Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
23 mei 2012 19:40 h
Nieuwe Handconverter

Royal Flush
Royal Flush
17 mei 2011 11:25 h
Rule, wil ej alsjeblieft de potsizes in de hand-history converter verwerken op de flop, turn, river?
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
19 mei 2011 18:39 h
ja dit za het een stuk makkelijker maken om alles te lezen en te reageren
God
God
21 mei 2011 00:08 h
Kun je me een PM sturen waar je het over hebt ?

Ik ben zowiezo van plan de handjes parser zelf te schrijven (dus op nieuw), kom maar op met de ideeen daar over.

Waarschijnlijk ga ik jullie dan vragen voorbeeld handjes naar me te PM'en van elke obscure Pokerroom en hulsoftware die jullie hebben zodat alles werkt.

Royal Flush
Royal Flush
22 mei 2011 23:38 h
1. Overzichtelijker
2. Korter
3. alle info aanwezig (potsizes enzo)
4. niet zoals deze de text neerzetten en er wat lay-out aan geven, maar echt een converter. Ik vind die van 2+2 echt heel fijn. (voorbeeldhandje: Link naar een 2+2 topic )
Interview Time2Cash
Royal Flush
Royal Flush
22 mei 2011 23:43 h
Time2Cash posted
(voorbeeldhandje: Link naar een 2+2 topic )

Ik zou deze linken. Want die van jou is HU en hier staan dingen als CO, BTN bij. Das voor Rule wel interessant

Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
God
God
25 mei 2011 11:14 h
Is het leuk om dan ook buttons te doen om turn en flop in eerste instantie te verbergen?
Royal Flush
Royal Flush
25 mei 2011 11:56 h
Ja, top idee!
Royal Flush
Royal Flush
25 mei 2011 14:30 h
@peter:

wij (op veiligheid na) halen alles uit HoldemManager. Vanaf daar kopieren we de hand, en dan pasten we hem op het forum.

@rule:
Je bedoelt een 'spoiler' knop voor turn en river? nee lijkt me niet, want dan gaan mensen toch kijken. Zoals het nu is, is het goed.
Interview met MetalEd
(before I took an arrow to the knee)
Royal Flush
Royal Flush
26 mei 2011 09:42 h
ik vind de HH-shower in holdenmanager ook heel fijn, alleen dan de namen wel veranderd in hero, CO, BTN, SB, BB enzo (let niet op dat het met paint bewerkte gedeelte, heb deze ook gwn van google):
Interview Time2Cash

888poker bonus