Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:34 h
Beginners vragen! hulp nodig

One Pair
One Pair
28 december 2011 14:55 h
Beste pokerhelden

1. ik heb even wat vraagjes, ik ben nu 1,5 week bezig met het kijken van video's en het spelen van cashgames no limit 6 max (oefengeld). Nu wil ik eigenlijk gaan starten met echt geld en dus vraag ik me af of iemand advies kan geven met mijn eerste storting. Ik wil gaan spelen op de 0,05/0,10 tafels of lager. Nu vraag ik me alleen af wat een fijne bankroll is bij deze tafels?

2. In de filmpjes van bijvoorbeeld Dizzle (sorry als ik het verkeerd schrijf) wordt erg vaak gekeken naar de stats van pokertracker. Bijna elke hand wordt naar deze stats gekeken om te kijken of het evt vissen zijn. Ik ben net begonnen dus vind het eigenlijk nog onnodig om dit programma te gaan kopen aangezien ik eerst even af wil wachten en dit programma later wil kopen. Is het programma zo belangrijk dat ik het eigenlijk meteen aan moet schaffen of denken jullie dat het slimmer is om inderdaad eerst even te gaan kijken of ik het wel leuk/interessant vind?

Mvg,
Sjaak
Straight
Straight
28 december 2011 15:20 h
Ik denk dat je niet gelijk pokertracker of Holdemmanager hoef aan te schaffen. Op de lagere limieten kan je met redelijk standaard ABC spel wel goed wegkomen denk ik. ALs je wat hoger ga spelen is dit wel zeker een must. Hoeveel je stort ligt veel aan jezelf. Je moet een bedrag storten waarvan je het niet heel erg zou vinden om het kwijt te raken.

IK zou iets van 20-30 buy ins storten, dus bijvoorbeeld 200 - 300 dollar.
Als je dit te veel vindt kun je ook 5nl gaan spelen zodat je minder hoef te storten.

Ook zou ik beginnen met niet meer dan twee tafels te gelijk zodat je goed de tijd kan nemen voor elke beslissing.

Succes!
Four of a Kind
Four of a Kind
28 december 2011 15:55 h
Ik zou liever wat filmpjes gaan kijken over HM en deze dan trial downloaden. Indien het bevalt gewoon iets minder storten maar toch het programma aanschaffen. Ik zou ook inderdaad 2 tot 4 tafels in het begin max openen.
Royal Flush
Royal Flush
28 december 2011 17:12 h
2NL beginnen (dus 1c/2c op de blinds), iets van 50$ storten 1 á 2 tafels beginnen + trial van HM en je bent klaar om te gaan!
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight
Straight
28 december 2011 17:17 h
Agree with Frenk, probeer eerst maar eens uit of je online poker leuk vind en of je de basis technieken beheerst.
Moderator
Moderator
28 december 2011 17:37 h
Welkom en succes en stel lekker jouw vragen. Je zal zien, dat jij genoeg antwoord krijgt.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Flush
Flush
28 december 2011 21:28 h
Hey ik denk dat je gewoon moet storten wat je in het begin "kwijt" wil. Hierop moet je de tafels aanpassen. Ik zou in ieder geval niet hoger als nl10/nl25 beginnen.

Ik heb zelf ook Holdem Manager en ook Pokertracker in het verleden gebruikt. Allebei legale volledige versies.
Ik heb er zelf niet mee gehad. Omdat ik meer naar de tracker aan het kijken was dan naar het gedrag en gameplay van de tegenstander. Ik kon er niet mee omgaan. Ik gebruik het nu niet. Ik speel naar mijn mening weer beter zonder.

Wat ik wel kan aanraden is. Om te spelen als je fit en gemotiveerd ben. En niet spelen om maar te spelen en zien wel waar het schip strand. Speel in het begin ook niet teveel tafels. Omdat je focus op de game minder wordt als je meer speelt.

Succes
Royal Flush
Royal Flush
29 december 2011 00:39 h
ik zou eerst zonder tracker spelen en zonder HUD, gewoon laag beginnen één misschien 2 tafels starten en gewoon op het gedrag van de andere spelers letten.

888poker bonus