Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:52 h
HM - small stakes VS pro ?

Straight
Straight
30 juni 2011 20:07 h
stilaan tijd om mijn koppigheid opzij te zetten en toch maar eens een programma aan te schaffen

alvast sorry want deze vraag zal al vaak gepost zijn, maar ik veronderstel dat ze geregeld updates doen en dus ook het antwoord wel eens kan wijzigen...

wil er iemand even heel beknopt zeggen wat de belangrijkste verschillen zijn tussen de small stakes en de pro versie, qua features dan?

of is eerder pokertracker het meest gebruikvriendelijk?

BR is just fine maar ik speel in principe nooit hoger dan NL25 en toernooien max 11$.

Four of a Kind
Four of a Kind
30 juni 2011 20:53 h
Voor zover ik weet zijn er geen verschillen in features, maar zit het verschil enkel in de stakes waarop HM werkt.

Volgens mij heb je de PRO versie nodig boven de NL50 of $50 toernooien, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Four of a Kind
Four of a Kind
30 juni 2011 20:53 h
Is precies hetzelfde, alleen het verwerkt alleen je handen beneden (EDIT: t/m dus) de volgende stakes:

Limits covered: .25/.$50 No Limit, .50/$1 Limit and up to $22 buy-in tournaments
Royal Flush
Royal Flush
30 juni 2011 21:03 h
En daaraan wil ik toevoegen dat de small stakes wel alle handen gewoon importeert maar je dus geen HUD hebt, op je tafel en dat je daar dan ook een melding van krijgt.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Straight Flush
Straight Flush
30 juni 2011 21:17 h
huh wat bedoel je daarmee ed? Geen HUD aan tafel?! wat heb je er dan aan?
Four of a Kind
Four of a Kind
30 juni 2011 21:18 h
Oh dat wist ik niet eens. Dat is best wel nice aangezien ik het eigenlijk voornamelijk gebruik voor het importeren van handen (ja ik speel old skool zonder HUD )
Four of a Kind
Four of a Kind
30 juni 2011 21:36 h
Geen HUD is absoluut niet waar, tenzij dat een nieuwe policy is wat me overigens vreemd lijkt.

Voordat ik 'noodgedwongen' moest upgraden naar de PRO versie had ik ook de Small stakes versie en daarbij had ik 100% zeker gewoon de HUD. HM importeert bij de Small stakes versie alleen handen die gespeeld worden op stakes lager dan NL50 of $22. Speel je hoger wordt er niets geimporteerd en heb je dus ook geen HUD.
Royal Flush
Royal Flush
30 juni 2011 21:39 h
NEE NEE!!

jullie begrijpen met niet omdat ik het niet goed zeg

als je met je SMALL stakes een NL100 tafel speelt, heb je geen hud! maar hij importeert wel!
lol heel de pokerwereld op z'n kop
Interview met MetalEd
Four of a Kind
Four of a Kind
30 juni 2011 21:42 h
Dat verklaart een hoop Zou kunnen dat HM wel importeert, maar het gaat om de HUD en die heb je dan niet.
Four of a Kind
Four of a Kind
30 juni 2011 21:44 h
Kan prima zonder HUD spelen hoor

Wordt alleen wat lastiger indien je multitabled.
Royal Flush
Royal Flush
30 juni 2011 22:16 h
Bij mn step ticket (26en82$) (en een tijd terug ROD 26$ op FTP) had ik allebei een werkende hud hoor, heb toch echt de small stakes versie.
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Straight
Straight
1 juli 2011 00:48 h
ok dus koop ik de small stakes versie. upgraden kan dan nog, maar zal hoogstwaarschijnlijk nooit nodig zijn

heb hier ook gelezen dat je 2 codes krijgt, dus effe bij men maat horen of hij geinteresserd is om te splitten.
of geeft het mogelijks problemen om met 2 gebruikers te spelen? blijft uiteindelijk maar 1 licentie, niet?
Moderator
Moderator
1 juli 2011 01:31 h
Nee, geeft geen problemen en Lablanche op het forum heeft misschien interesse in een split.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
1 juli 2011 02:54 h
splitten is voor freeroll-hoertjes!
Interview met MetalEd
Royal Flush
Royal Flush
1 juli 2011 09:43 h
*zet politiepet op*
Je mag officieel die code niet met iemand splitten, dat is als je hem zelf nog eens op een andere pc wil gebruiken (en jouw pc is gecrashed oid).
If you are looking to make money from poker, you need to play for the long term and accept the short-term risks.
Four of a Kind
Four of a Kind
1 juli 2011 10:22 h
Je krijgt 1 code waarmee je HM op 2 pc's kunt activeren. Zelf gebruik ik HM op m'n pc en laptop.
Straight
Straight
3 juli 2011 16:37 h
zal wel zelf kopen ja. zo duur is het nu ook weer niet.

ben nu de trial aan het testen, op 5NL want ik merk dat ik meer bezig ben met al die cijfertjes dan echt op het spel te letten!

Straight
Straight
3 juli 2011 16:56 h
KingJulian posted
merk dat ik meer bezig ben met al die cijfertjes dan echt op het spel te letten!

In het begin moet je gewoon niet te veel stats gebruiken om er een beetje aan te wennen.
Dan kan je er langzamerhand meer stats bij doen.

888poker bonus