Geen afbeelding
U bent niet ingelogd.
   Zoeken   
   FAQ   
   Laatste berichten   
22 mei 2012 00:29 h
dit gaat nergens over....

Royal Flush
Royal Flush
7 april 2011 13:40 h
RuleKinG posted
Dit is in afwachting op het Kudo's formule systeem waar ik nu al pijn mn kop van krijg

haha ja das niet zo 1,2,3 gebeurd.
What are you going to do about it?
Interview Time2Cash
Straight Flush
Straight Flush
7 april 2011 15:28 h
RuleKinG posted
Om te zorgen dat er vanavond niet weer een spam feest uitbreekt op het forum ivm everest freeroll, zijn er 2 beveiligingen:
1) Gebruiker moet minstens 2 dagen lid zijn

Maar de freerollhunters zijn toch al lang lid? Om zo het paswoord te krijgen?
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

God
God
7 april 2011 16:43 h
Komen er meestal heel veel bij, en dat zijn dan de meest irritante, dus helpt in ieder geval wat.
Straight
Straight
7 april 2011 19:40 h
ik heb toch een bedenking bij een aantal van de suggesties hier. net als ik zijn er best wat leden die niet veel posten op het forum, maar waarop pokertips al jaren verdient heeft. het lijkt mij niet correct om deze mensen niet te laten deelnemen.

Straight Flush
Straight Flush
7 april 2011 20:56 h
Partij bump'ers lopen rond de laatste tijd hee :O
Hey, I know a fun game! It's called 'Don't keep doubling the f*cking shortstack, idiot!'

Grinding short handed sng's

One Pair
One Pair
11 april 2011 16:09 h
ja ik wil ook graag die 10 posts halen, (dit is er weer eentje). een nieuwe regeling haalt onzin reacties zoals deze ertussenuit. dankuwel
Royal Flush
Royal Flush
11 april 2011 16:25 h
je zou ook gewoon nuttige posts kunnen maken ipv te spammen
One Pair
One Pair
11 april 2011 17:11 h
nuttig berichtje dan maar?
Toen ik 10 dollar wilde storten op fulltilt kreeg ik een melding dat ereen storing was.. meteen nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel. Toen ik op mijn account keek zag ik dat er 20 dollar was bijgeschreven en van mij rekening is nog niks afgehaald.

zou een leuke storing zijn
Royal Flush
Royal Flush
11 april 2011 17:40 h
:O ik zou bijna meer willen storten om het uit te testen
Moderator
Moderator
12 april 2011 13:32 h
jespervs posted
nuttig berichtje dan maar?
Toen ik 10 dollar wilde storten op fulltilt kreeg ik een melding dat ereen storing was.. meteen nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel. Toen ik op mijn account keek zag ik dat er 20 dollar was bijgeschreven en van mij rekening is nog niks afgehaald.

zou een leuke storing zijn

Is al een keer eerder gebeurd op FullTilt. Reken je niet rijk en wees eerlijk. Er zijn toen mensen geweest, die geld zijn gaan wegdonken en daarna via een ander zijn gaan cashen. PermaBan gekregen en een hoop gezeik.
Yellow is The Colour. GOGO

http://www.youtube.com/watch?v=CAME8GDRTfI

888poker bonus