Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:58 h
5k freeroll op 888 10 juli

Royal Flush
Royal Flush
6 juli 2011 23:02 h
En natuurlijk werkt Support ook niet................krijg niet eens een email verstuurd. En dan vinden ze het gek dat er niet meer mensen gaan spelen.
Ik haat poker!!! -- Moppersmurf
Royal Flush
Royal Flush
6 juli 2011 23:20 h
Dit gaat weer niet werken ben ik bang. 888 maakt zich wederom belachelijk, terwijl zo'n freeroll toch juist PROMOTIE zou moeten zijn voor de site...
Royal Flush
Royal Flush
7 juli 2011 18:58 h
Vandaag nog eens geprobeerd om te registereren maar helaas, en Support ook nog steeds niet kunnen bereiken. Alweer spijt van de storting.

888 Sucks hard!!!

Kunnen de mods hierin nog iets betekenen?? Ik voel een anti 888 haatcampagne aankomen, stelletje amateurs! Het is iedere keer wel wat...Heeft er al een Pokertipper kunnen registreren??
Moderator
Moderator
7 juli 2011 22:37 h
Yo Kuif,

ik ben al voor je aan het checken. Gaat wel goed komen.
Royal Flush
Royal Flush
7 juli 2011 22:55 h
Thnx Japmaster!!! Vraag ze dan gelijk of ze die doomswitch bij mij even off zetten...... Gaan we hem gewoon even shippen.
Moderator
Moderator
8 juli 2011 15:39 h
Lol, zal ik doen.

Btw, iedereen die via ons een account op 888 heeft heeft op 23 juni een uitnodiging voor dit toernooi gekregen. Heb je die dus niet, dan is je account niet aan ons getracked.
Royal Flush
Royal Flush
9 juli 2011 13:17 h
Is er al nieuws over degenen die niet kunnen reggen terwijl dat wel zou moeten kunnen? Of ben ik de enige?
Vandaag de laatste dag om nog iets voor elkaar te krijgen vermoed ik. Heb support nog een keer proberen te bereiken, maar de mail blijft gewoon hangen en wordt nooit verzonden.
Moderator
Moderator
9 juli 2011 13:36 h
Ik heb nog geen antwoord gekregen, maar als je niet mee kan doen krijg je iig je deposit terug.

Ik heb nog geen andere klachten gehad.
Royal Flush
Royal Flush
9 juli 2011 13:47 h
Japmaster posted
Ik heb nog geen antwoord gekregen, maar als je niet mee kan doen krijg je iig je deposit terug.

Ik heb nog geen andere klachten gehad.

Heb ik weer..... Gaan we er maar even van uit dat ik morgenavond vrij ben......... In ieder geval hartstikke bedankt voor de moeite die je hebt gedaan Japmaster! Misschien 888 even vertellen dat ze hiermee natuurlijk geen punten scoren in onze poker community........en dat ze die fucking support eens op orde brengen. Stelletje lamzakken!!!!
Royal Flush
Royal Flush
10 juli 2011 12:17 h
Vandaag had ik ineens toegang dus ik ben erbij...... Thnx Japmaster!
Moderator
Moderator
10 juli 2011 17:02 h
Nadat ik heb gedreigd dat ik persoonlijk het 888 kantoor zou komen opblazen was je ineens wel getracked
Royal Flush
Royal Flush
10 juli 2011 21:32 h
Mwah toch blij dat ik mee heb gedaan ..... 60$ binnengeharkt. Out als 15e. Laten we het erop houden dat ik de beste Nederlander was.

Royal Flush
Royal Flush
12 juli 2011 17:14 h
gg kuifke! hoeveel deden er mee?
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
12 juli 2011 17:39 h
MetalEd posted

14
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
12 juli 2011 17:57 h
onzin
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
12 juli 2011 18:23 h
MetalEd posted

Thnx Ed... rond de 270 man niet precies meer gekeken hoeveel na de late registration.

Enne gele moddereter....... als jij op skype was gekomen had er misschien nog wel meer ingezeten.....
Royal Flush
Royal Flush
18 juli 2011 23:14 h
Hehehe toch alweer een bankrolletje van 100$ op 888.... Ik blijf er nog even zitten, dit niveau kan ik zelfs aan.
Royal Flush
Royal Flush
18 juli 2011 23:18 h
kuifduif posted
Hehehe toch alweer een bankrolletje van 100$ op 888.... Ik blijf er nog even zitten, dit niveau kan ik zelfs aan.

Hey welkom, ik zit er ook! De low stakes MTTs zijn erg goed te doen er starten ook redelijk wat nadat de kids in bed liggen (ouwe lullen rule!).

888poker bonus