Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:17 h
Willen we nog steeds gewone freerolls?

Wat vinden we leuk?
   Alles prima
   Meer buy-ins
   Omaha ipv Holdem
   Boeie doe meestal niet mee want bedrag is te laag
   Jullie zijn rukkers

Straight
Straight
3 oktober 2011 16:36 h
Beste pokertippers,

Hopelijk allemaal een mooi weekend gehad.

Het is altijd beredruk dus plaats meestal geen berichtjes maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niet voor jullie aan het werk zijn En we hebben een vraagje:

Wij vroegen ons af of er misschien behoefte is aan een ander soort Duckyrolls? Bijvoorbeeld meer buy-ins ipv freerolls? Of Omaha ipv Holdem? Prijzengeld krijgen we niet omhoog want de Grieken hebben teveel souvlaki op onze kosten gegeten. Zou bij sommige rooms misschien wel lukken maar dan gaat dat ten koste van de frequentie.

Zeg het maar!

Groetjes Spekkie

Royal Flush
Royal Flush
3 oktober 2011 16:55 h
doe nooit mee , doe bedrag maar 10.000 en dan speel ik mee xD
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Flush
Flush
3 oktober 2011 17:45 h
Ja een bi van 15$ zou wel leuk zijn op een extra bedrag van 300$. En dan moet er minder dan 75 man mee doen. Ik vind de bedragen die je kunt winnen te laag. Maar ik weet dat jullie daar niks aan kunnen veranderen.

Wat ik wel een leuk toernooi vond was die reeks op titan-poker. Alleen kwam de tijd mij niet uit. toernooitje op stars zou ook niet verkeerd zijn:P...
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Royal Flush
Royal Flush
3 oktober 2011 17:56 h
Heb op boeie geklikt maar toernooien met 5-10$ lijken me wel oke, zijn we iig van die freerollhunters af en dan is 300$+ in de prijzenpot ineens wel leuk
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
4 oktober 2011 08:34 h
Sattelites naar live-toernooien lijtk me echt vet, mr das geloof ik veel te duur.
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
4 oktober 2011 17:08 h
Time2Cash posted
Sattelites naar live-toernooien lijtk me echt vet, mr das geloof ik veel te duur.

tja, dat gaat nooit lukken natuurlijk.

En gewone satteliet freerolls zijn dan weer super goedkoop. Maar die waren voorheen alleen op Everst. En laat ik daar nu noooit spelen.

Verder ben ik voor Buyin rolls. Ik was er zelfs in den beginne zo in geinteresseerd, dat ik voor elke room die er was toen een account aanmaakte en money depositte. Dus ik denk dat dat zeker wel lucratief is voor beide partijen.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
4 oktober 2011 17:20 h
Ik heb nog geen voorkeur uitgesproken in de poll.

Wat is beter voor Pokertips, lijkt mij meer de vraag.

1)Aanwas van members en spelers en beginners en helaas de freerollhunters?

2)De huidige leden meer betrekken in de freerolls?

3)Beperkter aanbod, waardoor grotere prijzenpotten ontstaan en daardoor voor de huidige members het aantrekkelijker te maken, maar ook nieuwe spelers naar het forum te lokken? De nieuwe members moeten alleen wel aan de voorwaarde voldoen, dat zij actief worden op het forum.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Flush
Flush
4 oktober 2011 17:28 h
Mischien is het leuk om satteliets naar satteliets te hebben. Dus dat je een ticket voor een satteliet (twv 500$ oid) kan winnen van een live event, met eventueel een bi.
passion is the key to success... Dus wacht jij nog maar even voordat je je geld terug wint.
Royal Flush
Royal Flush
4 oktober 2011 17:38 h
of BI toernooien met added price-pool als sattelite voor live toernooi.
Interview Time2Cash
Straight
Straight
6 oktober 2011 13:10 h
Ok bedankt allemaal ik ga eens checken wat ik voor elkaar krijg.

Snel meer nieuws.
Royal Flush
Royal Flush
6 oktober 2011 15:25 h
Live-event sattelites zou wel vet, al is het HC toernooi. Gewoon zo'n even van 500 en dan gewoon 10 euro inleg i like
'joh heb het voor elkaar gekregen dat ik afreken en ik denk huh hoe kan dat dan. had ik een zwembroek van 360 euro. nou sorry maar dat is echt ziek'
Royal Flush
Royal Flush
6 oktober 2011 16:13 h
ja ik ook

wie heeft jullie zijn ruk gestemd?
Interview Time2Cash
Moderator
Moderator
6 oktober 2011 16:19 h
lol ik niet
Moderator
Moderator
6 oktober 2011 16:46 h
We kunnen wel buy-ins met extra geld in de pot regelen, alleen leert de ervaring dat daar vaak te weinig mensen aan meedoen en dan worden ze gecanceld, omdat we wel een minimum aantal spelers mee moet doen.
Royal Flush
Royal Flush
7 oktober 2011 23:19 h
ja eerlijk gezegd zou ik niet heel snel de moeite nemen om software te installeren en account aanmaken enzo voor 1 toernooi, tenzei het iets speciaals is.
Interview Time2Cash
High card
High card
6 januari 2012 20:22 h
Op een of andere manier kan ik nooit meedoen. Bijvoorbeeld de PKR freeroll.
Zegt dat ik niet aan de eisen voldoe. Maar heb meer dan 10 posts dus iets gaat er mis.

Ah blijkbaar ben ik op 0 gezet. helaas.
High card
High card
5 februari 2012 20:05 h
ik speel geregeld mee, maar vind de freerolls vaak te druk bezocht en er wordt ongelooflijk veel gedonked. Maar ja dat is natuurlijk op elke free

Misschien wat meer buy-in toernooien, deze zijn vaak echt alleen voor serieuzere spelers.
Moderator
Moderator
11 februari 2012 19:55 h
Voor alle freerollspelers en voor degene, die over de buyin met added $$$ toernooien twijfelen. Luister goed en volg het advies op. Zo kunnen er ook mooiere en dikkere toernooien komen van Pokertips.

Veel succes.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus