Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:52 h
Pokerboek gezocht

Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 11:09 h
Hoi,

lange tijd dat ik nog eens van me heb laten horen maar ik speel heeeel af en toe nog wel eens poker en ik lees het forum nu en dan ook nog wel eens.

Nu ben ik de laatste tijd voornamelijk aan het spelen op 0.01c/0.02c supermicrostakes. Nu heb ik het boek "Crushing the Microstakes by Blackrain 79" tegengekomen en had dit graag ergens gevonden. Moest iemand dit hebben of weten te vinden op het net mag hij me het altijd laten weten.

Alvast bedankt,
Groetjes
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Straight
Straight
5 januari 2012 12:36 h
Ik ken het boek zelf niet.

Al gezocht via google titel + auteur. pdf download?

Misschien heb je ook wat aan de volgende boeken:
- Verneer Poker PDF:
- The Poker Blue Print:
- Harrington on online Cashgames.
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 12:47 h
Ik heb al hard gezocht via google, niets te vinden, ook niet op warez of torrentz.
Ik denk dat het een recent boek is en dus nog niet hard in omloop is.

Degene die jij opgeeft heb ik er al 2 van "gelezen" maar ik wil specifiek dit boek omdat het me wel aanspreekt om kei hard de lowest steaks te beaten. Weinig investment met toch groot profit.

"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Straight
Straight
5 januari 2012 12:59 h
Tja, misschien dat hij binnenkort op internet staat.

Ik vraag me alleen wel af. Of hier nog echt iets vernieuwends in staat? Het beaten van Micro stakes is niet zo heel moeilijk. En met de 3 bovenstaande boeken -/ pd's lukt dat zeker.
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 13:27 h
Er staat inderdaad niet zo veel nieuws in als je die andere hebt gelezen maar waarom ik hem zou willen is omdat ik graag multitable en hij ook schrijft over colorcoding multiway en openingranges.

Ik had hier toch graag eens in gesnuffeld...
Straight
Straight
6 januari 2012 21:48 h
het is een E-book marsje
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Straight
Straight
11 januari 2012 08:29 h
Heb je het boek al gevonden?
Straight
Straight
11 januari 2012 10:57 h
Ik zou de zoektocht naar het boek stoppen.

Ik heb zelf ook gezocht naar dit boek dat is gemaakt door Blackrain79.
Je bent snel uitgekeken op dit E-boekje omdat de helft ingevuld is met grote weergave plaatjes.

Er is maar 1 negatieve beoordeling nodig om te laten zien dat dit een vluchtig middel is geweest om geld te verdienen voor blackrain79.
Geld krijg je niet terug en een aantal excuses van de persoon zelf heelt de wond niet.
Het geld is gegeven en je hebt informatie wat een gemiddelde pokeraar ook kan maken, zeker geen expert.

als laatste:

''There is no shortcut to life, so don't think there is one for poker''
Royal Flush
Royal Flush
11 januari 2012 19:08 h
Mementomori posted
Heb je het boek al gevonden?

Ja heb hem maar snel aangeschaft om het eens te lezen en er staat inderdaad niet zo veel in. De reply van Flaky2 is een goede omschrijving.
Straight
Straight
11 januari 2012 19:27 h
sorry dat ik te laat was mate hoop dat je het verschil in bankroll net zo snel weer hebt terug verdiend
Royal Flush
Royal Flush
11 januari 2012 19:34 h
ja hoor, daar zit ik niet mee in. Heb in 30K handse een mooie 50BI gewonnen op de 2NL dus

Maar hier en daar zit er wel een goede tip bij hoor maar het is voor de rest wat ik al wist.

888poker bonus