Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:10 h
Backing rond $50

Straight Flush
Straight Flush
17 augustus 2011 19:27 h
Omdat ik lekker draai laatste tijd wil ik morgen wat mensen inzetten voor ongeveer $50 lijstje.
BI back 50-50. Weet niet of er interesse in is maar misschien een leuke actie voor sommige mensen.
Als anderen mij niet kunnen vertrouwen kan ik dan mezelf nog wel vertrouwen?
Moderator
Moderator
17 augustus 2011 20:40 h
Mooi initiatief Eoghan.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
17 augustus 2011 22:39 h
YellowJaune posted
Mooi initiatief Eoghan.

Lijkt me wel een keer leuk, maar ben atm iets te druk... Hopen dat die hotrun van je nog een tijdje aanhoudt, dan mag je me later een keer backen!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
17 augustus 2011 22:48 h
Zoals Time2Cash al ergens vermelde, stop ik binnenkort met toernooien. Studie begint weer en dan wil ik geen 6 uur (minimaal) spelen op een dag. Daarnaast wil ik wel wat spelen en ga ik voor cashgames kiezen. Daarnaast is mijn ITM percentage niet zo ontzettend hoog. Maar de laatste tijd als ik cash kom ik ook standaard ver in een toernooi. Heeft wat met luck als wat met genoeg stealen te maken, maar vooral luck! Dit komt misschien wel omdat het aanbod op Stars zo ontzettend groot is en de kans dat je zo diep komt dus nog kleiner.
Straight Flush
Straight Flush
17 augustus 2011 23:03 h
zou je me willen backen voor 2 hu sng's tegen t2cum?
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Straight Flush
Straight Flush
17 augustus 2011 23:16 h
Jaja en dan deals onderling maken he Ken jullie beide al een tijdje Toernooitjes Broodje als je interesse hebt hoor ik het wel
Moderator
Moderator
18 augustus 2011 14:57 h
Ik begrijp niet, dat er zo weinig interesse is. De bedoeling van Eoghan is dat hij dit nog wel eens meer wilt gaan doen. Kom op mannen, laat deze kans niet glippen.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Straight Flush
Straight Flush
18 augustus 2011 17:32 h
sorry ronald, maar ik heb niet veel tijd voor toernooien. Lijkt me wel leuk om zaterdagavond eens een wat duurder 6max toernooi te spelen, maar ik moet nog 44 games op de 7$ non turbo spelen voor ik wat anders mag spelen m.b.t. een propbet
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Straight Flush
Straight Flush
18 augustus 2011 18:01 h
No problem Broodje, je hoeft je niet te verontschuldigen. Heb al wat andere dingen op ander forum dus kan wel slotje op

888poker bonus