Na al dat lezen en luisteren naar harrington en tips op dit forum kriebelde mijn handen om wat SNG te spelen.(omg eerste afkorting, Scooooooore for the fish 1 pro's 0)
Nu heb ik jammer genoeg geheel mijn geduld verloren en wel 2-3 SNG micro gespeeld + 1 Heads up die ik heb verloren.
Schade viel mee omdat ik daarna mezelf een paar klappen gaf zodat ik in de 3,50$ head up heb kunnen winnen met wat agro wat me weer 6,50$ ofzo gaf.
Nu heb ik 2 euro min van de 50 die ik vandaag nog recht ga trekken....maaarrrrr jaa beste masters van poker nu vraag ik aan jullie;
Kan ik het beste doorgaan met SNG micro ? kost 1.50$ mijn bankroll 48 eurootjes vers gedropt.
Moet ik nu overschakelen om safe te spelen en dit verschil terug te pakken ? of zo ie zo overschakelen vanwege bankroll management?
Ik kan door de week aardig wat spelen en wil toch aan het einde van de maand mijn geld verdubbeld hebben.
dusssss Cashgame of SNG ?
Mocht je me niet willen helpen dan kan ik dat begrijpen want als ik naar mezelf kijk wordt ik daar veels te blij van
hoor het graag mede pokeraars,
greetz,
Gulio/Flaky2/Julian