Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:40 h
Problemen met Holdem Manager 2

Straight
Straight
3 januari 2012 22:51 h
Twee kleine probleemjes in HM2:

- Op een of andere manier lukt mij niet om de HUD's van mijn tegenstanders in HM2, handmatig te verslepen..? (is dit een instelling, die ik over het hoofd zie...?

- Daarnaast nog iets frappants. Mijn HUD wordt netjes naast mijn Nick geprojecteerd. Maar de HUD's van mijn tegenstanders staan door elkaar. Heeft dit toch iets te maken met => Seating Preferences.

Iemand nog tips & tricks in HM2

Tnx anyway.
Royal Flush
Royal Flush
4 januari 2012 22:44 h
Hmm beide problemen zijn bij mij niet het geval met HM2... Ik kan ze gewoon verslepen door ze aan te klikken met rechter muis en dan te slepen...

Ik heb de seating preference in HM2 wel ingevuld. Ik speel echter op prima en ondanks dat ik op 6max aan de seat onderaan de tafel zit (in HM2 is dit seat 3) moest ik daar seat 4 invullen. Anders stond alles bij mij ook scheef... Misschien daar eens mee ouwehoeren?
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight
Straight
5 januari 2012 12:40 h
Ik zit zelf ook op prima. Maar krijg het niet voor elkaar heb ook ff zitten googlen maar nog geen resultaat. In HM 1 waren er totaal geen problemen. Zal de instellingen vanaf maar weereens omgooien. Of wellicht helemaal opnieuw installeren.

Ik heb het weleens voorgesteld Qontrol. Maar zou jij geen instructiefilmpje willen -/ kunnen maken wat de mogelijkheden zijn van HM? Ik denk dat een hoop mensen hier wat aan kunnen hebben...
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 13:36 h
HUD options -> config -> lock the layout (staat die uitgevinkt?)
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 14:03 h
Ik gebruik nu zelf ook Hm2, maar zou dat wel eens willen doen denk ik... Moet dan echter zelf de functies ook nog wat beter leren kennen!

Wat Rofl zegt zou ook een goeie kunnen zijn!
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 14:27 h
Wat vind je van HM2 tot nu toe? Zijn de meeste bugs er al uit? Ik zit er nu aan te denken om het ook aan te schaffen maar weet het nog niet helemaal zeker
Straight Flush
Straight Flush
5 januari 2012 14:28 h
Wat kost HM2 als je HM1 al hebt? Krijg je dan ook een speciale korting ofzo?
Royal Flush
Royal Flush
5 januari 2012 14:30 h
als het goed is wel, ik heb zelf 50 dollar korting ofzo, alleen is geldt die alleen als ik HM en OM 2 koop :/. Korting loopt dacht ik tot 31 januari
Straight
Straight
8 januari 2012 00:37 h
Het heeft even geduurd, maar het werkt nu naar behoren...

Zal toch ergens in de instellingen hebben gezeten. Hud wordt nu goed geprojecteerd.
Full House
Full House
16 januari 2012 21:06 h
Gister HM2 aangeschaft en ook gelijk mijn database geimporteerd maar om een of andere reden is hij alle Microgaming handjes vergeten.. nu wil dus de map van HM1 importen maar dan geeft hij alleen maar duplicates aan terwijl ik geen graph kan zien met results omdat er maar 8 handen gespeeld zijn op mijn nick volgens HM2. Snap er echt niks van ben alweer de hele avond aan het kloten.

Had mijn pc ook de hele nacht aangelaten omdat er stond dat hij 538k notes moest importen (!?) en vanmorgen om 8 uur was hij nog niet klaar.

Sowieso vind ik het maar een langzaam kutprogramma in vergelijking met HM1
Straight Flush
Straight Flush
16 januari 2012 21:19 h
A-LX posted
als het goed is wel, ik heb zelf 50 dollar korting ofzo, alleen is geldt die alleen als ik HM en OM 2 koop :/. Korting loopt dacht ik tot 31 januari

Als die korting loopt tot 31 jan lijkt het me verstandig om voor die tijd idd ook maar aan te schaffen. Ik krijg ook 45 dollar korting, scheelt nogal wat.. Al hoor ik nog wel veel probleemverhalen.. (zie danny oa)
Four of a Kind
Four of a Kind
16 januari 2012 21:55 h
Lol anders gebruik je eerst hm1 nog tot hm2 een update heeft gehad dat er wat problemen uit zijn.
Royal Flush
Royal Flush
17 januari 2012 10:52 h
Heeft iemand de steal stat kunnen vinden in de Reports section? Zodat je kunt kijken wat je steal per positie is (ook wel raise unopened pot)...
Royal Flush
Royal Flush
17 januari 2012 11:03 h
Ik heb hem nu al een aantal dagen en ik vind het echt tegenvallen, hij crasht voor mij te vaak en zitten te veel bugs in en soms gebruikt hij een extreme hoeveelheid aan RAM geheugen, had een keer gekeken en het lieps zelfs op tot 2.5 gig !!

Ik vind de interface ook minder dan de vorige versie, veel dingen die erg handig waren in de vorige versie hebben ze verandert of zelfs verwijderd
Straight Flush
Straight Flush
17 januari 2012 11:10 h
Wat Clenn zegt zou dan wel een oplossing kunnen zijn, als ik hem nu koop met die korting, maar pas ga gebruiken als alles stabiel is. Maar kan ik HM1 nog wel gebruiken als ik HM2 heb gekocht?
Royal Flush
Royal Flush
17 januari 2012 11:21 h
ja, ik gebruik hm1 regelmatig nog, dus ik zou als ik jou was die korting gebruiken en dan gewoon wachten tot het beter werkt
Four of a Kind
Four of a Kind
17 januari 2012 11:22 h
Opgezocht op hun website en dit is het antwoord...

* HM1/OM1 code will remain active for 180 days after you upgrade to HM2/OM2.

Easy buy toch
Full House
Full House
17 januari 2012 21:25 h
Pfff echt niet normaal zeg. Had al verwacht dat er nog een paar bugs inzaten maar dat het zo'n langzaam programma is ongelooflijk. Het inladen van HUDS duurt iets van 50 handen tijden het spelen en daarbij is de HUD standaard veel te klein en als je die groter maakt kan ik de stacksizes of opens niet meer zien. oa Graph en gespeelde sessie bekijken duurt ook 1 minuut.

En hoezo is hij elke keer dat ik het programma opstart weer notes aan het createn?

Ik weet niet of ik het hier mag vragen maar heeft iemand gedownloade versie van HM1 Pro? Ik heb zelf HM1 small edition dus ik kan dan geen 100NL spelen als ik weer HM1 ga gebruiken en ik ben niet van plan om HM2 te gaan gebruiken.
Royal Flush
Royal Flush
18 januari 2012 19:29 h
HM2 is wel een pak zwaarder dan HM1, je PC moet al wel een degelijk beestje zijn om dat zonder trouble te runnen...
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Four of a Kind
Four of a Kind
18 januari 2012 19:55 h
Roflpain posted
HM2 is wel een pak zwaarder dan HM1, je PC moet al wel een degelijk beestje zijn om dat zonder trouble te runnen...

Valt mee toch

4. System Requirements
Minimale System Requirements:

CPU: 1.0 GHZ
RAM: 512MB (2+ GB wordt aanbevolen)
Video: 1024x768 Resolutie wordt aanbevolen
Operating System: Windows XP of hoger met alle Service Packs geïnstalleerd
Microsoft .NET Framework: 3.5 Service Pack 1 of hoger

Let op: De snelheid van de harde schijf heeft een significante invloed op de prestatie van Hold'em Manager, aangezien er constant gebruik gemaakt wordt van de database. Een 7200RPM harde schijf (of sneller) wordt geadviseerd.

888poker bonus