Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:44 h
[3$ 6max turbo] paar handjes

Flush
Flush
4 januari 2012 23:03 h
Van alles wat:

Player 1 ($3,740) 25/16 (35)
Player 2 ($2,416 38/38 (35)
Player 3 ($1,630)
HERO ($4,214)

Player 1 posts (SB) $100
PLayer 2 posts (BB) $200

Dealt to HERO

5 of clubs ace of diamonds
fold,
HERO????

Speciaal voor Frenk shove any two?

HERO ($5,527)
Player 1 ($3,340) 40/20 over 10 hands
Player 2 ($3,133)

HERO posts (SB) $200
Player 1 posts (BB) $400

Dealt to HERO

3 of spades 7 of diamonds
fold,
HERO ???

HERO ($2,987)
Player 1 ($6,480)
Player 2 ($2,533)

HERO posts (SB) $200
Player 1 posts (BB) $400

Dealt to HERO

9 of diamonds ace of spades
Player 2 raises to $800
HERO ???
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 12:03 h
1: het is winstgevend om te pushen als SB niet meer dan 7.2% calt (AJo,ATs+,88+) en bb niet meer dan 11.7% callt (44+,A9o+,A8s+). Dit is niet het randje maar wat ik zelf verzonnen heb. Je kan ook minraisen en cbetten. Als je denkt dat ze cbet te vaak callen kun je ook folden natuurlijk maar dan laat je wel wat equitty liggen.
2: Zeker push. Villain moet hier meer dan 28% callen wil het negatief voor jou worden.
3: easy fold? Zelfs als hij wijd opent en nog de helft fold is het niet profitable voor jou. Verder zie ik hem dit eerder doen met een monster dan met een kuthand.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
5 januari 2012 12:27 h
1: ik koos voor minraise ~417 en kreeg schuif om mijn oren van BB.
2: ik koos voor schuif en kreeg een call buiten de 28% range (had ik iets met die 40/20 kunnen/moeten doen?)
3: ik koos voor schuif. Villain draaide KQo om en result oriented of niet,.. hij hitte zijn Q. Ik vermoedde dat ik hier niet goed bezig was...

Ik vermoed dat deze laatste een leak is bij me. Kan je me hier iets meer over de "zelfs als hij wijd opent en nog de helft fold is het niet profitable voor jou" uitleggen? Haal je dat uit SNGWiz?
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 12:42 h
Foldzilla posted
1: ik koos voor minraise ~417 en kreeg schuif om mijn oren van BB.
2: ik koos voor schuif en kreeg een call buiten de 28% range (had ik iets met die 40/20 kunnen/moeten doen?)
3: ik koos voor schuif. Villain draaide KQo om en result oriented of niet,.. hij hitte zijn Q. Ik vermoedde dat ik hier niet goed bezig was...

Ik vermoed dat deze laatste een leak is bij me. Kan je me hier iets meer over de "zelfs als hij wijd opent en nog de helft fold is het niet profitable voor jou" uitleggen? Haal je dat uit SNGWiz?

1e is wel fine
2e tsja het is een vis maar dan nog verwacht ik niet dat tie zo wijd callt. Zou volgende keer weer tegen hem hetzelfde doen :P
3e Stel hij opent: 24,7% (A2+, K9s, KTo, 22+) en hij callt (als jij shoved) maar 10,5% (55+, A8s+, ATo+). Dan is het alsnog -EV voor jou. Veel mooiere scenario's (hij fold alsnog meer dan de helft) kan ik me niet bedenken voor je. Dat heb ik idd uit sngwizz.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
5 januari 2012 12:47 h
2e: kijk jij wel naar stats als je het over die 28% hebt, of doe je dat meer op gevoel (ergo: heb jij genoeg ervaring om in die bepaalde ranges te denken? En indien ja,.. naar welke stats? Gewoon Vpip lijkt me niet toch?
3e: Ok. Dan wordt SNGWizz mijn eerste investering van het nieuwe jaar
Straight Flush
Straight Flush
6 januari 2012 12:50 h
Frenk heeft alles al beantwoordt zie ik, hand 1 zou ik echter niet zo snel shoven. Het mag dan +EV zijn als ze zo tight callen maar ik denk dat raisen de optimale route is hier.

Stats die je hier kan gebruiken; resteal% en fold2cbet. Het ligt ook een beetje aan de gameflow in deze spot. Heb je al meerdere resteals om je oren gekregen dan zou je er wel voor kunnen kiezen om te shoven, maar anders ga ik voor 2-2.25x BB raise pre, cbet en fold to rr uiteraard.

Een callrange stel je op doormiddel van een combinatie VPIP/PFR, dit verteld je wat voor type speler het is. Doormiddel van inderdaad ervaring kan je dan een assumptie maken dat een dergelijk type speler die callrange heeft. Maar kijk ook naar de situatie, is villain de 2e stack of 3e stack, zit je op de bubble, wat is je eigen positie tov villain etc.

Je kan een gevoel krijgen door eens in HEM te filteren op 6.5xbb, 8xbb, 10xbb etc en dan te kijken door welke handen je gecallt wordt en wat voor type speler villain is (laatste tab in filters en dan add "Preflop Allin" of iets in die trend).

Maak uiteraard notes als diegene wider callt dan je verwacht.

Over Wiz, dat is zeker een goede aankoop als je verder wilt komen. Bedenk wel dat het programma zo goed of slecht is als jij de ranges instelt.

888poker bonus