Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 21:03 h
Beginners pakket !! CASHGAME

Straight
Straight
17 januari 2012 14:19 h
Beste trouwe paardjes,

In 2010 was mijn 1e kennismaking met poker.
Die tijd was vluchtig afgelopen dankzij mijn ongeduld.
Er was een zekere aanbieding in filmpjes voor micro en low stakes aanwezig op een forum dat helaas nu niet meer zo levendig is.
Na wat speurwerk gisternacht heb ik met succes de filmpjes kunnen vinden.
Deze heb ik speciaal voor de mensen op het forum gecomprimeerd .
Het is in totaal 680mb aan materiaal.

Het pakket is een garantie om je sappige slappe softe schubben als visje om te zetten in de stevige van tenminste een baracuda op de micro en lowstakes.
Dit pakket komt incusief met wat Word bestanden en een bankroll management. total package!

De credits zijn volledig voor de maker van het filmpje die misschien nu wel onder een andere naam op dit forum zit.....hmmm interessant....

Ik geef de link van megaupload via PM mocht er een interesse zijn.
De meeste leden zullen een hoger niveau hebben dan de filmpjes maar het is zeker interessant voor de nieuwe members die zich NETJES hebben voorgesteld in het betreffende topic hiervoor.

De informatie wil ik niet zomaar prijsgeven aan iedere gast die zich hier inschrijft en niks laat horen.
Zodra ik kan verifiëren dat jij je netjes hebt voorgesteld of een bekende bij mij bent dan krijg je netjes de link van mij.

Houd het PM'tje lekker kort zoals ''stuur de link, gr MR. x'' dan ben je ook niet lang bezig

Mocht je het pakketje hebben en ben je tevreden dan mag je uiteraard wat achterlaten op dit topicje

gr.

Flaky2
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Moderator
Moderator
17 januari 2012 14:33 h
Ga jij de baas, admin uithangen? Hahahaha, goeie actie Flaky.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight
Straight
17 januari 2012 15:09 h
ik heb graag wat macht.. Nee ik probeer dit toch wel exclusief te houden. Vind niet dat mensen die zich niet netjes hebben voorgesteld het mee krijgen.

Gelukkig is bijna iedereen die wat post reg hier, had al 1 klant

Just keeping the buzz alive
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 15:28 h
ga je mij nog contacten sir?
Moderator
Moderator
17 januari 2012 15:29 h
Flaky2 posted
ik heb graag wat macht.. Nee ik probeer dit toch wel exclusief te houden. Vind niet dat mensen die zich niet netjes hebben voorgesteld het mee krijgen.

Gelukkig is bijna iedereen die wat post reg hier, had al 1 klant

Just keeping the buzz alive

Klasse
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Four of a Kind
Four of a Kind
17 januari 2012 15:34 h
Leuke post weer Net even vid coach opgezocht winstgevende speler tot 200nl. Volgens mij heeft hij al zijn winst verspild op 400nl Vids zijn voornamelijk gebaseerd voor micro en voor de mensen die zicht nog niet voor hebben gesteld 'het is de moeite waard'
Straight
Straight
17 januari 2012 16:08 h
Jeroenthebes posted
ga je mij nog contacten sir?

Ha die Jeroen,
Ik heb besloten mijn coaching tot videos te beperken, tevens vind ik dat als ik aanvraag doe op dit forum voor een maatje dan zoek ik iemand die mij door middel van vrijwillige coaching of vrienden contact tot een zeker niveau wilt/kan brengen, dus niet voor geld.
Om die reden heb ik je van mijn skype moeten verwijderen, is niet boos bedoeld maar er wordt met verkeerde bedoelingen contact opgenomen.
In de toekomst zou ik het leuk vinden om het contact op te bouwen maar voor nu graag via dit forum zoals de meeste members doen.

nogmaals niet boos bedoeld maar ik houd graag mijn 1e regel aan:

''Alle beslissingen die je neemt overwegen met wat jij wilt waar het je ook brengt''

vriendelijke groetjes uiteraard en zie je % en/of handjes tegemoet

888poker bonus