Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:38 h
15$ 18max beginfase

Royal Flush
Royal Flush
4 januari 2012 12:51 h

Seat 1: CorruptRus (1365 in chips)
Seat 2: VissiHaus (1705 in chips)
Seat 3: BLU3_F1R3 (1470 in chips)
Seat 4: don aperol (1450 in chips)
Seat 5: easymen77 (1420 in chips)
Seat 6: Hero(1500 in chips)
Seat 7: Ashiq.Ace (1590 in chips) 29/22/inf (+55% steal over 11h)
Seat 8: pirat6 (1500 in chips)
Seat 9: PAHAN_13_666 (1500 in chips)
easymen77: posts small blind 10
Hero: posts big blind 20
HOLE CARDS
Dealt to Hero

queen of spades queen of clubs
Ashiq.Ace: raises 40 to 60
pirat6: folds
PAHAN_13_666: folds
CorruptRus: folds
VissiHaus: folds
BLU3_F1R3: folds
don aperol: folds
easymen77: folds
Hero: calls 40

FLOP

4 of clubs 2 of hearts 7 of clubs
Hero: checks
Ashiq.Ace: bets 80
Hero: calls 80

TURN

4 of clubs 2 of hearts 7 of clubs jack of clubs
Ashiq.Ace: bets 160
Hero: calls 160

RIVER

4 of clubs 2 of hearts 7 of clubs jack of clubs ace of diamonds
Ashiq.Ace: bets 320
Hero:

pre: Als ik 180 maak en hij 4bet naar ~500 dan moet ik folden? Leek me beter om dan maar te callen
flop: Moet dus ook KK+ in zn range houden, als ik hier raise en hij shipt moet ik callen. En 88-TT shipt niet? Vind het board niet bepaald scary verder. Pockets lager dan 77 opent tie niet lijkt me.
Turn: Als ik hier 2bet dan fold hij 88-TT, flush is er nu en ik beat eig niet veel meer. Mss AQ/AK met een FD. (folden is wat nitty lijkt me)
river: ik beat nu echt niks meer
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
4 januari 2012 13:43 h
Allereerst is dit gewoon een kut spot OOP.
fold river +1, die A hit zijn UTG range gewoon heel hard.

Vind t prima gespeeld en zou zo'n lijn ook wel nemen, je zult hem nergens van zijn betere handen af kunnen hebben gezet denk ik en je houdt alle slechtere handen erin.

De grote vraag ligt nu denk ik pre. Moet je raisen?
Als zijn UTG range is 88+, AQs+, AKo (zonder verdere reads) dan doe je het daar 59/41 tegen. Als jij dan 3bet ...
> Bij een call van villain zal ie TT+/AQ+ spelen. Reevaluate flop
> Bij een 3bet is dit KK+/AKo. Geen schande (wel sjit) om dan te folden? Callen kan je dan niet en als je hier 4bet schuift lijkt me dat niet profitable zo vroeg in het toernooi.

jouw gedachte?
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Flush
Flush
4 januari 2012 14:28 h
Denk dat 2 lijnen prima kunnen zijn:
1: turn r/f. Deels ook om te kijken waar je staat. Je neemt een erg passieve lijn aan. Je weet heel weinig over zijn range daardoor. Ik zou pf raise.
2: turn call. River Blockbet/fold. Die A is ook een scared card. Hierdoor zet jij hem voor een moeilijke beslissing.

Zorg dat jij de gene bent die je tegenstander in een moeilijke spot duwt. In plaats van anders om. Denk ook dat pf raise niet verkeerd is.
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Royal Flush
Royal Flush
4 januari 2012 14:37 h
Foldzilla posted

De grote vraag ligt nu denk ik pre. Moet je raisen?
Als zijn UTG range is 88+, AQs+, AKo (zonder verdere reads) dan doe je het daar 59/41 tegen. Als jij dan 3bet ...
> Bij een call van villain zal ie TT+/AQ+ spelen. Reevaluate flop
> Bij een 3bet is dit KK+/AKo. Geen schande (wel sjit) om dan te folden? Callen kan je dan niet en als je hier 4bet schuift lijkt me dat niet profitable zo vroeg in het toernooi.

jouw gedachte?

Weet niet meer hoe je dat moet berekenen
Villain opent denk ik 88+, AJo+, AJs+
Dus 3bet tegen die range is wel profitable.
Dan callt hij met TT-JJ-AK (denk ik). Hij 4bet alleen met QQ+.

Als een slimmerik dit kan berekenen?
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Flush
Flush
4 januari 2012 14:38 h
tommy posted
1: turn r/f

Ik neem aan dat je check-raise / fold bedoeld dan? Of wil je leaden?

tommy posted
Deels ook om te kijken waar je staat.

Omdat ik denk dat info raisen echt heel slecht is ben ik benieuwd naar je andere gedeelte van je "deels". Wat is de andere reden?

tommy posted
Ik zou pf raise.

Kan je aangeven waarom?
"Once you start thinking you have nothing left to learn, you have everything to learn"
Flush
Flush
4 januari 2012 14:42 h
3 bet was al profitable tegen de eerdere range die ik gaf.
Als je ook de AJx/AQo erbij trekt heb je nagenoeg dezelfde 59% vs 41%. (heb een stove op mijn Iphone)

Edit: Oeh vet... ik kan ook exporteren:
(Equity Win Tie)
Player 1: 58.9% 57.9% 1.97% [Qc,Qs]
Player 2: 41.1% 40.1% 1.97% {KK+, JJ-TT, QdQh, AJs+, AJo+}

Wat wil je dan nog meer berekend hebben?
Flush
Flush
4 januari 2012 14:53 h
Foldzilla posted
tommy posted
1: turn r/f

Ik neem aan dat je check-raise / fold bedoeld dan? Of wil je leaden?

tommy posted
Deels ook om te kijken waar je staat.

Omdat ik denk dat info raisen echt heel slecht is ben ik benieuwd naar je andere gedeelte van je "deels". Wat is de andere reden?

tommy posted
Ik zou pf raise.

Kan je aangeven waarom?

bedoelde idd check/r en op een reraise folden. Het andere "deels" is om de pot op te pakken. En je kan prima pf raise jullie zitten erg diep. Hij zou denk ik best veel openen in dit stadium van het toernooi. Jij hebt de actie op de flop. En om te callen en dan uitpositie naar hem toe te checken is ook neit echt gunstig. Doordat hij c-bet en sb hu weet je nog steeds niet waar je staat.
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Flush
Flush
4 januari 2012 15:04 h
Met een check raise op de turn potcom je jezelf en is dan nog folden imo een fout.
Flush
Flush
4 januari 2012 15:10 h
Foldzilla posted
Met een check raise op de turn potcom je jezelf en is dan nog folden imo een fout.
klopt niet naar gekeken. (moet ook niet gaan posten als ik weinig tijd heb hahaha)
Flush
Flush
4 januari 2012 15:17 h
Misschien toch niet, maar dan heb ik zijn range wel heel erg passend gemaakt.

Volg me ff:
Als je raist naar ~500 heb je totaal 640 geinvesteerd. Als hij schuift dan is de totale pot 1290 + 640 = 1930 en moet je 860 callen. Hiervoor heb je 45% equity voor nodig.

De range waarmee hij schuift:
(Equity Win Tie)
Player 1: 33.9% 32.2% 3.25% [Qc,Qs]
Player 2: 66.1% 64.5% 3.25% {KK+, JJ, QdQh, AcJc+, AcKs, AcKh, AcQs, AcQh, AcQd, AcJs, AcJh, AcJd}

Dan toch een fold?
Flush
Flush
4 januari 2012 15:28 h
500 betten vind ik wel erg veel. Op dit board gaat hij echt niet callen op de turn met niets. zou eerder 385 betten ofzo. maar de vraag is wat doe je op de turn als hij callt? Shoven of folden? IK ga vanavond weer pas reageren moet even aan me SK huiswerk, KUT TENTAMENS>.>>>>
Flush
Flush
4 januari 2012 15:36 h
Huh,... een x/r naar 385? Denk ook niet dat je daarmee veel uit zijn range (!) laat folden.
Flush
Flush
4 januari 2012 15:43 h
denk dat je beter een kleine bet kan maken naar 385. Dit is super sterk omdat het bord zo nat is. En wanneer je naar 500 bet kan je beter shoven (denk ik!! hahah).
Royal Flush
Royal Flush
4 januari 2012 16:13 h
Ik volg echt totaal niet meer waar jullie het over hebben :P
@Foldzilla over preflop 3betten:
Zal het es proberen te berekenen. Een paar aannames:
villain opent 88+ AJo+ AJs+
Hij fold 88-99-AJo-AJs-AQo-AQs op een 3bet. (dan win ik 60+20+10)
Hij callt TT-JJ-AK
Hij 4bet (KK+) (dan verlies ik 160 (180-20 van de bb die ik al kwijt ben)

fold range villain is 3,3% (88-99, AJ+AQ)
call range is 2,1% (TT-JJ-AK)
4bet range 0,9% (KK+)

(slechte aanname)
Stel dat de call range niet positief of negatief is. We winnen/verliezen postflop niks van TT-JJ-AK ongeacht het boardontwikkeling.

Stel we hebben deze situatie.
Dan winnen we 3,3/4,2 (~78,57%) 90 chips = +70,7 chips
of we verliezen (door zn 4bet) 0,9/4.2 (~21,43) 160 chips = -38.75 chips.

We winnen dus meer dan we verliezen dus we kunnen 3betten (met de bovenstaande aannames).

Jouw percentage kan meer dan 50% zijn en dan zou je zeggen 3betten maar je houd er geen rekening mee dat je een groter verlies maakt als hij 4bet (in dit geval dus niet).

Lastig verhaal geworden

Flush
Flush
4 januari 2012 16:24 h
Ik zal aan het einde een samenvatting maken. Sorry man maar ik ben niet echt goed in geordend posten.
Flush
Flush
4 januari 2012 23:05 h
wow, deze moet ik op mn gemak maar eens lezen morgen.

888poker bonus