoelen met donk niet iemand die donkbet Donk is beetje hetzelfde als vis zegmaar.

Ik vind het heeerlijk als ik tegen scheldende tegenspelers zit xD kan ik echt van genieten Tilten ze al hun chips mijn kant op en rematchen ze vaak xD
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Four of a Kind
Four of a Kind
20 januari 2012 08:36 h
Ik praat nooit met iemand aan tafel. Of het nu positief is of negatief. Je kan je beter focussen op andere dingen dan leuke gesprekjes doen. En als iemand je uitscheld gewoon niet op reageren en door blijven spelen. Donken word gezien als weak en slecht spel maar als het voor jouw een winstgevende spot is waarom niet
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 20:05 h
ik kan er niet zo goed tegen, ik zet de chat dan ook meestal uit
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight
Straight
2 februari 2012 20:09 h
Chat is inmiddels uit
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
2 februari 2012 20:32 h
Zo af en toe die gasten een beetje opstoken is best leuk.... Laat ze maar gaan.....Ik maak me sowieso niet druk om wat er gezegd wordt....
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
3 februari 2012 05:45 h
Ik chat eigenlijk nooit maar als ze me slowrollen dan wil ik wel iets zeggen in de richting van 'nice slowroll' en wil dat nog wel eens bij mn notes zeggen dat ik hem terug moet slowrollen :P

Heel af en toe wil ik ze wel eens op de kast jagen maar dan moeten ze eerst zelf iets typen dat ik zie dat ze geirriteerd zijn (doe ik overgens alleen bij ~regs niet bij visjes).
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
3 februari 2012 05:52 h
haha vind het wel mooi als mensen tegen me los gaan, meestal negeer ik het, als ik zin heb zeg ik precies het juiste om ze nog erger te laten tilten
Straight
Straight
10 februari 2012 13:55 h
Volledig negeren, dan heeft het ook geen invloed op je spel.
High card
High card
12 februari 2012 13:16 h
Niet op reageren want daar schiet je niks mee op.
Straight Flush
Straight Flush
12 februari 2012 13:27 h
persoonlijk vind ik het geweldig als ik uitgescholden word door een reg.
Verder zou ik zelf alleen leonid ger uitschelden en slowrollen, yj weet wel waarom
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Moderator
Moderator
12 februari 2012 13:31 h
Broodjkaas posted
persoonlijk vind ik het geweldig als ik uitgescholden word door een reg.
Verder zou ik zelf alleen leonid ger uitschelden en slowrollen, yj weet wel waarom

Ah, die naam doet mij al weer schuimbekken in jouw rail
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus