Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:09 h
% verkoop MTT

Straight Flush
Straight Flush
29 augustus 2011 09:36 h
Elk forum maakt zowat gebruik van Laatste Topic ipv Laatste Post! Lijkt me een sterke verbetering want als je hier niet mag discussieren kan je net zo goed niet op een forum zitten IMO.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Royal Flush
Royal Flush
29 augustus 2011 09:47 h
ronaldnld posted
Elk forum maakt zowat gebruik van Laatste Topic ipv Laatste Post! Lijkt me een sterke verbetering want als je hier niet mag discussieren kan je net zo goed niet op een forum zitten IMO.

+1

en dan niet laatst aangemaakte topic, maar laatste topic waarop gereageerd is obv.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Moderator
Moderator
29 augustus 2011 14:42 h
PeterK posted
Time2Cash posted
Alsjeblieft. stop met het posten van al die posts. regel het gewoon onderling met ronald plz.
Time2Cash posted
nee. het bumpt de laatste forum posts.
YellowJaune posted
Topic is niks mis mee en blijft gewoon bestaan. Het is voor Ronaldnld, maar ook anderen die het lezen.
Voor de rest niet zeuren mannen. Wil je het niet lezen, lees je het niet.

Sorry YellowJaune maar ik vind dat Time2Cash hier wel een punt heeft.

Je kunt bv. ook de laatste post bovenaan zetten met de hoeveelheid van voorgaande posts die de topic die dag heeft gehad. Dit is maar een eenvoudig voorbeeld hoe het anders zou kunnen want een nieuweling zou niet verder het forum uitspitten als het eerste beeld hem niet pakt (zie afbeelding) en naar een ander forum gaan omdat daar misschien meer diversiteit in de posts zit.
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel want over de inhoud van de posts in deze topic van Jeroenthebes sta ik neutraal.

Ik snap jullie wel en Jeroen zou eventueel ook kunnen editten.
Ik ging er alleen van uit, dat iedereen wel bij laatste berichten keek en niet bij posts.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight Flush
Straight Flush
29 augustus 2011 14:51 h
Ik zie toch 8 van de 10x Bonno staan
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?

888poker bonus