Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 02:06 h
leaks vinden uit hud

Four of a Kind
Four of a Kind
18 januari 2012 23:04 h
Hierbij een post van mij stats van afgelopen 10k handen met alle credits aan Danny54 voor het maken
Ik maak dit topic om feedback te krijgen over mijn eigen stats uit mijn hud. Dus echt om leaks uit mijn spel te halen waardoor ik zelf weer beter word. Ik speel 10nl cash 6 max. Dus als je deze post leest en er valt wat op aan mijn stats of iets anders maakt niet uit wat post dan gewoon je mening Ik zal dan proberen het te onderbouwen waarom ik denk dat mijn stats zo zijn. Het is helaas niet gelukt om een screenshot te maken van alle handjes laatste 2 maand dus het kan zijn dat er wat verschil in mijn stats zit omdat we maar een sample hebben van 10k handjes.

Iedereen alvast bedankt

Image
Royal Flush
Royal Flush
18 januari 2012 23:30 h
Wat mij als eerste opvalt is dat je weinig tot niet limpt.... terwijl er gegarandeerd spots zijn in late positie of de sb als er al 2 callers zijn met een hand te callen die je eigenlijk had willen folden als er naar je toe gefold of geraised wordt. Als er nog geen actie voor je geweest is dan is limpen nooit slim, raisen of folden, maar met meerdere spelers in de hand is het best wel eens handig om soms mee te limpen puur omdat je de odds krijgt. Nu heb ik al een tijd geen cash meer gespeeld dus als ik poep praat moet dat maar even verbeterd worden door een cashtijger
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Straight Flush
Straight Flush
19 januari 2012 00:03 h
Ik limp ook vrijwel nooit, heel soms op de button met een weak one-gapper oid met min 2 limpers voor me. Wel limp ik 3% op de SB.

Als ik je stats even snel vergelijk met de mijne, dan zie ik de volgende grote verschillen ( Wil niet zeggen dat het goed of fout is, misschien is het voor mij wel een leak)

- 4b% heb ik 16% (nu is dat wel vrij hoog bij mij, maar ik 4b bluf heel veel tegen regs)
- Je kan meer 3betten op de button, en meer op de bb imo. Je 3bet is ook maar 5, dat kan wel iets hoger, wat meer suited connectors 3betten ect
- Je stealt niet heel veel op de CO, dit kan wel wat hoger, maar je stealt wel veel te veel op de SB.
- Ik 3bet 13% tegen een steal, dit kan bij jou ook wel wat hoger denk ik.
- Je cbet maar 54%, dit kan wel richting de 65/70.
- Je turn cbet kan ook wel iets hoger.
- Je valuebet de river veel te weinig! Maar 27% dit kan echt wel richting de 50%.
- Je cbet maar 33% in 3bet pots, dit kan ook zeker hoger. Hier kan je veel geld verdienen.
- Je fold te weinig op cbets.
Four of a Kind
Four of a Kind
19 januari 2012 08:11 h
kuifduif posted
Wat mij als eerste opvalt is dat je weinig tot niet limpt.... terwijl er gegarandeerd spots zijn in late positie of de sb als er al 2 callers zijn met een hand te callen die je eigenlijk had willen folden als er naar je toe gefold of geraised wordt. Als er nog geen actie voor je geweest is dan is limpen nooit slim, raisen of folden, maar met meerdere spelers in de hand is het best wel eens handig om soms mee te limpen puur omdat je de odds krijgt. Nu heb ik al een tijd geen cash meer gespeeld dus als ik poep praat moet dat maar even verbeterd worden door een cashtijger

Ik begrijp wat je bedoelt maar eigenlijk limp ik nooit. Limpen word op 10nl niet gedaan door wat betere spelers vrijwel alleen fish. Ik limp die handen nooit mee maar wil graag met mijn hand die fish isoleren. Dit doe ik met mijn sterke handen maar ook met mijn zwakke handen mits hij veel fold op cbets.
Four of a Kind
Four of a Kind
19 januari 2012 08:38 h
Shinz posted
Ik limp ook vrijwel nooit, heel soms op de button met een weak one-gapper oid met min 2 limpers voor me. Wel limp ik 3% op de SB.

Als ik je stats even snel vergelijk met de mijne, dan zie ik de volgende grote verschillen ( Wil niet zeggen dat het goed of fout is, misschien is het voor mij wel een leak)

- 4b% heb ik 16% (nu is dat wel vrij hoog bij mij, maar ik 4b bluf heel veel tegen regs)
- Je kan meer 3betten op de button, en meer op de bb imo. Je 3bet is ook maar 5, dat kan wel iets hoger, wat meer suited connectors 3betten ect
- Je stealt niet heel veel op de CO, dit kan wel wat hoger, maar je stealt wel veel te veel op de SB.
- Ik 3bet 13% tegen een steal, dit kan bij jou ook wel wat hoger denk ik.
- Je cbet maar 54%, dit kan wel richting de 65/70.
- Je turn cbet kan ook wel iets hoger.
- Je valuebet de river veel te weinig! Maar 27% dit kan echt wel richting de 50%.
- Je cbet maar 33% in 3bet pots, dit kan ook zeker hoger. Hier kan je veel geld verdienen.
- Je fold te weinig op cbets.

-4b% Werk ik momenteel aan wil meer 4betten vooral ip zowel blufs als sc.
-3b% Klopt zeker op btn is maar 3 of 4 procent en vanaf bb is 8% (Ik flat teveel handen daarin denk ik ipv 3bet)
-co steal Ga ik aan werken thanks. (iets van rond 30% is dat goed?)
-steal sb Klopt, Ik steal elke hand todat ze gaan terugspelen. Welke percentage is normaal/goed dan?
-3bet steal.. Klopt tegen steal ben ik meer geneigd te flatten(vooral als ze aggresief zijn of veel straten cbetten) omdat ik vaak merk dat ze op 10nl veel folden op 3bets in positie omdat ze zoveel openen. Ik 3bet dan ook meer mijn minder sterke handen soms complete troep.
-cbet flop turn Klopt is een leak van mij. Thanks
-cbet river Ook een leak van mij. Hebben wij het overgehad is nu rond 41% over 31k handen. Als er een draw complete op de river ben ik geneigd te checken. (scared voor fd of straight). Wat valuebet je op de river dan als draw complete? (Iets meer dan half pot en fold op ch/r)??
-cbet 3bet pot Was mij nog niet opgevallen rond de 60 70% ofzo? (bedankt)
- fold cbet Ben ik aan het verbeteren. Was heel erg van het floaten en met een klein beetje backdoor ook al flop callen. Is absoluut een leak.

Bedankt voor je reactie:
Full House
Full House
19 januari 2012 09:05 h
Shinz heeft alles al gezegd. Meer 3betten in de blinds, meer restealen en ook meer cbetten in 3betpotten (60-70%) lijken mij de grootste leaks. Ook moet je idd minder cbets callen.

Ik limp zelf wel wat vaker als er 1 of 2 vissen voor mij gelimped hebben. doe ik vooral met pp en suited connectors en gappers als de vis niet veel fold op cbets en ik niet verwacht vaak de pot op te kunnen pakken. Maar als ze veel blijven folden moet je ze gewoon blijven openen natuurlijk.

Verder vind ik het er wel aardig goed uit zien. Je opent genoeg handen en cbet % vind ik ook wel goed. Behalve de river dan maar ik weet dat die 14% hoger is in jouw eigen HM.

Four of a Kind
Four of a Kind
19 januari 2012 09:24 h
Danny54 posted
Shinz heeft alles al gezegd. Meer 3betten in de blinds, meer restealen en ook meer cbetten in 3betpotten (60-70%) lijken mij de grootste leaks. Ook moet je idd minder cbets callen.

Ik limp zelf wel wat vaker als er 1 of 2 vissen voor mij gelimped hebben. doe ik vooral met pp en suited connectors en gappers als de vis niet veel fold op cbets en ik niet verwacht vaak de pot op te kunnen pakken. Maar als ze veel blijven folden moet je ze gewoon blijven openen natuurlijk.

Verder vind ik het er wel aardig goed uit zien. Je opent genoeg handen en cbet % vind ik ook wel goed. Behalve de river dan maar ik weet dat die 14% hoger is in jouw eigen HM.

Ja denk dat dat mijn top3 leaks zijn. Snap je limp idee misschien moet ik dat ook meer doen ipv te openen naar 3 4 bb dan.

Bedankt voor je reactie is altijd handig als meerdere mensen hun mening erover geven want zelf kijk je er gauw overheen haha...

Royal Flush
Royal Flush
19 januari 2012 10:11 h
54% cbet hoeft geen leak te zijn, ligt vooral aan tegen wie je speelt over het algemeen cbetten mensen juist te veel wat check/raisen super winstgevend maakt. Natuurlijk zal dat op 10nl niet zo heel vaak gebeuren, maar is gewoon iets om rekening mee te houden. Ik zou goed proberen na te denken op wat voor boards je kan cbetten of niet en dan gaat als het als het goed is vanzelf naar het gewenste %. 10k handsample is sowieso eigenlijk te weining om echt naar je leaks te kunnen kijken, dus ik denk dat een video opnemen nu veel beter is.

CO zou misschien hoger kunnen maar ik vind er eerlijk gezegd niets mis mee, het is namelijk moeilijk om daadwerkelijk te zeggen of je echt veel had kunnen stealen of niet vandaar dat ik een video veel beter vind.
Four of a Kind
Four of a Kind
19 januari 2012 10:59 h
Nee ik weet niet als het zo kan maar als je mijn ch/r erbij optelt kom je in de 60%. Ik denk ook goed na over mijn cbet per board en villian hun f/cbet. Ja klopt wilde het over 31k hebben en dat had ik ook verstuurd naar Danny maar toen hij het in zijn hm ging zetten gaf hij maar 10k aan. Ik heb een video opgenomen en die ben ik mometeel aan het bespreken met Shinz dus daar leer ik ook veel van. Als je terugkijkt zie je eigenlijk best wel veel fouten die je tijdens het spelen niet meekrijgt.

Bedankt voor je reactie toppie
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 10:33 h
Mij valt inderdaad river cbet op. Die is echt heel erg laag. Betekent inderdaad dat je waarschijnlijk regelmatig value laat liggen op de river (superbelangrijk op 10NL obv ) of juist niet genoeg bluft op mooie scarecards nadat je flop en turn gebarreld hebt.

Ik vind CO steal op zich wel prima hoor. Zelf vind ik je SB steal wel erg hoog. Open je gewoon naar 3xBB? Want dit betekent wel dat je meestal tegen een relatief sterke range zit (als dat niet zo is, zou je juist wat minder moeten stealen, want dat betekent dat ze wijd callen) en OOP natuurlijk. Dus daar zou ik een beetje op letten.

Verder kan je 3bet inderdaad omhoog. Ik zou naar je succes frequenties kijken van je 3bets op BU, SB en BB. Ik schat in dat deze bij jou misschien wel op 50-55% liggen, dus dit betekent dat je meer kunt gaan 3betten, aangezien het gewoon direct winst oplevert, ongeacht je kaarten.

Je fold to cbet is inderdaad erg laag. Ik denk dat je op 10NL niet heel hard aangepakt wordt hierop, maar misschien is het goed om dit al een beetje aan te gaan passen. Misschien call je te veel met medium handen, aangezien je op de turn ook nog niet echt veel fold en op de river juist wel. Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld een hand als 7s8s te raisen op een As7h6h flop. Je spel wordt hierdoor wat agressiever en je kunt veel kaarten doorbarrelen (5,7,8,9,T, spades en harten), terwijl je anders vaak turns of rivers moet opgeven. Zou je dus een keer kunnen overwegen.

Als laatste zou ik nog wat werken aan je 3b/4b spel. Helemaal nu regs wat handen op je hebben zullen ze wel doorhebben dat je niet vaak 4bet, dus ik zou meer gaan 4betten met Axo/s handen of dingen als KTo die je anders zou folden.

Maar in de basis ziet je spel er goed uit volgens mij hoor!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Four of a Kind
Four of a Kind
20 januari 2012 10:56 h
River cbet over 31k handen is 41%. Dit lag idd lager vanwege wat jij nu opmerkt. Ik speelde heel passief als er een scarecard of draw complete op river. Dit doe ik nu gelukkig niet meer en merk dat ik daar meer value uit krijg.

Steal SB is inderdaad heel hoog ik steal heel veel maar en open naar 2,5bb. Ik ben nu bezig om dit naar beneden te krijgen en te openen naar 3bb..

3bet kan inderdaad omhoog ik zal inderdaad even kijken naar de succesfreqentie daarvan had ik nog niet gedaan Maar dan neem ik aan percentage omhoog krijgen dmv meer 3bette ip.

f/cbet. Ben ik ook mee bezig. Ik fold sowieso nu als ik compleet mis. eerder wilde ik nog weleens floaten. Ik speel alleen door als ik hit of iets van backdoor heb.

3b/4b. Blufs heb ik nu wel in mijn 3bet spel. Nu wil ik die idd nog omzetten in mijn 4b spel. Zeker tegen mensen die veel 3betten. Ik deed dat voorheen gewoon met alleen qq+ ongeveer haha. Of ik call een 4bet met sterke handen als speler aggro is...

Bedankt voor je reactie toppie

Over een paar weken zal ik wel weer stats posten om te kijken of het verbeterd is en dan van een grotere sample.. En zal nog even kijken naar succes frequentie van 3bet.
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 11:17 h
clenn1986 posted
3bet kan inderdaad omhoog ik zal inderdaad even kijken naar de succesfreqentie daarvan had ik nog niet gedaan Maar dan neem ik aan percentage omhoog krijgen dmv meer 3bette ip.

Nee, succes houdt in dat mensen folden. Maar stel je 3bet een bepaalt percentage en je succesrate is 70%. Dat betekent dat ze 70% folden je 3bet dus direct winstgevend is. Dat wil je natuurlijk niet, want het zou betekenen dat je ook nauwelijks actie krijgt op je AA/KK etc. Dus dan kun je beter MEER 3betten, dan gaat je succesrate weliswaar naar beneden (bijv 45%), maar dan heb je altijd nog veel equity in de pot, waardoor je uiteindelijk makkelijk op die 67% komt die je nodig hebt om een 3b winstgevend te maken PF.

Ongeveer duidelijk?
Four of a Kind
Four of a Kind
20 januari 2012 11:30 h
Raar helemaal zelf nooit aan gedacht terwijl het inderdaad zo belangrijk krijg. Ik snap precies wat je bedoelt ga vanavond direct kijken haha. Ik neem aan dat die succes frequentie voor meer dingen geld zoals cbetten

Heb je nog meer van die leuke tips om na te kijken
Royal Flush
Royal Flush
20 januari 2012 11:42 h
Jup, kun je inderdaad ook voor cbets zien (als je bijv 2/3p cbet, kun je ook uitrekenen hoe vaak het moet werken) en als het een auto-profit showed moet je meer cbetten etc.

Ik zou de serie Search and Destroy van sthief09 eens kijken op DC. Redelijke nuts m.b.t. HM apps / filters etc.
Four of a Kind
Four of a Kind
20 januari 2012 11:54 h
qoNtrol posted
Jup, kun je inderdaad ook voor cbets zien (als je bijv 2/3p cbet, kun je ook uitrekenen hoe vaak het moet werken) en als het een auto-profit showed moet je meer cbetten etc.
Ik zou de serie Search and Destroy van sthief09 eens kijken op DC. Redelijke nuts m.b.t. HM apps / filters etc.

Four of a Kind
Four of a Kind
20 januari 2012 20:26 h
Ik heb even gekeken en de volgende stats komen naar voren uit 18k handjes weet niet of dit genoeg is voor onderstaand?
Flop cbet succes=51.8
Turn cbet succes=34.7
River cbet succes=63.6
3bet succes= 53.5
4bet succes= 51.1

Wat mij zelf dan opvalt is dat alles succesvol meer kan doen.. Wat ik wel vreemd vind is dat mijn turnsucces zo laag is. Moet ik daar meer checken of cbet ik verkeerde flops? Iemand een idee?
Royal Flush
Royal Flush
21 januari 2012 15:06 h
Ja, je succes rates zijn inderdaad skyhigh, dus je kunt wel wat meer gaan 3betten / 4betten (!!!) allebei echt veel meer gaan doen, want dat is super winstgevend. Waarom je turn success zo laag is zou ik eigenlijk niet durven te zeggen. Misschien toch nog wat beter kijken naar de tegenstanders voordat je besluit om te barrelen?
Four of a Kind
Four of a Kind
21 januari 2012 15:18 h
Ja ik ben er direct mee aan de slag gegaan en probeer nu wat meer blufs toe te voegen.. Ja dat zou kunnen weet ik eigenlijk ook niet heel raar. Bedankt voor de tips en show volgende maand wel opnieuw weer stats

888poker bonus