Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:56 h
Maatje gezocht

Straight
Straight
11 januari 2012 23:08 h
Hallo poker peoplezz,

Ik ben bij deze op zoek naar een maatje die mij helpt met het up levelen van mijn game.
Maakt mij niet uit waarin want ik merk dat ik alles met plezier speel.
Ben niet bereid hiervoor dikke ballen te betalen want momenteel haal ik helemaal niks binnen, uiteraard is hier wel een regeling over te treffen.

mijn 1e bankroll is er doorheen en ik lees toch de nodige stof.
Voordat ik mijn 2e bankroll erop gooi wil ik het liefst iemand die mij steunt, gratis of met regeling of whatever.

laat me weten via PM als je er trek in hebt om je kennis te delen voordat ik mijn gebruik.

Flaky2
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 08:14 h
elk e beginneling verliest zijn bankroll wel is (meerdere keren).
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Four of a Kind
Four of a Kind
12 januari 2012 08:16 h
Flaky,

Ik denk dat er vast wel mensen zijn die je willen helpen. Maar je kan jezelf ook helpen door vids te kijken of boeken te lezen handjes te posten.. Wat voor vids heb je tot nu toe gekeken dan? En hoe groot word je 2e bankroll?
Straight Flush
Straight Flush
12 januari 2012 11:29 h
wil je best proberen te helpen, beat zelf Mtts t/m $11/$22, weet niet of dat genoeg is.

als je interesse hebt add me maar op skype, kunnen altijd nog wat handjes bespreken etc
Moderator
Moderator
12 januari 2012 16:13 h
Jeroenthebes posted
wil je best proberen te helpen, beat zelf Mtts t/m $11/$22, weet niet of dat genoeg is.

als je interesse hebt add me maar op skype, kunnen altijd nog wat handjes bespreken etc

Klasse Jeroen en dat mag ook gezegd worden.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight Flush
Straight Flush
12 januari 2012 23:53 h
YellowJaune posted
Jeroenthebes posted

Klasse Jeroen en dat mag ook gezegd worden.

thx, altijd nice om iemand te helpen toch, en handen bespreken kan ook nooit kwaad

Heb je pm gezien flaky, added @skype
Straight
Straight
14 januari 2012 22:38 h
clenn1986 posted
Flaky,

Ik denk dat er vast wel mensen zijn die je willen helpen. Maar je kan jezelf ook helpen door vids te kijken of boeken te lezen handjes te posten.. Wat voor vids heb je tot nu toe gekeken dan? En hoe groot word je 2e bankroll?

Hoi Clenn1986master,

mijn 2e bankroll wordt net zo groot als mijn 1e, meer is er momenteel niet voor poker.
De vids die ik bekijk zijn er aardig wat en goed op niveau. Ik denk dat het de manier van vids kijken is.
Als ik bv en de tv aan heb staan en de vid kijk en internet dat je dan niet veel opneemt, Goh gek he Flaky2...iknow DDooooohhh << idiot.

Ik begin gewoon weer vanaf het begin, en we zien waar we stranden dit keer.

cheerz
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''

888poker bonus