Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:54 h
Trips op river

Full House
Full House
10 januari 2012 22:06 h

Hand History for Game 1111111111 (Prima)
$50.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, January 10, 06:41:40 ET 2012
Table Position 5 50 Max (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 1: Player1 ( $61.07 USD )
Seat 2: Player2 ( $51.19 USD )
Seat 3: Player3 ( $97.25 USD )
Seat 4: Player4 ( $50.00 USD )
Seat 5: Player5 ( $50.00 USD )
Seat 6: Hero ( $50.00 USD )
Player1 posts small blind [$0.25 USD].
Player2 posts big blind [$0.50 USD].
Dealt to Hero [

9 of diamonds 2 of diamonds
Player3 folds
Player4 folds
Hero raises [$1.25 USD]
Player1 calls [$1.00 USD]
Player2 folds

Dealing Flop

[ 5 of diamonds, 7 of diamonds, 2 of spades
Player1 bets [$3.00 USD]
Hero calls [$3.00 USD]

Dealing Turn

[ 6 of hearts
Player1 bets [$4.50 USD]
Hero calls [$4.50 USD]

Dealing River

[ 2 of hearts
Player1 bets [$9.00 USD]
Hero raises

Had ongeveer 20 handen gespeelt met villain tot deze hand maar was zeker een vis.
52/26 aggr factor 4.3
3bet 0
db 75% (3/4)

flop al folden?

En is de river een raise? vissen zie je toch wel vaak potdonken voor value..dus is mijn flop en turn call dan wel goed? welke size op river dan als we willen raisen?
Royal Flush
Royal Flush
10 januari 2012 22:12 h
Hmm, alleen pre weet ik niet zeker. Ik ben all for loose openen, maar met een dergelijke vis muck ik dit denk ik wel. Vind flop en turn wel fine. Je hebt een pair en loopt dus voor op veel van zijn draws. As played denk ik dat je wel value laat liggen als je niet raist. Hij kan nog wel callen met wat overpairtjes of 56, 67. etc. Als hij all-in schuift moet je folden lijkt me.

Dus raise klein naar 20 ofzo en fold als ie shipt?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
10 januari 2012 22:19 h
shipped een vis niet gewoon standaard over over riverraise heen met overpairs?
Flush
Flush
10 januari 2012 22:32 h
Hoe kan je daar nog gaan folder 2:10. Ben geen cash game exper maar diensttak zijn toch veelste goed
Om te folden. Hij kan daar toch jj+ gewoon shoven. Denk echter niet dat hij dan deze lijn zal aanemen. Maar alsnog zijn Otts toch te goed?
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Full House
Full House
10 januari 2012 22:35 h
qoNtrol posted
Hmm, alleen pre weet ik niet zeker. Ik ben all for loose openen, maar met een dergelijke vis muck ik dit denk ik wel. Vind flop en turn wel fine. Je hebt een pair en loopt dus voor op veel van zijn draws. As played denk ik dat je wel value laat liggen als je niet raist. Hij kan nog wel callen met wat overpairtjes of 56, 67. etc. Als hij all-in schuift moet je folden lijkt me.

Dus raise klein naar 20 ofzo en fold als ie shipt?

Ben het wel opzich eens met preflop open. Zou dit zelf ook vaak folden maar villain had nog foldtocbet van 100%dus kan wel vaak pot oppakken op flop of turns en rivers doorbarrelen.
En inderdaard ik denk dat ik veel value laat liggen als ik niet ga raisen dus in eerste instantie dacht ik precies hetzelfde als jou.
Raise naar 20 en folden tegen een reraise

Shinz posted
shipped een vis niet gewoon standaard over over riverraise heen met overpairs?

En toen dacht ik vlak daarna dit..

Speelt hij 88-AA ook niet zo? 56/67/57/A7 misschien ramt hij zijn missed draw er wel in uit frustratie dat hij weer gemist heeft.

Dealing River [

2 of hearts
Player1 bets [$9.00 USD]
Hero raises [$20.00 USD]
Player1 raises [$43.32 USD]

Straight Flush
Straight Flush
10 januari 2012 22:46 h
Ja ik call..
Flush
Flush
10 januari 2012 22:50 h
Die 100% argumentatie en ik het niet echt mee eens. De sample is wars te klein. Dus dan is de 100% net reëel.
Ps: had de post van shinz niet ruziën toen ik poste. Mobiel had nog niet de website vernieuwd.
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Straight Flush
Straight Flush
10 januari 2012 22:54 h
Het is duidelijk dat je op je mobiel zit iig. T9 maakt van gezien gewoon ruziën :P
Full House
Full House
10 januari 2012 22:57 h
tommy posted
Die 100% argumentatie en ik het niet echt mee eens. De sample is wars te klein. Dus dan is de 100% net reëel.
Ps: had de post van shinz niet ruziën toen ik poste. Mobiel had nog niet de website vernieuwd.

Ja ik weet het sample is nog veel te klein voor die stat ik zie nu ook dat het pas over 1 hand is dus kun je nog echt niks over zeggen idd. Maar ik kan wel IP vaak 3barrelen op overs en dan pak ik vaak genoeg de pot op.
Full House
Full House
10 januari 2012 22:59 h
Shinz posted
Het is duidelijk dat je op je mobiel zit iig. T9 maakt van gezien gewoon ruziën :P

Haha en 2:10, diensttak en Otts.
Straight Flush
Straight Flush
10 januari 2012 23:05 h
Even offtopic:

Echt mooi om te zien dat je nu lekker 50NL speelt! Je hebt echt enorme stappen gemaakt, ga zo door
Flush
Flush
10 januari 2012 23:16 h
Ow lees het volgende keer nog een keer extra over. Sorry jongens. Hahah maar via me mobiel ben ik wel actiever op het forum. Elk voordeel hebt zun nadeel. Maar vinden Jullie dan dat je hier kan folden op een 3-bet en waarom dan???
Full House
Full House
10 januari 2012 23:28 h
Shinz posted
Even offtopic:

Echt mooi om te zien dat je nu lekker 50NL speelt! Je hebt echt enorme stappen gemaakt, ga zo door

Thanks!

In principe ben ik ook al rolled voor de 100NL sinds vandaag. Heb vanavond 1 sessie gespeeld (50NL) waar ik erg goed speelde en ook +4BI eindigde. Dan komt er nog bij dat ik deze week mijn rakeback van december ontvangen heb wat betekent dat ik nu 38BI voor 100NL heb.

Ik heb alleen nog geen HM die 100NL ondersteund dus die moet ik eerst even aanschaffen voordat ik weer wat shotjes neem op 100NL. Minpunt daarvan is dat ik dus HM2 moet gaan aanschaffen waar ik van hoor dat er nog veel bugs inzitten en daar zit ik niet echt op te wachten..

888poker bonus