Best aardige presentatie , als je wat beter wordt kan je best een goede video maker worden maar heb hieronder nog wat opmerkingen geschreven over je spel
5:20, als je notes maakt zou ik wel betere notes maken dan dat want zoals je nu ziet heb je er eigenlijk niets aan dat je weet dat hij een 'sukkel' is
daarnaast kan je de J9s wel callen lijkt mij omdat het een multiway pot is en je op de button zit.
7:18, A2s zou ik altijd raisen op de button, eigenlijk wil je nooit open limpen daarna op de flop raise je wat doe je daar als hij 3bet? Lijkt me namelijk niet dat je daar vaak goed zit
7:55, ik zou al vroeg afstappen van het idee dat vissen 'dom' zijn, later in je carrière kan het ook een van de redenen zijn dat je tilt, daarnaast hoeven ze niet dom te zijn, ze zijn alleen maar slecht in poker.
10:20, ATo is niet zo'n heel slechte call daar tegen een 15bb stack :P eigenlijk vrij 'standaard'
12:43, eigenlijk hetzelfde als die vorige hand je wilt hier raisen op de button niet limpen
15:50, ik denk niet dat de meeste 2nl spelers veel letten op je timing tells

, dus ik zou daar gewoon je tijd niet verdoen en foldden aangezien je in principe ook nooit een grote hand kan hebben daar.
16:28, TT is hier ook weer een raise
16:40 AA hier insta allin gaan met AA lijkt me niet d ebeste play ik zou hier gewoon normaal 3betten, daarnaast valt het me op dat je hier zowat gelijk allin gaat ipv te wachten zoals je eerst deed terwijl je hier juist wel iets kan doen aan je timing, je hebt een beetje geluk dat hij AK heeft daar want in principe krijg je daar bijna nooit afbetaald
17:09 wat is eigenlijk je reden om daar in te zetten?
20:40 ik zou daar QJo gewoon folden vooral als je hier niet van plan bent om te raisen, want dat is eigenlijk de enige manier om hem goed te spelen als je hem niet fold hier
21:45 oe die is wel zuur
25:39, ook hier weer snap call je is niets mis mee maar viel me gewoon op hoe veel aandacht je besteed aan preflop folden maar als je dan een redelijke hand hebt maak je een insta beslissing, eigenlijk de hele hand speel je waar je snap bet, maar daarna insta checked als het board gevaarlijk wordt.
28:50 das Russisch

, ik geloof dat een van z'n vrienden aan het meekijken is en heel mischien commentaar geeft op het spel, verbaasd me eigenlijk het mogelijk is want vaak is het cyrillische alfabet geblokt op de meeste sites.
33:23 ook hier weer zou ik raisen, en daarna op de flop checkt hij niet snel maar ben je als eerst aan de beurt :P en zou daar wel betten trouwens, na je turn bet zou ik de river wel betten. Maar ik zou preflop raisen daarna flop betten en minstens de turn
35:09 dat is niet helemaal waar, in principe wil je juist aan zo'n tafel zitten omdat ze maar blijven doneren, en dat is eigenlijk de perfecte situatie
35:45 haha je zit daar op de button

, als je wat beter wordt is dat soms wel een raise
Nog wat algemene opmerkingen: Je preflop spel is best wel passief in pinrcipe wil je nooit open limpen en als iedereen dus voor je fold altijd raisen ipv limpen/callen. Daarnaast zou ik gewoon veel lezen en videos kijken en dan misschien later weer een video posten als je wat meer commentaar wilt