Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 21:06 h
Waitinglist op Microgaming is verdwenen...

Straight
Straight
20 januari 2012 00:06 h
Na een update van Microgaming heb ik niet meer de mogelijkheid om mijzelf aan te melden op de waitinglist. Nu staat alleen de optie join table open. Iemand een suggestie of is dit ook een instelling die aangepast moet worden?
Full House
Full House
20 januari 2012 00:09 h
De waitinglist optie is verdwenen op Microgaming. Je kunt dus alleen nog aan een tafel gaan zitten als er een plek vrij is.
Straight
Straight
20 januari 2012 00:12 h
Daar was ik al bang voor. Kut met Peren, dus...
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 11:14 h
Klopt. Op Nordic Bet was het al een tijdje zo. Op zich is het wel eerlijk als het straks op alle skins zo is.

Heel logisch eigenlijk, want i.p.v. dat alle regs de fish gaan bumhunten, moeten ze nu wel volume maken op andere tafels, dus vangt MG meer rake. Als het echt op alle skins zo is, wil ik er denk ik ook wel weer wat gaan spelen. Gewoon een kwestie van snel seats joinen als er een plekkie vrij komt.
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Moderator
Moderator
20 januari 2012 14:44 h
Edit naar microgamingsectie

Thanks Flaky.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 15:06 h
Welk netwerk is pokerhuis eigenlijk nou precies? Of is het een op zich zelf staande site?

Ik vind de verandering op nordic niet eens zo heel erg eignelijk, want ik maakte nauwelijks gebruik van die wachtlijsten . Ik vraag me af, heeft het eigenlijk wel nut om op een wachtlijst te zitten, want lijkt mij dat als de seat vrij komt het meestal is omdat de vis gebust is.
Moderator
Moderator
20 januari 2012 15:15 h
A-LX posted
Welk netwerk is pokerhuis eigenlijk nou precies? Of is het een op zich zelf staande site?

Ik vind de verandering op nordic niet eens zo heel erg eignelijk, want ik maakte nauwelijks gebruik van die wachtlijsten . Ik vraag me af, heeft het eigenlijk wel nut om op een wachtlijst te zitten, want lijkt mij dat als de seat vrij komt het meestal is omdat de vis gebust is.

ipoker
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Four of a Kind
Four of a Kind
20 januari 2012 15:16 h
A-LX posted

I Poke netwerk. Is 3e volgens pokerscout qua traffic.
Straight
Straight
20 januari 2012 15:36 h
traffic is wel nice, micro traffic wat minder maar zeker de moeite waard vind ik.

Software is prettig en mensen zijn niet super goed op low stakes maar mijn ''bankroll says no!'' dusss.
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''

888poker bonus