Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:32 h
Vrolijk Kerstfeest!

Royal Flush
Royal Flush
25 december 2011 11:31 h
Allemaal een vrolijk kerstfeest gewenst! Wat zijn de plannen in de kerstdagen?
De mijne eten, eten en eten met familie, en leren voor tentamens.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
25 december 2011 13:33 h
Merry Christmas everyone!!!

Eten met vrienden, zuipen met vrienden, eten met vrienden, zuipen met vrienden, en dat doen we met oudjaar nog een keer over.....
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Straight Flush
Straight Flush
25 december 2011 14:23 h
Fijne kerst allemaal!!!

Poker gisteravond, toch nog maar even op pad geweest. Vandaag klaverjassen en eten met familie. Morgen eten met maten en daarna weer stappen. Voelde me vanmorgen een beetje brak maar na een bak erwtensoep en daarna het eruit kletteren op de pot gaat het alweer een stuk beter.

Owja en de komende 6 1/2 dagen --> TOP 2000
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Moderator
Moderator
25 december 2011 15:12 h
Fijne Kerst allemaal!!!!!!!!!
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
25 december 2011 15:42 h
Een +EV kerst iedereen =)

Heb vrij standaard kerst, familie en lekker eten enzo. Moet donderdag afrijden. En ga nog een 85€ 3avondentoernooi doen waar ik de eerste avond niet ben. Verder weinig volume deze maand, en in januari hopelijk hardcore grinden.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
25 december 2011 15:51 h
Ik ga de komende 2 weken hardcore toernooien grinden en hardcore school grinden.

Wil elke avond zo rond 50 mtts spelen. daarnaast wel paar dagen zuipen, en ga tussendoor wss nog even naar valkenburg zo'n lollivehctoernooi shippen.
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Four of a Kind
Four of a Kind
25 december 2011 21:38 h
Iedereen een fijne kerst...
Royal Flush
Royal Flush
25 december 2011 22:47 h
onze kerst bestond eruit onszelf helemaal volvreten met chips en garnalen en kaas enz. Omdat we opstandig zijn naar grote verplichte kerstdiners. Nou ik kan je zeggen dat je er kotsmisselijk van kan worden! Vandaag was de klapper. Omdat we toch al misselijk waren zijn we de Toppers gaan kijken een paar uur geleden en zijn we verder youtube gaan afspeuren naar kansloze nederlandstalige shit
resultaat:
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
26 december 2011 11:27 h
Dat lied draaien ze wel eens met carnaval. Altijd een sfeermaker
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight Flush
Straight Flush
26 december 2011 16:12 h
Fijne kerst allemaal
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

888poker bonus