Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:52 h
Video spel van thegrinder met commentaar van qoNtrol

Royal Flush
Royal Flush
9 juli 2011 16:10 h
Zoals de titel al zegt, filmpje van thegrinder met commentaar op zijn spel door mij.

Linkie: Filmpje
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
9 juli 2011 20:58 h
gaaf! ik ga kijken (hopelijk dit weekend tijd) !
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Full House
Full House
10 juli 2011 00:11 h
Ga hem kijken
Full House
Full House
10 juli 2011 01:06 h
Ik vind je wel goed spelen hoor maar (qoNtrol zei het ook al) waarom 3bet of raise je zo groot?
Die laatste hand ook waar je trips hit op de turn, hij cbet turn €3.20 oid en jij raised naar €15.
en je denkt in vrij standaard spot wel aardig lang na maar natuurlijk altijd beter dan niet na te denken en je zomaar iets doet

Maar was wel leuk om te kijken!
Full House
Full House
10 juli 2011 17:36 h
bedankt voor het inspreken he

8.10- Turn is toch easy x/fold?? Turn kaart lijkt mij zijn callingsrange van de flop hard hitten. En ik zie hem Jx vaak folden hij zal dus alleen met Ax callen maar een hand als A2 A3 zie ik hem niet de turn en de river mee callen hoor.

8.12- A2s ik heb een keer in een filmpje gezien dat A2s beter speelt post dan A9s omdat je vaker een Straightdraw hebt waardoor je vaker post kunt semibluffen. Dat lijkt mij tegen deze speler super omdat hij veel cbet. Wil tegen hem juist met mijn slechte handen 3betten en middelmatige handen callen.

30.20- AQ ik rais daar eigenlijk voor value omdat hij nog kan callen met A harten misschien K harten en ik wil niet dat hij met een hand als 910 met een harten nog de river te zien krijgt.
Full House
Full House
10 juli 2011 18:31 h
Een straightdraw floppen met A2s-A5s gebeurt iets van 0.4%( moet ik even opzoeken waar ik dat vandaan heb)
A9 speelt veel beter, Er zijn veel spelers die graag callen met een 9 in hun hand (97/98/9T/9J/9Q/9K.
Dat betekent dus ook dat je op een 9 hoge flop heel vaak tptk hebt en makkelijk value kunt halen uit mindere 9ens
En veel villains folden echt geen 88/77 op een 9 hoog board. Ook kun je Met de 2 in A2 nooit top pair floppen en als je een A floppen ben je ook niet echt blij als je veel actie krijgt op de turn of river

Jij called zoals ik me kan herinneren die A2s op de button vs een cutoff raise van een reg, deze heeft ook veel meer 9ens in zijn range die jij domineert als je zou callen met A9.
Daarom is het openen van A9 of callen IP veel beter dan met A2

888poker bonus