Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:42 h
Molliebollie

One Pair
One Pair
16 juni 2011 15:35 h
Ik ben dus Molliebollie, 25 jr en student. Speel eigenlijk al een tijdje poker, maar heb al die tijd eigenlijk meer de vis uitgehangen. Omdat ik merkte dat als ik langer door zou gaan het me alleen maar geld zou kosten. Ik kon op dat moment niet echt gedisciplineerd spelen, wat er dus in resulteerde dat ik vaak redelijke potten won door blufs, maar het daarna net zo hard weer verloor door verkeerd te bluffen.

Ik heb me de laatste tijd weer eens wat verdiept in het poker d.m.v. alle video's op de site (ben dus weer begonnen, op Everest dit keer) en probeer nu ook zoveel mogelijk de starthanden op de site aan te houden en gedisciplineerd te blijven spelen. Daarnaast nog de nodige artikelen op allerlei andere sites bekeken. Dat laatste, gedisciplineerd en geconcentreerd spelen, is nog steeds een aandachtspunt op het moment dat ik een tijdje niet zoveel krijg/hit.
Royal Flush
Royal Flush
16 juni 2011 15:45 h
Welkom!
Royal Flush
Royal Flush
16 juni 2011 15:49 h
PeterK posted
Welkom op deze forum van PokerTips en dat je hier mag leren hoe je je aandachtspunten kan aanpakken.

Deze forum?
Royal Flush
Royal Flush
16 juni 2011 16:39 h
Welkom bollie, en veel succes en plezier met pokeren!
"poker is a terrible, awful, cheating girlfriend who will mess with your heart over and over and over again. And although in the end we keep dating her and maybe it's worth it, she's gonna hurt you, and hurt you a lot."
One Pair
One Pair
16 juni 2011 16:47 h
Thanks, zit vandaag in elk geval al 1BI in de plus op de NL10. Geen vetpot, maar het is tenminste iets

Alle beetjes helpen en wil net zoals velen die ik hier op het forum heb gezien langzaam omhoog naar de NL25 om van daaruit maar weer verder te kijken naar NL50 en misschien zelfs NL100, al zal dat voorlopig nog wel even duren.
Royal Flush
Royal Flush
16 juni 2011 16:47 h
Welkom en succes
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
16 juni 2011 18:54 h
ik zeg welkom hier!
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
17 juni 2011 02:17 h
Welkom en je bent op het juiste adres bij dit forum. GL at the tables.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
One Pair
One Pair
17 juni 2011 02:54 h
YellowJaune posted
Welkom en je bent op het juiste adres bij dit forum. GL at the tables.

Thanks.
Oja, ook thanks voor het loser-emoticon
Royal Flush
Royal Flush
17 juni 2011 07:24 h
Ja, hij denkt dat het een duim omhoog is. Volgende keer als ik hem zie zal ik hem zo groeten.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Moderator
Moderator
17 juni 2011 18:14 h
MetalEd posted
Ja, hij denkt dat het een duim omhoog is. Volgende keer als ik hem zie zal ik hem zo groeten.

Whahahahaha klopt helemaal. Doe dus nu wel zo.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI
Royal Flush
Royal Flush
29 juni 2011 22:46 h
Lol....... Welkom!! (nog later....)

Ik haat poker!!! -- Moppersmurf

888poker bonus