Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:54 h
gevallen van stoel op stoel

Straight
Straight
11 januari 2012 22:35 h
Ik dacht laat ik jullie eens een sappig weetje laten weten

Deze jongeman was ready om te gaan werken na de val met de scooter op 2e kerstdag maar natuurlijk moet met diezelfde gedachte daar ook weer een eind aan gemaakt worden.
Ik stond (stevig) op een stoel en verzette mijn voet net ietsje verkeerd en ja hoor daar ging Flaky2

o nee! kletter de kletter paf boem bats bonk van de stoel op de stoel gekneusde ribben en pijnlijk pols

Deze man mag er nog eens 5-10 weken herstel aan gaan plakken....dit verzin je toch niet !! en dan gaat het ook nog eens minder prettig met poker ....Rrrrr

gimme some love
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
11 januari 2012 22:38 h
Meer tijd om thuis te grinden en je in het spelletje te verdiepen

Beterschap
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
11 januari 2012 22:45 h
Gewoon stil zitten en niet meer bewegen, kan je niets gebeuren.........
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Straight
Straight
11 januari 2012 23:01 h
hehe lekker simpel liggen op de bank met laptopje op schoot

Heb zojuist mijn bankroll gebust staat weer op 0,00 $ ik smijt ermee
geen idee of dit hoort bij het beginners madness ofzo maar het vliegt er doorheen.

Ik lees netjes mijn stof maar ja momenteel weinig te doen.
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 00:21 h
Je luistert ook niet...... Stilzitten is niet liggen op de bank met je laptop..... Momenteel ben je een walking disaster die ook nog eens niet op een scooter kan blijven zitten........

Misschien nog eens alle tips die er zijn gegeven nog eens doornemen?
Straight
Straight
12 januari 2012 00:27 h
hehe stilzitten, liggen,zitten,liggen tjaaa zittend slapen vind ik lastig dus ik ga toch maar voor liggen.

master of disaster is my name. Dit jaar wordt me een sappig jaar. wedden dat ik wordt geraak van de zomer door een golf bal ofzo >_< typisch

ik zal alle tips nog eens door lezen en als ik het dan niet snap is het niet voor mij weggelegd
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 00:34 h
Ik proef teleurstelling en dat is iets waar iedere beginnende speler tegen aanloopt, je denkt het spelletje te snappen en dan blijkt dat je er eigenlijk nog geen reet van kan en ben je zelf de vis. Poker is een game die je niet in een paar maanden onder de knie krijgt. Maar wel degelijk te leren is door het heul veul te speulen......
Niet gelijk bij de pakken neer gaan zitten...... heb het ebookje gevonden en zal je wel en keer op skype spreken hoe ik dat bij jou krijg. Heb vertrouwen..... Je hebt het juiste forum gevonden om het te leren zonder constant afgezeken te worden.
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 00:59 h
Flaky2 posted

Heb zojuist mijn bankroll gebust staat weer op 0,00 $ ik smijt ermee
geen idee of dit hoort bij het beginners madness ofzo maar het vliegt er doorheen.

ja is vrij normaal, ik heb zelf ook een aantal keer moeten storten
Royal Flush
Royal Flush
12 januari 2012 06:52 h
hey Flaks,

Er zijn een aantal sites waar je gratis geld kan krijgen. bv op 888 poker krijg je vaak 8,88$ ofzo. Kan je met diesiepliene weer omhoog komen. En beterschap! Heb je de stoel laten inslapen?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Four of a Kind
Four of a Kind
12 januari 2012 08:12 h
Nou beterschap jongen nu heb je wel tijd voor poker

888poker bonus