Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 20:04 h
Hulpsoftware bij toernooien

Royal Flush
Royal Flush
25 juli 2011 11:15 h
Dag allemaal,

Ik ben langzaam de overstap aan het maken van Boss Media naar Pokestars. Op Boss werkte hulpsofware nooit maar op stars natuurlijk wel. Ik zit er aan te denken om HM of PT aan te schaffen maar ik twijfel nog. De rede daarvoor is, is dat de verschillende fases van de toernooien heel verschillend zijn door de hoogte van de blinds. Die stats worden dan door elkaar gemixt waardoor je een onbetrouwbaar beeld krijgt.

Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van toernooispelers met hulpsoftware. Ook zou ik graag willen weten welke software jullie mij zouden aanraden. Alvast bedankt!
Royal Flush
Royal Flush
25 juli 2011 12:14 h
Hee Yuri, je kunt stats zo instellen dat ze niet alle blind levels door elkaar halen volgens mij (dat je dus per blind level of cluster van blind levels nieuwe stats krijgt) en je kunt ze ook instellen dat bijv minimaal 7 pers aan tafel zitten, bij 6 of minder krijg je dan andere stats.
Ik gebruik zelf HEM, maar met de nieuwste PT is volgens mij ook niks mis.
Moderator
Moderator
25 juli 2011 19:41 h
Hey Yuriz,

Goed je weer te zien. Wat Kooijtje zegt er valt div. in te stellen en zeker een aanrader.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Four of a Kind
Four of a Kind
25 juli 2011 21:12 h
kooijtje posted
Hee Yuri, je kunt stats zo instellen dat ze niet alle blind levels door elkaar halen volgens mij (dat je dus per blind level of cluster van blind levels nieuwe stats krijgt) en je kunt ze ook instellen dat bijv minimaal 7 pers aan tafel zitten, bij 6 of minder krijg je dan andere stats.
Ik gebruik zelf HEM, maar met de nieuwste PT is volgens mij ook niks mis.

Klopt, bij HEM kun je dit instellen onder 'Additional HUD Filters' en 'Tourney HUD Filter'. Erg handig!
Royal Flush
Royal Flush
25 juli 2011 21:22 h
Hoewel je uiteraard dan weer zeer weinig handen ziet (tenzij je tegen de regs speelt). Maar je kan switchen tussen alle stats / cluster stats tijdens je spel.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Royal Flush
Royal Flush
26 juli 2011 22:27 h
Dus het is handig, goed om te weten.

Welke software raden jullie mij aan?
Moderator
Moderator
26 juli 2011 22:56 h
Je kan trials van beiden downloaden. Ieder zijn voorkeur en die van mij is HM.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus