Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:57 h
Video qoNtrol 40/50NL

Royal Flush
Royal Flush
7 juli 2011 17:51 h
Hey mensen,

Heb een filmpje opgenomen en ingesproken van mijn sessie op 40/50NL. Vind het leuk om te horen dat meer mensen geinteresseerd zijn in filmpjes opnemen en volgens mij zitten er zat spots in dit filmpie. Ik hoop (!!) dan ook dat er wat leuke discussie komt over een aantal handen. Even mijn stats:

Name / Hands
VPIP / PFR (Call open) 3B% / Fold to 3B / AF
Cbet flop / Fold to cbet flop / Cbet turn / Fold to cbet turn
Steal / Fold to steal / WTSD

Hier is de link naar het filmpje (50 minuten, vandaar dat de size wat groter is).

40/50NL Vid qoNtrol

Ik heb het een aantal keer stop gezet i.v.m. het opbreken van een tafel en de eerste paar minuten zijn ietwat rommelig, maar na 5 minuten is het allemaal prima set-up zeg maar. Laat de discussie maar los barsten!
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
8 juli 2011 11:43 h
Ik ga hem vanmiddag bekijken, en kom later vandaag nog met een reactie
Full House
Full House
10 juli 2011 00:08 h
Heb je video gister bekeken, heb eigenlijk geen commentaar op spots ofzo.
Vind dat je wel aardig goed speelt..misschien iemand anders wel?
Royal Flush
Royal Flush
11 juli 2011 12:44 h
Danny54 posted
Heb je video gister bekeken, heb eigenlijk geen commentaar op spots ofzo.
Vind dat je wel aardig goed speelt..misschien iemand anders wel?

Ok bedankt Ik ben ff een paar dagen weg, dus mochten er reacties komen, dan komt mijn feedback wat later
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight Flush
Straight Flush
11 juli 2011 12:47 h
Shinz posted
Ik ga hem vanmiddag bekijken, en kom later vandaag nog met een reactie

Ik heb hem grotendeels bekeken, maar door tijdsgebrek nog niet echt wat kunnen noteren. Maar ja, ik ken je spel al wel redelijk en ik vind dat je gewoon solide speelt. Ik had in ieder geval weinig spots gevonden die ik heel anders zou spelen en/of je beweegredenen niet begreep. Ik zal hem vanavond nog eens doorlopen.
Moderator
Moderator
11 juli 2011 12:51 h
Ik ga hem van de week ook ff bekijken als ik terug in NL ben een een fatsoenlijke internet connectie heb
Moderator
Moderator
13 juli 2011 14:19 h
Heb de 1e 20 minuten bekeken, algemene opmerking, in plaats van steeds ‘hier’ te zeggen kan je beter de tafel aanduiden met een nummer (1 tot 4) dan is de video makkelijker te volgen.

3bet met K9s: tegenstander waarschijnlijk een vis, denk dat K9s te licht is uit positie zeker gezien zijn stacksize. Ik zou in het algemeen uit positie voornamelijk voor value 3betten tenzij je echt tegen een tighte speler zit die veel op 3bets fold en je dus preflop al bijna een positieve winstverwachting hebt.

Q9s donk je een superdroge flop tegen speler die vrij loose lijkt, je redenatie is dat ie vaak mist. Dat klopt wel, maar je hebt zelf heel weinig equity en hij gaat je ook superlicht callen met pockets en overcards en dan zul je om de hand te winnen moeten doorbeuken op turn/river uit positie wat niet echt lekker is, vooral omdat hij een scarecard zelf prima kan hebben en je Q gedomineerd kan zijn.

Verder denk ik dat je spel wel vrij solide is, je maakt ook goede notes vind ik.

Royal Flush
Royal Flush
13 juli 2011 20:39 h
@peterk
callopen = call open raise = het aantal keren dat villain een raise callt. Als dat getal dus hoog is weet je dat ie met allerlei crap met je in een pot zit. Erg handig!

@qontrol, nog geen tijd gehad om te kijken, wie weet dit weekend!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Full House
Full House
13 juli 2011 21:49 h
Cold call heeft te maken met 3betten/4betten, wanneer bijv. utg openned cutoff 3bet en button called, de button coldcalled dan de 3bet van de cutoff

888poker bonus