Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:35 h
Ffkes voorstellen dan maar ;)

Straight
Straight
30 december 2011 22:35 h
Hallo beste pokeraars,

Na de schokkende weergave van het verhaal van jupiter zit ik zonder woorden... dus heb ik mijn cv maar gekopieerd om toch nog wat te presteren op dit ''stel jezelf voor''

Naam: Julian
Alias: Flaky2
Leeftijd: onbekend
Beroep: Golf teaching professional
Fysieke staat: kreupel
Laatste ongeluk: met 50km/u onderuit gaan op de scooter op 2e kerstdag 2011
Gewicht: 93 en still gaining
Lievelingskleur: Groen
Lievelingseten: wat ik uit kies en niemand anders.
Kleur wenkbrauwen: bruin
Aantal tanden: onbekend
Lengte: 1,87 mtr
Waarom poker als hobby?: ik leer graag nieuwe mensen kennen en een hobby waar je geld mee kan verdienen is toch altijd handig.

Maar goed nu het serieuze gedeelte,
Ik poker op Pokerstars omdat ik de lay out mooi vind. Ik poker 1 hele week en heb daarvoor minstens 1 jaar geleden 1maand gespeeld, ik speel alleen micro games nog.
Had gister de hoop opgegeven en vanochtend weer geïnstalleerd om in plaats van idiote bets te doen toch maar eens mijn rust en geduld te pakken. Voor de komende periode probeer ik mijn kennis uit te breiden door saaie stof door te nemen dat vooral internet poker omvat als inhoud.
Ik ben leergierig en ben altijd bereid om free tips te krijgen. Ben niet het persoon om coaching te nemen aangezien ik al een coach ben in mijn eigen leven.

Uiteraard ben ik bereid om free tips terug te geven op mijn gebied: Golf en mental coaching.
Dit alles via PM

Dit omvat zo'n beetje doel.
Mijn uiteindelijke doel is; delen, kennismaken, lol hebben, winst maken, en een goede community behouden hier op het forum.

Greetz,

Flaky2
''You will make steady progress as long you keep the gas pedal down''
Royal Flush
Royal Flush
31 december 2011 10:30 h
Ik zeg het niet snel maar dit vind ik een mooie openingspost! Je bent denk ik een zeer geschikte kandidaat om 'regular' op dit forum te worden zolang je tenminste interesse in het spelletje blijft houden. Veel succes aan de tafels en hoe meer je post, hoe meer kennis je terug krijgt uit de community.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
31 december 2011 12:57 h
Wat is je handicap?? Niet op je scooter kunnen blijven zitten?

Welkom!!!!
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Four of a Kind
Four of a Kind
31 december 2011 14:32 h
Hey Flaky2 welkom op het forum en veel succes met poker gewenst. Alleen begrijp ik deze zin niet

' Ben niet het persoon om coaching te nemen aangezien ik al een coach ben in mijn eigen leven'.... Juist omdat jij toch coach bent weet je hoeveel je eraan hebt

succes
Royal Flush
Royal Flush
31 december 2011 16:02 h
clenn1986 posted
Hey Flaky2 welkom op het forum en veel succes met poker gewenst. Alleen begrijp ik deze zin niet

' Ben niet het persoon om coaching te nemen aangezien ik al een coach ben in mijn eigen leven'.... Juist omdat jij toch coach bent weet je hoeveel je eraan hebt

succes

blijkbaar is coaching een scam? :O

maar ja welkom flaky!
Royal Flush
Royal Flush
31 december 2011 17:38 h
jupiter is al weer weg. Hij had een grote bek, wat grapjes en we dachten dat ie leuke inbreng zou hebben. Maar ik moet het weer zelf opknappen.

Welkom Flaky2! (what happened to Flaky1? )
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
31 december 2011 18:28 h
Haha, iemand met humor is altijd welkom! GL met het oppaken van dit interessante spel!
Straight
Straight
31 december 2011 19:35 h
kuifduif posted
Wat is je handicap?? Niet op je scooter kunnen blijven zitten?

Welkom!!!!

Nou kunnen wij het hier hebben over 2 handicaps die van mijn ongeluk of die van mijn golf spel.
Die van mijn golfspel is 0 omdat ik pro ben.
De handicap van mijn ongeluk is ingedeukte trots, kneuzingen, schaafwonden en thats about it.

Nu het verhaal van de scooter .
De politie kwam rijdend met sirenes ergens uit knallen dus ik was genoodzaakt te remmen.
Nu gaan we het hebben over bluffen.
De politie blufte dat ze hard reden want in reality reden ze 30km/u maar ik zag dat niet.
Ik was te schijterig en folde.
Dit als resultaat dat ik al glijdend tot stilstand kwam 20 meter voor de politie auto hehe.
Ik was blij dat ik de klap had opgevangen zodat mijn vriendin met een schrammetje weer verder kon.

thats about it Enjoy
Straight
Straight
31 december 2011 19:40 h
MetalEd posted
jupiter is al weer weg. Hij had een grote bek, wat grapjes en we dachten dat ie leuke inbreng zou hebben. Maar ik moet het weer zelf opknappen.

Welkom Flaky2! (what happened to Flaky1? )

Hehe jupiter is alweer weg....? tsss tsss .

Ah well. Het tragische is nu zo dat mijn alias als een tattoo is. Flaky1 was eerder en dusss....gaf ik hem een opdracht....volgens mijn rapport.
De politie heeft tot op de dag van vandaag Flaky1 nog niet gevonden maar menig autorijder beweerd stukken te hebben zien liggen langs de A12. Bij verdere benadering van deze meldingen werd er ter plaatste niets gevonden..... jummie.

dat was em zo dach ik
Straight Flush
Straight Flush
31 december 2011 19:46 h
Goeie into man Je laatste post raak ik de weg een beetje kwijt. Wat speel je op pokerstars?
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Straight
Straight
31 december 2011 19:55 h
clenn1986 posted

succes

Hoi clenn1986
De zin is specifiek voor mijn leven bedoeld, ik heb de gelegenheid genomen die te delen met jullie. Uiteraard is het verwarrend als iemand dat deelt met het forum en het dan ook niet snappen is vervelend hehe
Juist omdat ik weet hoe belangrijk coachen is bied ik het aan for-free. free free free = gratis voor de Nederlanders onders ons
Zoals ik in mijn laatste zinnen zei is het mijn bedoeling bij te dragen aan de community van de site. Dit doe ik niet om op een gratis forum geld te vragen voor mijn coaching. Dit gezegd te hebben is dit alleen bij mij van belang. Wat een ander doet kan mij interesseren maar zal geen invloed hebben.
Ik wil mensen aantrekken en met een goed gevoel weer verder laten gaan dus niet afstoten.

Hoop dat dit duidelijk genoeg is voor je
gr.
Straight
Straight
31 december 2011 20:07 h
A-LX posted
clenn1986 posted

succes

blijkbaar is coaching een scam? :O

maar ja welkom flaky!

@ A-LX
In zekere zin zou je coaching een scam kunnen noemen. Betaald worden of service terugkrijgen voor iets wat 1 ieder weet maar niet ziet, kan soms vaag uit de hoek komen en worden gezien als scam. Het onbekende brengt vaak angst en wantrouwen met zich mee. vb. Poker
IN the end is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en om mijn drempel laag te houden bied ik het aan in-ruil-voor.
Zoals mijn andere post bevat; een gratis inschrijfforum moet naar mijn mening zo gratis mogelijk blijven.

gr. Flaky2
Straight
Straight
31 december 2011 20:19 h
ronaldnld posted
Goeie into man Je laatste post raak ik de weg een beetje kwijt. Wat speel je op pokerstars?

Ik speel voornamelijk micro of sit N go of gewone hold em tafels. Deze tafels probeer ik nu af te stemmen op max 6 pers per tafel.
Heb zojuist 50 euro als vaste bankroll gedropt op pokerstars. Dit als bedoeling om makkelijk de 0,01-0,02 centen te spelen in multi-table net zolang tot ik genoeg big blinds heb voor de 0,02-0,05 centen.
Ik probeer mijn bankroll op 300-500 big blinds te houden voor de micro's, dit om geduld op te bouwen voor mijn pokerspel.
Nu weet ik dat er 50 euro op mijn acc. staat maar dit is simpel omdat verschil op te kunnen vangen van het multi tablen.

gr,
Flaky2

Royal Flush
Royal Flush
1 januari 2012 05:05 h
geweldige post flaky2 of 3........ welkom op dit forum en ik hoop dat je net zo'n aanwinst bent als dat je hier pretendeert. Hier spelen een aantal toppers met het hart op de juiste plaats. Maak er gebruik van en deel je ervaringen...............................

nogmaals welkom!
Royal Flush
Royal Flush
1 januari 2012 05:09 h
gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!!!!
Royal Flush
Royal Flush
1 januari 2012 10:19 h
"leeftijd onbekend" en zin om op een forum een heel verhaal te doen. Dat maakt:
OF dat je jonger bent dan 18
of dat je heel snel kan typen en een (quasi)-nerd bent (zoals ik)

right?

@kuif: zo hey, laat gemaakt? gelukkig nieuwjaar
Interview met MetalEd
Moderator
Moderator
1 januari 2012 15:36 h
Welkom Flaky je bent op het juiste forum. Veel succes.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight
Straight
1 januari 2012 15:53 h
MetalEd posted
"leeftijd onbekend" en zin om op een forum een heel verhaal te doen. Dat maakt:
OF dat je jonger bent dan 18
of dat je heel snel kan typen en een (quasi)-nerd bent (zoals ik)

right?

@kuif: zo hey, laat gemaakt? gelukkig nieuwjaar

Als er bloed wordt geprikt is de uitslag simpel; Flaky2 = N.E.R.D infected, please take away to quarantine for elimination en nog steeds loop ik rond.

Royal Flush
Royal Flush
1 januari 2012 16:37 h
ik mag jou wel
Interview met MetalEd
Straight
Straight
1 januari 2012 16:54 h
MetalEd posted
ik mag jou wel

ok slotje erop denk ik want we gaan zo off-topic hiero.

Nu begint MetalEd ook nog eens te zeggen dat hij mij mag ....scaryyy !!
Leer me eerst maar kennen bij kaarslicht oordeel dan maar haha

888poker bonus