buy in 0,50$ + 0,05.
Begon eraan om ervaring op te doen..Heck! voor 55 cent waarom niet.
Tot mijn verbazing heb ik al 2 rondes gewonnen.
Bij de 1e werd ik 2e en bij de 2e werd 1e mijn kansen zien er roze kleurig uit.
Heb vooral veel lol nu omdat het gewoon lekker gaat en vind het niet eens zo erg om eruit te liggen zometeen want net voordat ik de satellite in ging had ik iemand in een cashgame kunnen overhalen om mee te gaan in de flop.
Op de flop lekker aggro en hem laten betalen, hij folde en voila al 0,30$ terug dus in feite toernooitje van 0,25$ jippie.
In de satellite was de 1e ronde rebuy en had al besloten dat niet te doen, gewoon spelen alsof je er daarna uit ligt want dan speel ik strakker.
De 2e ronde was duidelijk een stuk tighter en voor mij dus des de meer reden aggressive te spelen op het laatste moment en zo bb+ante te jatten want ze durfde noppes.
Mijn doel is nou weer 1e te worden want dan doe ik een vreugde dansje en dat is eigenlijk de enige reden om 1e te worden.
Update volgt, bi van 3e ronde is 25$+0,50(voor mij gratis) en begint over 2 minuten wish me luck:
Update.. net voordat het begint ''you have been removed from the tournemant list because the tournemant was cancelled or you are a fish and don't meet the qualifying standards to be a shark''
Belachelijk !!!
ok dat laatste niet hehe maar voorruit dat eerste !! kom op !
wat doet Flakje dan ? hij gaat kijken in zijn bankje en wat ziet hij daar ....:O neeee !
Jawel hij ging van 47$ bankroll naar 74$
De blunders van gister zijn mentally cleansed en worden nu gebruikt om van te leren.
ben very happy en dat is natuurlijk ook dankzij dit forum en de mensen die het ondersteunen.