Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:56 h
Pokermoppy NL50 op Jbet

Straight
Straight
6 juli 2011 22:12 h
Bij deze het filmpje van een rondsnuffel sessie op de NL50.
Geen audio omdat me mic kapot is.

Pokermoppy op NL50

Stats:

Vpip% / PR% / aggrfactor / donkbet% / fold2donkbet%
Cbet% / fold2cbet% / turncbet% / fold2turncbet% / steal% / fold2steal&
3bet% / fold23bet% / 4bet% / fold24bet% / wtsd%
Royal Flush
Royal Flush
6 juli 2011 22:33 h
Ik ga hem zeker ff kijken. Nu je toch een topic aanmaakt, weet je nog wat je een tijdje geleden in deze hand tegen mij had?

Hand History for Game 3962703442 (Prima)
$50.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, June 21, 07:14:47 ET 2011
Table Position 265 (Deep) 25 Min (Real Money)
Seat 4 is the button
Seat 1: tutidtita ( $53.90 USD )
Seat 2: TiaAvo67 ( $58.64 USD )
Seat 3: googol2 ( $41.59 USD )
Seat 4: -Hero- ( $50.75 USD )
Seat 5: sh_riukas7 ( $51.58 USD )
Seat 6: Pokermoppy ( $57.07 USD )
sh_riukas7 posts small blind [$0.25 USD].
Pokermoppy posts big blind [$0.50 USD].
Dealt to -Hero- [ X X ]
tutidtita folds
TiaAvo67 raises [$1.50 USD]
googol2 folds
-Hero- raises [$4.50 USD]
sh_riukas7 folds
Pokermoppy calls [$4.00 USD]
TiaAvo67 calls [$3.00 USD]
Dealing Flop [

queen of hearts, 10 of clubs, 6 of hearts
Pokermoppy checks
TiaAvo67 checks
-Hero- checks

Dealing Turn

[ 9 of hearts
Pokermoppy bets [$9.00 USD]
TiaAvo67 folds
-Hero- raises [$19.50 USD]
Pokermoppy calls [$10.50 USD]

Dealing River

[ jack of diamonds
Pokermoppy checks
-Hero- bets [$26.75 USD]
Pokermoppy folds
-Hero- wins $76.87 USD from main pot

Ik zette je eigenlijk 100% op QQ en was benieuwd of dat klopte...
The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Royal Flush
Royal Flush
7 juli 2011 00:51 h
00:40 - Tafel 2: Waarom besluit je niet te cbetten. Board is vrij droog en Txx hit hem wat mij betreft niet vaak. Ik vind op zich opgeven niet heeel verkeerd, maar ik zou liever gewoon 3barrels rammen en dan moet ie bijna al z'n handen wel folden denk ik.
01:50 - Tafel 2: Waarom cbet je hier weer niet? Je hebt nog wat backdoors en kunt vrij veel kaarten door barrelen (klaveren, T, K, A). Daarnaast open je in MP en zal hij je dus redelijk respect geven verwacht ik.
02:25 - Tafel 1: Ik open Q8o wel. Beide blinds zijn vrij tight reggish, dus ik wil wel veel handen openen totdat zij zich hier op aanpassen.
03:00 - Ik zou CO gewoon 3xBB openen tenzij je weet dat er dikke vissen in de blinds zitten. 3,5x lijkt me te veel.
05:00 - Tafel 4: Ik bet hier als deze reg de SB opent en deze flop checkt. Kan me niet voorstellen dat hij hier vaak monsters gaat checken en je komt denk ik niet erg vaak op een showdown met je K-high waar je ook nog eens de beste hand hebt...
06:10 - Tafel 4: Je hebt A5o al op auto-fold staan. Dit zou ik niet doen aangezien je met Ax prima de BU kan openen (ik zou any Ace in ieder geval openen) en daarnaast is het een redelijke hand om mee te 3b bluffen als de reg in de CO opent. Dus zeker niet auto-folden.
07:05 - Tafel 1: Ik zou met A9s zeker de limper isoleren. Doet bijna pijn aan m'n ogen dat je die fold, haha!
07:30 - Tafel 2: Waarom check je hier wederom de flop in BvB? Je hebt een gutshot, een overcard en het board is superdroog. Ik denk dat je supervaak hier de pot opgeeft terwijl je hem nog allerlei betere handen kan laten folden. Een delayed cbet is op zich wel ok, maar ik bet veel liever de flop.
08:30 - Tafel 4: De button naar 3,5BB openen is al helemaal wat van het goede. Ik zou als standaard 2-2,5BB pakken, dan zijn je steal veeeeeel goedkoper. Daarnaast wordt er in die situatie (blinds vs BU open) veel ge3bet, dus als je kleiner opent kun je met meer handen callen. Maar goedkoop stealen is het belangrijkste punt.
08:46 - Tafel 1: Ik lead de flop met 55. Dit is ongeveer de beste flop voor je hand en het zal de andere spelers vaak gemist hebben.
09:20 - Tafel 3: Wat is zijn 3b percentage? Ik neem aan dat je een shove wilt gaan callen?
10:00 - Tafel 3: Ik zie nu dat je UTG en de Button dezelfde openingssize gebruikt. Dit zou ik echt niet doen, aangezien je UTG een sterke range speelt kun je daar groter openen. Op de BU is je range wider en moet je dus kleiner openen. Anders is het super winstgevend voor tegenstanders om je BU te 3betten.
11:20 - Tafel 3: Wederom, waarom check je de flop? Dit lijkt echt een beetje geld in de sloot gooien. Wijd openen en dan elke flop opgeven is namelijk niet erg winstgevend...
12:!5 - Tafel 1: Hier moet je echt raisen. Die vis limpt super veel handen en is gewoon gratis geld daar aan het weggeven. Als je dat geld niet wilt moet je hier gaan limpen, maar door te isoleren zorg je waarschijnlijk dat je heads-up met hem een pot kan spelen met een prima hand. Wat wil je nog meer?
14:10 - Tafel 1: TT, ik vind deze hand wel goed gespeeld, al zou ik denk ik de turn iets groter betten. Door precies halve pot te betten kom je niet supersterk over ofzo, dus ik zou eerder €7,50-8 ofzo betten.
15:58 - Tafel 4: Ik zou hier vaak de flop donken. Je kunt niet echt ch/callen en dit board heeft hem erg vaak gemist. Daarnaast kun je prima allerlei kaarten doorbarrelen.
17:40 - Tafel 4: Wow superslechte call preflop van die Timexx. Hoe jij de hand speelt lijkt me verder prima.
18:00 - Tafel 2: Als je hier squeezed met je KJ heb je een goede kans dat de reg fold, aangezien je er tight hebt gespeeld tot nu toe. Als de vis callt kun je IP tegen hem spelen met een goede hand en als hij fold is het ook prima. Ik zou dit dus zeker niet zomaar folden.
19:06 - Tafel 4: Ook hier met J9s zou ik zeker een squeeze overwegen. Probeer ook te kijken naar hoe je tegenstanders jou zien; je hebt nog nooit ge3bet en verder heb je een redelijk speelbare hand.
20:15 - Tafel 3: Prima note, ik zou alleen nog ff de posities erbij vermelden.
20:50 - Tafel 1: Ik zou vaak de flop checken. Je hand is zoooo enorm sterk dat het niet erg is om een gratis kaart weg te geven. Misschien hit je tegenstander nog iets en je geeft hem de kans om te bluffen. Dus ik check daar zeker. Als je bet, zou ik eerder €1 betten ofzo, om hem in de pot te houden...
21:50 - Tafel 4: Ik zou hier vaaaaaaaaak 3b bluffen. Die reg opent de button hier zo super wijd dat hij bijna altijd wel gaat folden op je 3bet. Helemaal met jouw ultra tighte image.
23:30 - Tafel 3: Ik zou hier vaak de flop leaden. Zowel met draws als met je setje. Hij (de huisgenoot van Rene ) gaat hier niet vaak cbetten op dit board en je hand is behoorlijk kwetsbaar hier. Dus ik lead hier wel vaak. Ik vind zijn rivercall trouwens echt niet best...
23:30 - Tafel 4: Bet de river veel groter. Iets van €6 kan prima. Verder zou ik ik een note maken dat hij een dermate sterke hand behind checkt op een vrij wet board. Schijnt een beetje in te zijn op microgaming...
25:15 - Tafel 2: Ik fold 33 hier. Er zitten twee regs achter je die in deze spot (CO open, BU call) graag zullen squeezen en daarnaast zit de vis niet deep, dus krijg je eigenlijk sowieso niet echt de odds om te callen... Ook je overcall op zijn 3bet vind ik niet lekker. Je krijgt sowieso haast nooit 5 kaarten te zien gezien de shorte stack van de vis en je hand is echt compleet onspeelbaar.
25:50 - Tafel 4: Goed dat je hem eindelijk een keer 3bet, maar maak het veel groter. Hij krijgt nu gewoon prima odds en ik zou als ik hem was een superwijde range callen. Echt elke suited aas, broadways, pocket pairs etc. Ik maak het meestal €4-4,25.

Dit waren zo een aantal dingen die mij opvielen... Wie weet tot op de tafels op Microgaming aangezien ik daar dus ook 50NL speel

Hoop dat je er wat aan hebt...

The way I see it; those are my chips. You're just holding them for me.
Straight
Straight
7 juli 2011 21:06 h
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om hier naar te kijken!

Ik moet zeker wat aan me preflopbetsizes(postflop ook) gaan doen inderdaad, ros over het algemeen gewoon lekker 3,5 BB erin maar dat is inderdaad geen goed idee. Ook merk ik dat ik iets te veel speel naar de stats van de tegenstander dan naar wat er op het board ligt. als iemand 30% fold op cbets zal ik vaak checken terwijl het board prima is om te cbetten. Ik speel nu meestal 6 tafeltjes en ik denk dat ik daarom minder goed na denk over een hand. Vanaf nu ga ik eerst eens terug naar 4 tafels zodat ik wat meer tijd kan nemen met me handen.

In ieder geval erg bedankt voor je reactie en ik kan hier zeker wel wat mee!!

888poker bonus