Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 02:00 h
% verkoop

Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 14:12 h
hoewel ik serieus wel eens procenten van je wil hebben jeroen, maar dan moet je wel eens een lijstje maken en hem echt spelen en niet elders uitverkopen (nja in de zin van dat je wel wat procenten voor mij over hebt jwz)
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 14:47 h
dit was gewoon een lijst die ik van plan was om te gaan spelen, en toen ik hier niet sold raakte heb ik gwn een lijst op msn verkocht.

zie niet in wat ik aan mijn gedrag moet veranderderen, vind time2cash etc gewoon bloedirritante gasten.
negeer gewoon posts van mij die in jullie ogen niet boeiend zijn

verkoop vanavond weer een lijstje.
Moderator
Moderator
17 januari 2012 15:28 h
Actie>reactie en let aub op taalgebruik. Voor de rest mogen jullie bekvechten van mij. Wees alleen eens wat wijzer iedereen en lees een bericht twee keer, voor je überhaupt het de moeite vindt om te gaan reageren of bashen. Het is heel makkelijk om een slotje op een topic te gooien, maar kom op iedereen en toon je volwassen en ook in het geven van kritiek en omgaan met kritiek. Het lijkt nu of iedereen hier 14 is en op pn zit. ZO ZIJN WIJ NIET EN ACCEPTEREN DAT NIET.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 15:42 h
scheelt niet veel met pn hoor
Flush
Flush
17 januari 2012 17:03 h
Jeroenthebes posted
scheelt niet veel met pn hoor
Hahah wat een opmerking! Denk dat hij dit precies bedoeld. Broodjkaas vind ik het meest volwassen. Terwijl... Ach laat ook maar. Krijg nog geld van je schooier!! Zie het zaterdag. Xx love jullie two.
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 17:15 h
Kijk eens hoe jij je gedraagt tegenover sommige mensen op skype enzovoort. Wij weten beide wel waar dit over gaat. Daarnaast heb jij een ban op PN, dus scheelt wel het dergelijke mee want hier mag jij je nog vertonen. Net wat Broodje zegt, jij maakt 10 topics waarvan er 9 worden afgeblazen. Wij gaan een backing voor minimaal 1 of 2 maanden (ben het al weer vergeten) en na 3 dagen geef je al op. En altijd zijn het maar andere die dingen doen. Kijk eerst eens naar jezelf alsjeblieft. Ik ben wel benieuwd hoe jij vind dat jezelf handelt. Pokeren kan je wel winnend spelen en daar ben ik zeker in, je pokert immers al 7 jaar
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Royal Flush
Royal Flush
17 januari 2012 18:25 h
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight
Straight
17 januari 2012 19:16 h
Frenk-E posted

pffwahahaha
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 20:01 h
ronaldnld posted
Kijk eens hoe jij je gedraagt tegenover sommige mensen op skype enzovoort. Wij weten beide wel waar dit over gaat. Daarnaast heb jij een ban op PN, dus scheelt wel het dergelijke mee want hier mag jij je nog vertonen. Net wat Broodje zegt, jij maakt 10 topics waarvan er 9 worden afgeblazen. Wij gaan een backing voor minimaal 1 of 2 maanden (ben het al weer vergeten) en na 3 dagen geef je al op. En altijd zijn het maar andere die dingen doen. Kijk eerst eens naar jezelf alsjeblieft. Ik ben wel benieuwd hoe jij vind dat jezelf handelt. Pokeren kan je wel winnend spelen en daar ben ik zeker in, je pokert immers al 7 jaar

cool story bro!

en lol meekijken op skype i lolled, en boeiend dat ik me hier nog mag vertonen, als ik eraf wordt geflikkerd kan het me ook geen reet schelen, vind het namenlijk een kloteforum, en wil hier alleen maar % verkopen omdat het niet meer op pn kan.
maar volgens mij heb je wel heel erg moeite met me man, dat merk ik wel

xxxx ronald!

oja meeste topics blaas ik af omdat jullie vriendelijke mensjes het irritant vinden als iemand te veel post op het internet, get a life.

Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 20:05 h
ik wou vanavond nog een sessie spelen, kwam er opeens een cameraploeg van man bijt hond aan de deur, best droog, hebben uurtje gefilmd hoe wij avondeten.. kom op tv dus binnenkort!
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Straight
Straight
17 januari 2012 20:11 h
Broodjkaas posted
ik wou vanavond nog een sessie spelen, kwam er opeens een cameraploeg van man bijt hond aan de deur, best droog, hebben uurtje gefilmd hoe wij avondeten.. kom op tv dus binnenkort!

coool let me know !! ik wil je leven zien !! je hebt ze trots verteld wat je doet en dat je op een forum zit en je naam Broodjkaas is ? tochtochtoch ???

(heb teveel suiker op) maar vind het wel wijs dat man bijt hond kwam....dan moet je wel in een gat wonen :P?? ben heeel benieuwd nu
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 20:12 h
lol nice:P
Royal Flush
Royal Flush
18 januari 2012 13:12 h
edit
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
18 januari 2012 13:32 h
was jij niet die jongen die te weinig tijd had om te grinden t2c?

Straight Flush
Straight Flush
18 januari 2012 13:49 h
wat ben je ook een heldje op het internet he time2cash

verder zijn er hier genoeg chille gasten, dus zal vanaf nu beetje luisteren en alleen % verkoop maken als ik het ook sws speel (if sold obv)

Royal Flush
Royal Flush
18 januari 2012 15:54 h
ahhh, iemand editte mijn epic post!

deze mag wel! tenzei ik erbij zeg dat het heel sarcastisch is, maar dat doe ik niet xD

Jeroen, I like you!
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
18 januari 2012 20:41 h
iets met held on zeh internet

888poker bonus