Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 01:07 h
Holdem Manager 2 preview

Royal Flush
Royal Flush
30 juli 2011 16:09 h
Ik ben nog #717 on the list. Maar 300 plaatsjes opgeschoven.
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
31 juli 2011 16:21 h
gister nacht de code gekregen, en wat handjes geimporteerd ziet er erg goed uit alleen wel een beetje wennen sommige dingen staan compleet ergens anders en ik kan maar niet vinden waar je op stakes kan filteren, maar voor de rest super programma
Royal Flush
Royal Flush
1 augustus 2011 10:09 h
Moet je die eigenlijk ergens downloaden die HM2 ? Heb net mijn key ontvangen.

EDIT: gevonden, moet is wat verder lezen in het vervolg
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
Royal Flush
Royal Flush
1 augustus 2011 10:16 h
ben benieuwd wat we ervoor moeten betalen, en of HM1 nog wat ondersteund blijft worden ...
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
2 augustus 2011 12:09 h
Het werkt bij mij allemaal goed die HEM2. Alleen lukt het me niet om op NordicBet mijn Hud op mijn tafels te krijgen. Ik krijg wel mijn handen geïmporteerd en kan ze reviewen in de database maar geen hud ... iemand een idee waar dit kan aan liggen ?
Royal Flush
Royal Flush
5 augustus 2011 00:43 h
table manager handmatig doen net als bij HEM 1?

als HEm 2 geld gaat kosten hoef ik t nie ik mis echt niets atm.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
11 augustus 2011 11:29 h
Iemand die HEM2 al helemaal gebruikt voor zijn poker ?
En iemand die weet wanneer de officiele versie uitkomt ?
Straight Flush
Straight Flush
11 augustus 2011 11:29 h
Time2Cash posted

als HEm 2 geld gaat kosten hoef ik t nie ik mis echt niets atm.

+1
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

Royal Flush
Royal Flush
11 augustus 2011 17:10 h
Roflpain posted
Het werkt bij mij allemaal goed die HEM2. Alleen lukt het me niet om op NordicBet mijn Hud op mijn tafels te krijgen. Ik krijg wel mijn handen geïmporteerd en kan ze reviewen in de database maar geen hud ... iemand een idee waar dit kan aan liggen ?

Rofl: Check deze link ff, deed het bij mij eerst ook niet.
Link naar HEM forum

Bij mij doet de HUD het nu wel, maar ik krijg alleen maar de sessie stats te zien en dus niet alle stats die ik in m'n database heb... Daar moet ik dus nog ff wat voor fixxen. Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar volgens mij zijn d'r nog wel aardig wat bugs of dingen die ik gewoon nog niet snap. Voor nu gebruik ik dus iig nog ff 1 denk ik...
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.

888poker bonus