In 2010 was mijn 1e kennismaking met poker.
Die tijd was vluchtig afgelopen dankzij mijn ongeduld.
Er was een zekere aanbieding in filmpjes voor micro en low stakes aanwezig op een forum dat helaas nu niet meer zo levendig is.
Na wat speurwerk gisternacht heb ik met succes de filmpjes kunnen vinden.
Deze heb ik speciaal voor de mensen op het forum gecomprimeerd .
Het is in totaal 680mb aan materiaal.
Het pakket is een garantie om je sappige slappe softe schubben als visje om te zetten in de stevige van tenminste een baracuda op de micro en lowstakes.
Dit pakket komt incusief met wat Word bestanden en een bankroll management. total package!
De credits zijn volledig voor de maker van het filmpje die misschien nu wel onder een andere naam op dit forum zit.....hmmm interessant....
Ik geef de link van megaupload via PM mocht er een interesse zijn.
De meeste leden zullen een hoger niveau hebben dan de filmpjes maar het is zeker interessant voor de nieuwe members die zich NETJES hebben voorgesteld in het betreffende topic hiervoor.
De informatie wil ik niet zomaar prijsgeven aan iedere gast die zich hier inschrijft en niks laat horen.
Zodra ik kan verifiëren dat jij je netjes hebt voorgesteld of een bekende bij mij bent dan krijg je netjes de link van mij.
Houd het PM'tje lekker kort zoals ''stuur de link, gr MR. x'' dan ben je ook niet lang bezig
Mocht je het pakketje hebben en ben je tevreden dan mag je uiteraard wat achterlaten op dit topicje
gr.
Flaky2